Autor Tema: Empat amb sabor a derrota  (Llegit 2083 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Empat amb sabor a derrota
« el: 01 de Maig de 2005, 19:43:01 pm »
L'empat d'avui no ens a afavorit gaire i , almenys a mi, te gust a derrota, la grama a vingut en busca de l'empat i o an aconseguit i a nosaltres ens a costat chutar pero cuan o feiem o feiem amb perill tot sa de dir, el gol anulat al Genis, algú sap perqke a estat anulat?? per falta de Igor?? que a pasat?

La cosa cada cop esta mes xunga pero continuo pensant que ens salvarem, sabeu si an acompanyat els resultats??
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Empat amb sabor a derrota
« Respondre #1 el: 01 de Maig de 2005, 19:50:31 pm »
a senyalat falta de l'Igor per agressió sobre el defensa, per això li ha tret groga.

ho començo a veure tb molt negra ... :disappointed:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #2 el: 01 de Maig de 2005, 20:19:42 pm »
Encara ens podem salvar, però jugant així em sento a tercera, i em dol molt dir-ho  :bigcry:

oscarjx

• Visitant
« Respondre #3 el: 01 de Maig de 2005, 20:34:08 pm »
Jo no veig tan dificil salvar-nos, de fet, encara depen de nosaltres mateixos..

Avui hem empatat, i tenim un punt més. Aviam si podem fer bo aquest puntet guanyant al camp del lider, seria una bona injecció de moral per afrontar els ultims partits.. almenys esperem que tinguem un arbitre "normalet" i que no ens perjudiquin com ho fan ultimament.

Estem tan sols a 2 punts de la promoció i a 3 de salvar-nos pero, és que amb 42 punts hi ha 3 equips! no parlem d'un, ni de dos.. hi ha opcions encara! i moltes combinacions possibles!

Que patirem, ja ho sabem.. cada any hem de patir, ja hi estem acostumats!  :yes:

Pero jo no dubto que aquest equip es salvarà, la setmana que ve pot se una bona jornada, a més, hi ha equips de la zona baixa que juguen entre ells, i aixo pot fer que encara que perdem, tot segueixi igual, i tinguem el seguent partit a casa per retallar distancies.

ANIMS! no ens desanimem que aixo ho treurem endavant!! Queden 4 finals, i s'han d'anar a guanyar!! Sobretot super animats, animant als jugadors perque estiguin al 200%, i deixant les posibles critiques pel 30 de Maig!

Visca el Sabadell!!!

PATIREM, PERO ENS SALVAREM

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 01 de Maig de 2005, 20:37:59 pm »
Bravo Oscarjx, tens una moral digne d'admirar, jo fins avui ho veia molt clar la salvació, pero ara, ja u vec mes fosc >:( :disappointed:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

oscarjx

• Visitant
« Respondre #5 el: 01 de Maig de 2005, 20:40:36 pm »
Tranquil home.. pensa que si guanyem a Alacant, tindrem els mateixos punts que havent guanyat avui (tothom estaria content, i tranquil,no?) i havent empatat allà... confiem en els jugadors, perque no guanyar al camp del "relaxat" lider??  :P

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 01 de Maig de 2005, 20:43:12 pm »
Sempre s´intenta mirar les coses amb optimisme, però amb el joc d´avui i l´actitud d´alguns jugadors ho veig realment difícil, però mentres hi ha vida...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 02 de Maig de 2005, 10:26:15 am »
Jo tb ho veig negre... pero encar ahi han possibilitats.
El gol anulat... ho vaig veure 4 vegades al arribar a casa, q ho tenia grabat...  i hi ha de tot a aquesta jugada, certament. pero si ha de pitar alguna cosa, es penalt sobre juanlu. I lo de l'igor... l'havien fet falta amb ell en comptes de fer ell la falta... aixi k potser va ser x simular. Pero bueno, es d'akelles k kap arbi pita. Era gol legal, segons el meu parer

Desconnectat txemanu

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #8 el: 02 de Maig de 2005, 21:49:26 pm »
El gol puede ser que este mal anulado. pero de hay a echar la culpa del empate a arbitro, el linier de la banda de tribuna mas ke un linea era un amigo.

Empatemos por que no mereciamos mas, kien juega al 0-0 como la grama y el sabadell este domingo es lo que se consigue.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 02 de Maig de 2005, 22:30:34 pm »
Totalmente de acuerdo, amigo txemanu.
Por lo que respeta a la jugada del gol... la he visto unas 10 veces repetida esta tarde, y cada vez veo más claro que pitó tarjeta por simular falta. Lo que se conoce mundialmente como piscinazo. Muy muy riguroso teniendo en cuenta que:
1º A Juanlu le hacen penalty en el primer palo
2º Al propio Igor diria que le hacen falta
3º Aunque no fuese así, en un espacio de terreno muy reducido, habían mínimo 7 o 8 jugadores, y cualquiera podia caer de manera involuntaria
4º La pelota le va a Genís directamente, y conciendo como es el capi de cabeza, que le ganaba en cms al defensa y que el centro era muy bueno... no creo que simulara cuando ya habíamos marcado
Pero bueno, totalmente de acuerdo, falto saber que hacer con el balón en los pies. Sabemos jugar a la contra, pero cuando tenemos que llevar la iniciativa sufrimos, no sabemos