Autor Tema: Engegem la calculadora....  (Llegit 1626 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Engegem la calculadora....
« el: 22 de Gener de 2006, 21:58:37 pm »

Ja tornem a estar igual que l´any passat a efectes classificatoris (encara que evidentment tinguem millor equip). Per tant començem a fer números, per anar dissenyant un "full de ruta".

Jo situo la salvació sense cap dubte als 45 punts, tenint en compte la feblesa d´alguns equips. Per tant, ens en faltaria 26.
Una altra dada a tenir en compte és que segueix la tendència descendent als partits de fóra.  (la temporada anterior, 32 punts a casa i 12 a fóra.  El que portem d´aquesta 15 i 4 respectivament).  Per tant la "collita" a casa ha de triplicar al menys la de fóra.  D´aquesta manera, podriem parlar de que sobre els 30 punts que s´ha de jugar a casa, n´hem de obtenir com a mínim 20 o 21 i uns 5 o 6 a fóra,en 8 desplaçaments, que realment és molt poqueta cosa.   Observem el calendari;

CASA

Peralta,Badalona,Barçelona B, Villajoyosa,Hospitalet,Alicante,
Reus,Zaragoza B, Osca  i Llevant B

FORA

Alfaro, Sant Andreu, Terrassa, Benidorm, Alcoyano, Logroñés, Figueres i Gramanet

Es evident que al menys a la NCA s´ha de començar a sumar de 3 en 3 i per això s´ha de convertir poc menys que en un fortí, començant per Diumenge que ve amb el Peralta.  PER AIXO DEMANO L´ESPERIT DE LA SEGONA VOLTA DE L´ANY PASSAT, TANT DE LA PLANTILLA I ENTRENADOR COM DE L´AFICIO I QUE VA PERMETRE SALVAR LA SITUACIO, passant pel damunt de partits molt difícils (Espanyol B, Barça B, Vilajoisa, Alicante, que estan en "ment" de tots).

A la vista d´aquest calendari, es perfilen una sèrie de partits com a vitals i que s´han de guanyar per la "via civil o militar". Aquests són els del Peralta,Osca,Reus,Hospitalet i Zaragoza B a casa.  I no ens en podem anar tampoc de buit, ni d´Alfaro ni de Logroño.

Tot aquest anàlisi, però, respon a un "document de mínims", el que hauria d´ésser un "en el pitjor dels casos".  Perquè penso que la qualitat que té l´equip i el joc que desplega hauriem de fer pensar en una permanència no tant agònica.  Ara bé, comença a ésser hora d´anar fent algun número, sense agobiar-nos en excés, això sí.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
Re: Engegem la calculadora....
« Respondre #1 el: 22 de Gener de 2006, 22:11:57 pm »

D´aquesta manera, podriem parlar de que sobre els 30 punts que s´ha de jugar a casa, n´hem de obtenir com a mínim 20 o 21 i uns 5 o 6 a fóra,en 8 desplaçaments, que realment és molt poqueta cosa.

company estic força d'acord amb tu el que de veritat penses que dels 9 partits a casa en guanyarem 7??? penso que són números una mica díficils d'aconseguir tal com estem, jo crec que a casa podem sumar uns 15-17 punts i la resta ens o hem d'esgarrapar de fora, a fora s'han de fer uns 10 punts com sigui, guanyant-ne un parell i empatant 4 més o alguna cosa aixi.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 22 de Gener de 2006, 22:32:04 pm »
em de guanyar 9 partits en la 2a volta! i no es per fer una prediccio com en altres cops, es dir una realitat!
em de wañar i sino al meys akonseguir 9 dels proxims 12 punts!
Peralta a casa...sense comentaris no?
alfaro, sera dificil pero si wañem el gol average nostre, i ara mateix el tenim a 1 punt.
badalona...es juga a casa sa de wañar si o si ens em de rebenja del 3-2 per orgull dels mateixos jugadors...
snt andreu, akest es el mes complikat, pero ia els vam guanyar a casa seva a la copa federació es pot torna a repetir...

I ara no em comenzo amb allo de que sino em sigut capazos de wañar 2 partits seguits com vui k en wañem 3, doncs sencillament o que wañem mes d'un partit seguit o ens anem a 3a! :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2006, 22:52:58 pm »
Compte amb Peralta i Badalona. Us veig molt segurs de puntuar.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #4 el: 22 de Gener de 2006, 22:58:27 pm »
Jo estic segurissim que ens salvarem sense patir, pero si anem amb humiltat i partit a partit.

La setmana que ve tenim la primera gran final.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #5 el: 22 de Gener de 2006, 23:02:35 pm »
Ja he engegat la calculadora, i només em surten zeros..., sobretot resutats de 0-0. :disappointed:
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 23 de Gener de 2006, 10:34:00 am »
S´ha d´anar partit a partit, però sense por. No pot ser que vingui el Peralta i estiguem acollonits.
D´acrod que tenim els mateixos punts, però sense perdre el respecte lo que no podem tenir és por. Tampoc pensar que els hi fotrem una golejada, però si la mentalitat clara que som millors i que hem de guanyar o guanyar, segurament amb un resultat ajustat vist el joc que desplegaran ( autocar a darrera i a perdre temps, fent faltes i simulant lesions...)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 23 de Gener de 2006, 10:53:59 am »

D´aquesta manera, podriem parlar de que sobre els 30 punts que s´ha de jugar a casa, n´hem de obtenir com a mínim 20 o 21 i uns 5 o 6 a fóra,en 8 desplaçaments, que realment és molt poqueta cosa.

company estic força d'acord amb tu el que de veritat penses que dels 9 partits a casa en guanyarem 7??? penso que són números una mica díficils d'aconseguir tal com estem, jo crec que a casa podem sumar uns 15-17 punts i la resta ens o hem d'esgarrapar de fora, a fora s'han de fer uns 10 punts com sigui, guanyant-ne un parell i empatant 4 més o alguna cosa aixi.

10 partits a casa, no 9....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 23 de Gener de 2006, 19:00:22 pm »
No me gusta el cuento de la lechera, los jugadores tienen que saber que el equipo tiene que salvar la categoría, por tanto pensar que los partidos de casa ganandolos estamos salvados me parece bien, pero creo que fuera hay que sacar puntos, por que alguno empataremos y perderemos en casa si los jugadores no van a tope. Y como ya he comentado en otras ocasiones la NCA, tiene que ser un fortín, tiene que acudir todo aquel que sienta algo por el equipo y la ciudad.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 23 de Gener de 2006, 19:31:05 pm »
Arrinconar al rival, sitiarlo, debilitarlo fisica y moralmente hasta que sus defensas cedan y entonces clavar la estocada en el menor espacio de tiempo posible. Esto es lo que necesitamos y si asi lo hacemos los puntos caeran por su propio peso pero ello requiere la maxima entrega desde el minuto 0 de partido. Va a ser duro pero hay que aplicar ahora todo el esfuerzo que se escatimo en gran parte de la primera vuelta. Estas son las cuentas necesarias para remontar el vuelo y si nos aplicamos, corremos mas que el rival, nos anticipamos, anulamos a sus principales elementos y hacemos valer el factor sorpresa (pocos esperan un Sabadell con ese perfil) pocos se nos escaparan vivos. Si queremos hacernos respetar hay que empezar a enseñar los dientes.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #10 el: 23 de Gener de 2006, 20:29:08 pm »
Ens salvarem a l'últim partit i patint com sempre, ja hi estem acostumats,és el nostre destí, de cada temporada bona en tenim deu de dolentes, però ens en sortirem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #11 el: 23 de Gener de 2006, 21:38:26 pm »
i tan q us en sortireu.... no en tinguis cap dubte.
Egarenc de naixement, per servir-lo...