hola furerus, bona nit!
acavo de arrivar de la NCA, si si acavo de arrivar, nomes e vist la 1a part(0-0), i ne tingut prou, quan al descans e sortit a comprar a la gasolinera jo in 2 amiks un paket de pipes tijuanes (0,90euros) i em tornat al camp, i quina a estat la meva sorpresa? arrivar i que em diguin que no puc entrar al camp fins l'ultims 20minuts-quart d'hora?
se que aixo es fa e partit de lliga i o trovo normal, pero avui??? a sigut tan el rebote que e pillat que e tornat a casa perque jo no em sortia dels meus *******!!! quedarme 30 minuts fora de l'estadi com un ***** amb el fred que fa, es impresionant directiva a quins limits estem arrivan, un partit que no tenia res de empocionant que ia estava tot decidit, entre setmana, amb el fred que fa aquestes hores, amb uns 100 ESPECTADORS, arriscan molt 150, i que per que he sortit a comprar un bosa de pipes de 0,90 euro que no en venen a l'estadi i quan torni que em trobi amb aixo i amb que sa avisat perque i avia un cartell a vaix penjat al costat de l'oficina...es que es impresionant a sobre soc soci que no podria fer res raro vaia, simprement no entenc en un partit de lliga molt be pero copa federacio, amb un 0-5 a l'anada entre setmana, amb un fred de ******* , i sabent que la gent que i va son gent que i va cada setmana que estima als colors, i que se li faci aixo???
MOLT BE DIRECTIVA UN 10!!!!! PER VOSALTRES!