Autor Tema: Aquariums de peixos tropicals  (Llegit 18421 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Aquariums de peixos tropicals
« Respondre #20 el: 19 de de 2006, 13:30:30 pm »
Jo em cruspiria els negres akests  :laugh: (ei q no soc racista eh!)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #21 el: 19 de de 2006, 13:36:06 pm »
podries posar fotos noves de l'acuarium, aviam aquest asesins >:(  :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #22 el: 19 de de 2006, 16:00:47 pm »
Ostres!

Que interessant aquest post! segueix explicant com van els peixos!

Jo proposo que ajusticiis als assassins! JUSTICIA!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #23 el: 19 de de 2006, 17:06:35 pm »
xDDDDDDDDDDDD Menjat els peixos negres! k assesins!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #24 el: 19 de de 2006, 17:59:17 pm »
A peticio del respectable, us adjunto un parell de fotos dels escalars o peix angel, rebatejats per mi com a les bèsties negres i ja sabeu el perque.  :-\

Crec que no fare justicia i tal i com us he dit, ho considerare com que la mare natura ha fet el seu cami... es trist pero apartir d'ara sera aixi... crec que no fare servir mes la paridera per criar alevins. REalment aquest es un tema molt interessant pels forums d'aquariums: protegir o no a les cries? la cosa esta al 50-50 entre els que defensen les parideres i els que prefereixen que nomes tirin endavant els mes forts i espavilats... es cru, oi? jo em vaig quedar de pasta de boniatu pero bueno, vaig poder dormir be i crec que ja ho tinc superat.  :angel:

Tambe en vista del respectable exit del meu diari o "blog" -sempre s'en ha dit diari d'aixo, no?-, intentare anar-vos presentant un a un la meva nova "familia" (*) i tot i les limitacions de difinicio que tenen les fotos del meu mobil  :'(

(*) Alguns ja sabeu que estreno divorci "oficialment" -tot firmat- i aquests son a partir d'ara les meves "mascotes"  i amb qui haig de parlar en les meves nits de soletat :D
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 19 de de 2006, 18:04:14 pm »
Demano vídeos...  >:D vídeos sanguinaris :icon_exclaim:

Si vols et quedem un dia i fem fotos amb la meva càmera i les pengem per internés.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #26 el: 21 de de 2006, 18:49:27 pm »
Perqué no els hi tires el Gallo ?, a veure si se'l mengen i així amb la baixa federativa en fitxem un davanter millor.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 09 de Setembre de 2006, 23:46:16 pm »
5 mesos despres de l'ultim post, i davant l'insistencia del respectable, us explicare com a anat la cosa des de llavors.

Començarem per dir que he tingut alguna alta i lamentablement, tambe algunes baixes...

Del que tenia, em queden aquests  :wacky:

18 15 neons cardenals
11 6 barbos cobrizos
6 2 neons xinos
6 1 guppys
4 2 gambas
3 coridores (2 albines)
2 3 black mollys
2 escalares
1 platty

Em vaig comprar i queden:

2 1 Ciclits enanus de San Andres (a la botiga no saben quins son per aquest nom q vaig veure en una enciclopedia)
1 Peix "x" -no recordo el nom-  :-[ que em va creixer 4 dits en 2 setmanes... sort que es tranquilo i molt pacific
6 3 Coridores
2 neteja vidres (1 albi)

Observeu que l'unic que puja del que ja tenia, son els black molly, i aquest es fill dels 2 que tenia :D

Moltes baixes? doncs si, sembla que si i diria que principalment per 2 problemes:

A) La calor (temperatura aigua) i B) Menjadora automatica=exces de menjar

Tambe, com a causa de mort, hi ha la del suicidi: peixos que salten fora de l'aquari. Per desgracia, m'he trobat en 2 casos curiosos: Una gamba la vaig trobar seca al mitg del menjador, potser a 4 o 5 metres de l'aquari! :o i l'altre cas va ser el del platty que tot i ser vermell, el vaig trobar violeta al terra. al recullir-lo vaig veure que encara estava viu i el vaig retornar a la peixera... va reviure pero mai va ser el mateix: semblava comatos, amb coma... quiet, inmovil... nadant pero estatic. I aixo que era dels mes tocacudonys amb els altres peixos pero res... els 3 o 4 dies que va viure despres de caura, no va tornar a ser el mateix.

La calor... un dels problemes que no coneixia. Temperatura ideal peixos tropicals: 23 a 28 graus... doncs be, al juliol i a l'agost he tingut temperatures de 30.5 tot i que em vaig buscar la vida per refrescar l'aigua i hi tirava "acumuladors de fret" (de les neveres de camping) per baixar-ho una mica. Actualment tinc l'aigua bordejant els 28 graus. Vaig preguntar el tema a la botiga i es veu que hi han sistemes amb compressors i tal com el de les neveres... logicament, a mi no em surtia a compte pq son carissims i per aquariums mes grosos.

La menjadora automatica es una maquina amb un programador electronic de 12/24 hores pq cada dia doni menjar als peixos.

Be... la primera que em vaig comprar (30ipico euros) la vaig veure molt molt rudimentaria i made in china de plastic barato tot i que em van assegurar que anava be. La vaig tenir de canviar un primer cop pq no es podia programar entre 12 o 24 hores. La segona, la vaig instalar i m'en vaig anar de vacances. vaig tornar als 7 dies i vaig descobrir que la maquineta no havia funcionat cap dia. Vaig cambiar la maquina per la milloreta que tenien a la botiga (90Euritos) tot i que el sistema era basicament igual que l'anteiror, almenys ja no es veia de plastic ordinari com l'anterior.

Tot i que la maquina pot dossificar la dosi diaria de menjar, la minima superava la quantitat diaria que jo donc al meus. Al tornar de vacançes 10/12 dies despres, hi havia molt exces de menjar en el fons de l'aquari i aixo va provocar un aument dels nitrits que possiblement van causar algunes baixes a la colonia.

La setmana vinent m'en comprare alguns de nous ja que em van recomanar que durant l'agost no es bona epoca... elspeixos estan molt tocats per les altes temperatures i no en sobreviuen gaires. Vull posar-hi un mascle per a la de San Andres (l'anterior, paraplejic que m'el van vendre, es va acabar morint) i 3 o 4 guppys mes. Estan acustumats a anar en "cardumen" (grup de peixos) i una de sola es pot morir de tristessa... i alguna parelleta mes d'alguns que vegi que m'agradin.

Us adjunto fotos, ara ja si amb mes definicio, en que us presento alguns habitants del meu aquari ;)

Continuarem...

:beer2

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #28 el: 09 de Setembre de 2006, 23:50:50 pm »
mes fotos...

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #29 el: 09 de Setembre de 2006, 23:53:45 pm »
i les ultimes per avui.

Potser podreu veure que esta una mica guarru l'aquari i es que dema li toca neteja despres de psar tot l'estiu nomes amb cuidados minims. Dema quedara com nou ;)

:ok

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #30 el: 10 de Setembre de 2006, 00:10:00 am »
hola power!

a la meva mare li an regalat un acuari, i el vol posar en funcionamet, suposo que de cara a la setmana que be comenzara a posar-lo en marxa, encara que s'ha d'esperar una setmaneta per que l'aigua es barreji be amb l'aigua oxigenada i agafi el to ideal per comenzar a viure peixos en l'acuari si me mare em demana alguna cosa ia et demanaré consell a tu, que ets tot un expert! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 11 de Setembre de 2006, 10:56:09 am »
Home Power!!!!

Si vas al Tierra Exotica, avisa'm, que si és una tarda, potser et puc acompanyar a veure les teves compres!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #32 el: 11 de Setembre de 2006, 23:09:59 pm »
Us penjo unes fotos de tal i com m'ha quedat un cop neta... la veritat es que torna a donar goig  :yes:

Ah, en els primers post us explicava que hi havien uns "bojos" que tunnejaven els aquariums i els hi instalaven unes llums d'efecte lluna... doncs be... tot i que no l'he tunejat, tambe tinc efecte llum de lluna  :smoking:

« Darrera modificació: 11 de Setembre de 2006, 23:22:46 pm per Sabadell Power »

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #33 el: 11 de Setembre de 2006, 23:14:33 pm »
j**** eso de la luz nocturna keda guapisimo!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #34 el: 12 de Setembre de 2006, 00:04:38 am »
aixo es una peixera i no els meus dos escarrancits peixos(el mutio i el panso)  :clap :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #35 el: 12 de Setembre de 2006, 23:03:17 pm »
Ostres... si ho comento abans que tots els peixets estaven be, abans s'em moren...  :'(

De la llista, resteu una gamba perque s'ha suicidat i ha saltat al buit. l'he trobat seca al terra i em sembla que xafada i tot, a no ser que siguin extraplanes. Al ser transparentes resulta que no es veuen fins que estan seques i es tornen grogosses...  :ejem

Resteu tambe germans, i tingueu en les vostres oracions, a la femella de Ciclida Enana de San Andres que em quedava... Aqueste l'he trobat panxa enlaire i flotant.

Be... no ha estat un dia molt bo avui per a la colonia  :no:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #36 el: 13 de Setembre de 2006, 13:20:30 pm »
em vull unir als companys afligits per tan gran perdua!!!  descansin en pau  :disappointed:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #37 el: 13 de Setembre de 2006, 13:38:12 pm »
En sumo al condol... :(

No hi ha algun mètode per evitar que els peixets saltin :icon_question: Tipus xarxa d'una porteria de futbol a tamany peixístic :icon_question:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #38 el: 13 de Setembre de 2006, 13:42:55 pm »
No hi ha algun mètode per evitar que els peixets saltin :icon_question: Tipus xarxa d'una porteria de futbol a tamany peixístic :icon_question:

o lligarlis una pedra a la cua per que amb el pes no puguin saltar

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #39 el: 13 de Setembre de 2006, 13:44:08 pm »
per lo que diu al manelinho els acuaris solen tenir tapat la part de d'alt gracies a unes fustes o trozod de plastic que encaixen amb el troz on va el fluorecent...

respecte a lo dels peixos, doncs aviam si remonten una mica i torna la tranquilitat al acuari...

:-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana: