Autor Tema: Urko i Marc Pérez titulars!  (Llegit 7138 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Vaya cantadas de De miguel
« Respondre #20 el: 29 de Gener de 2006, 20:55:13 pm »
El Gallo, l'únic que ha fet és perdre els papers.
Ha demostrat un detall positiu, assumint el llençament del penalt, ja que així es donava confiança davant porteria.
Però desprès anava descentrat, i ha acabat amb la vermella.

Molt sol a dalt, amb el 0-0.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
Re: Urko i Marc Pérez titulars!
« Respondre #21 el: 29 de Gener de 2006, 20:57:32 pm »

a metido un buen gol, sigue sin gustarme a mi personalmente, pero el xabal no a tenido las oportunidades k otros. Así k el peor no puede ser y él no puede tener la culpa de los males del ekipo. El k tiene la culpa es Sergio Iglesias.... NO puedo decir k marc perez tubiera culpa de algo si juega 5 minutos x partido.... no puede tener culpa... Yo siempre e sido critiko con Marc, xq no lo veo bueno para el ekipo, pero el gol de hoy a sido un gran gol, kuando ace algo bien tb se lo reconozco... y si jugara con la intensidad i profundida de los 10 ultimos minutos de hoy todos los partidos seria titular sin duda! RECUERDO jugamos con 1 diestro SIEMPRE en la zurda... osea k si el lo iciera bien tendria sitio en el ekipo!!!
Otra vez piensatelo antes de dedicar opiniones tan crudas a cerca de alguien, porque no puede ser hoy si mañana no.. ahora sergio iglesias es el culpable de todo, no?? claro claro.. esta claro !!

Desconnectat sabadell49

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #22 el: 29 de Gener de 2006, 21:06:28 pm »
querido adriancito, dices que un diestro juega por el lado natural de MARC PEREZ no te parece que en cinco minutos a hecho mas que algunos delanteros y que lo que le falta son minutos de juego para llegar a lo que nos demostro  a inicis de la temporada pasada . segun recuerdo habia equipos de primera y tambien 2nuestro querIDO TERRASA  que le habia puesto el ojo encima

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #23 el: 29 de Gener de 2006, 21:31:14 pm »
S'havia d'haver fitxat, al mercat d'hivern,  aquell porter del Leonesa que sembla ser que ja el teniam fitxat i a última hora encara no sé que va passar, que se'n va anar tot a fer punyetes.
Va demanar més pasta ;)

Be, això és el que diuen, jo no ho sé del cert. Va succeir en mig d'una crisi de la directiva i del cessament de l'entrenador i el cessament de 2 directius i la dimissió d'un tercer. No acostumen a existir les veritats absolutes.

Tot i així, em ratifico en que a mi personalment tampoc em va agradar Urko el dia del Barakaldo, penso que és jove i que li cal encara agafar experiència, que la situació del C.E. Sabadell al capdavall de la classificació fa que jugadors joves que venen d'equips filials, com Urko i De Miguel, juguin molt pressionats. Crec que en aquest moment, i veient el que tenim, hauriem d'apostar per donar continuitat i confiança a De Miguel, i no marejar més la perdiu.

Crec que els jugadors experimetats de la plantilla s'haurien de tirar l'equip a l'esquena, a veure si guanyem un parell de partits seguits, i poden jugar tots sense tanta pressió i comencen a venir millors resultats i millor joc, i deixem de patir tant.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #24 el: 29 de Gener de 2006, 21:42:38 pm »
per cert company unicorn vas estar al camp el dia del barakaldo? perque si el diego et sembla insegur del urko ni parlem quina inseguretat quines sortides per dalt sense tocar pilota i unes cuantes vegades(i aixo nomes a la primera part que a la mitja part vaig marxar)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #25 el: 29 de Gener de 2006, 22:02:29 pm »
Es que sincerament, o jo soc molt ***** o els nostres entrenadors i directius tambe. A casa no es pot jugar amb un davanter, NO. Clar, ara no podem posar als dos, qui queda??? ningu. Aixi que, la cosa fa pudor, pudor molt proper, tant que per veure a l'equip agafarem sempre els rodalies  :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #26 el: 29 de Gener de 2006, 22:52:42 pm »
esk baya cantadas de de miguel!! con ramon el segundo gol no aubiera entrado

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #27 el: 30 de Gener de 2006, 11:49:52 am »
partido a sido la expulsion de gallo, i la titularidad de orife el domingo k viene.
Marc Perez a jugado bien, a exo un GRAN gol... pero a KIEN KITAS PARA PONERLO??? esa es la clave....

pues por lo visto hoy a Peque mismo, o a Pablo Sanz, que va caminando por el campo
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
« Respondre #28 el: 30 de Gener de 2006, 12:04:05 pm »
Sinceramente, lo unico weno del partido de oy la expulsion de Gallo... :( Se a autoexpulsado... la semana que viene orife Y/O M.Perez :ok

Autoexpulsado? Yo creo que no. En la primera ha ido desde el area del Peralta a la nuestra, para defender porque habia un pasillo en el medio campo y ha hecho una falta, para mi también es amarilla. Pero en la segunda lucha un balón en el suelo con uno del Peralta y el  :arbit le saca la segunda amarilla, cuando van los dos a por la pelota. Si no marca porque no marca, si lucha porque lucha... Es de los pocos jugadores que salen del campo cabreado sino han ganado.

Pensais que el Orife llevaría muchos más goles si hubiera jugado de titular? La respuesta es NO. Pero no porque Orife sea peor que Gallo o al revés, sino por una cosa muy lógica. Estan en 2B y no pueden luchar ellos solos contra toda la defensa del equipo rival, como si fueran Ronaldo, Ronaldinho,Messi, Zinade... De que sirve que perdiendo salga Orife y juegue de media punta? Pues de nada. Os acordais de como cambió el juego del equipo cuando el día del Figueres se pusieron arriba Gallo y Orife? Uno recibía y el otro le ayudaba. Pero parece ser que el 4-4-2 es una fantasia que queremos desde la grada. Debo estar equivocado porque creía que en el fútbol ganaba el que marcaba más goles y jugando con un solo delantero pocos marcaremos...  :'(  , a no ser que ahora gane el que menos oportunidades de gol  haga en el partido.

Ah y por cierto, os recomiendo que todos lo rezos de esta semana sean para que a Orife no le pase nada durante la semana, porque sino ya me direis con qué delantero centro vamos a ir a jugarnosla a Alfaro.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
« Respondre #29 el: 30 de Gener de 2006, 12:06:24 pm »
El que no podem fer és tenir només 2 davanters centre a la plantilla i demanar que surtin tots 2 de titulars. Necessitem algun recanvi més.

Estoy contigo a medias. Creo que tendríamos que jugar con dos delanteros pero que después de darle la baja a Madrigal tendríamos que haber fichado a un delantero más porque con 2 la plantilla está muy descompensada. Esperemos que no haya problemas de lesiones de aquí a final de temporada porque sino...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #30 el: 30 de Gener de 2006, 12:06:35 pm »
partido a sido la expulsion de gallo, i la titularidad de orife el domingo k viene.
Marc Perez a jugado bien, a exo un GRAN gol... pero a KIEN KITAS PARA PONERLO??? esa es la clave....

pues por lo visto hoy a Peque mismo, o a Pablo Sanz, que va caminando por el campo

si marc fuera central o lateral posi.... peor él es interior o extremo... NO INVENTEMOS... de lateral NO....

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
« Respondre #31 el: 30 de Gener de 2006, 12:08:30 pm »

Pues de lateral hizo un partidazo porque tiene recorrido. Puedes quitar a Pablo Sanz o a Sergio Iglesias, si lo prefieres, poner un poco más centrado a Cañadas y a Marc de interior. No inventó cosas  ;)

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #32 el: 30 de Gener de 2006, 12:08:43 pm »
querido adriancito, dices que un diestro juega por el lado natural de MARC PEREZ no te parece que en cinco minutos a hecho mas que algunos delanteros y que lo que le falta son minutos de juego para llegar a lo que nos demostro  a inicis de la temporada pasada . segun recuerdo habia equipos de primera y tambien 2nuestro querIDO TERRASA  que le habia puesto el ojo encima

si io no digo k no... pero teniendo JUANMA CRUZ i CAÑADAS.... pues Marc Perez banketa.... no podras a ninguno de esos 2 en banketa antes k a marc... vamos yo no lo haria...

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #33 el: 30 de Gener de 2006, 12:10:28 pm »
Pues q quieres q te diga, si necesitamos algo es velocidad y mirar más a la portería contraria q hace meses q no veo un ****** contragolpe del Sabadell. Yo tb pondría de lateral a Marc Pérez. O acaso quitarías a Juanma  o  a Cañadas? No creo...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #34 el: 30 de Gener de 2006, 12:14:32 pm »

Pues de lateral hizo un partidazo porque tiene recorrido. Puedes quitar a Pablo Sanz o a Sergio Iglesias, si lo prefieres, poner un poco más centrado a Cañadas y a Marc de interior. No inventó cosas  ;)

Es mas... io jugaria asta con 10 si ace falta pero sergio iglesias banketa o grada del tiron.... Lo k parece deplorable k stemos en enero i debatiendo la titularidad o no de unjugador o varios... esto demuestra k no tenemos un once base... i en enero sin un once no se puede ir a ningun sitio... Si Marc Perez se merece mas minutos, pero tb Orife i Desserne (k ayer me gustó).... nose xq n jugo con Crivi desde el principio xq Pablo hijo mio... se mueve menos.... Eske asi n vamos a ningun sitio... Cañadas a de xutar desde medio campo siempre k le sale bien el 1º regate???? recuerdo 3 xutes desde mas de 40 metros ayer... Gallo será bueno pero rodeado de 4 contrarios no pillara NUNCA un balon... xq coño De Miguel xuta larga cunado esta gallo con 4??? Y los del Peralta no eran bajitos precisamente.... Xq c****** PERDIENDO aces un cnvio a falta de 5 minutos??? azlo antes CO JO NES!!!!! xq Sergio Iglesias juega todos los minutos???? soi el uniko k veo k no da un pase palante en condiciones i solo relentiza nuestros atakes con pases atras??? Y k no corre a defender??? i k no roba un balon??? Y k ace semanas k tendria kstar xupando bankillo??? i seguiria aciendo preguntas...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #35 el: 30 de Gener de 2006, 12:32:29 pm »
Com ja he dit alguna altra vegada jo he estat dels més crítics amb la trajectòria de Diego de Miguel, ara bé, crec que l´oportunisme és de bulto quan ara de forma aclaparadora s´està demanant el seu cap per l´errada d´ahir.
En primer lloc, crec que el 0-1 és un error garrafal del mig del camp i de la defensa. És senzillament impresentable que arranqui un tio des del mig del camp i es planti a l´àrea petita sense que ni un sol dels nostres jugadors sigui capaç de fer-li una falta. Tarjeta groga?? Mala llet, però almenys no dónes la sensació de que aquí marca qui vol i que la nostra defensa és la berbena de la paloma. Van convinar com van voler en el primer gol, teva meva, teva meva i apa... I nosaltres?? Doncs a darrera de la pilota com al pati del col.legi. Ahir Desserne havia de jugar si o si. Què collons hi fot el Pablo Sanz a l´onze titular?????????????? En un camp que era un patatal??????? Si amb el camp en condicions ja es toca els collons amb el camp pesat com el d´ahir...Es va unflar a fotre passades horitzontals, el 100% de les quals van acabar en peus del Peralta i en contratacs perillosíssims!! Aquest tio paga per jugar o què???? Per mi, és el GRAN candidat a rebre la baixa en el mercat d´hivern. Es lesions cada dos per tres, compromís amb el club zero, sinó recordem les declracions que va fer l´últim cop que es va rumorejar la seva baixa??? A més de posar a parir la directiva que el paga, en poques paraules va dir que se la suava de canto que li donessin la baixa... Aquest personatge és avui titular indiscutible al Sabadell!!!!!!!
I el segon gol???? Home, tothom diu que cagada espectacular del porter. La veritat és que  m´agradaria veure un altre cop la jugada. Un porter pot ser dolent, però crec que un gol com el d´ahir és impossible encaixar-lo sense una explicació lògica i aquesta, no crec que sigui si el porter és millor o pitjor.
En tot cas, no em sembla just que a Pamplona es corejés el nom del Diego i ara sigui el culpable del pèssim partit que vem fer ahir. Ni abans era tant bo, ni ara és tant dolent. Per exemple, si no hagués estat per ell, en el fantàstic partit que segons molts vem fer a València amb el Llevant B, ens haguessin fotut 3 o 4 golets...
Per últim, i sento dir-ho, si abans del proper dia 31 de gener, no hem anat a buscar un altre davanter des del president fins a l´últim d´aquest consell han de fotre el camp a final de temporada. Aquests senyors han pres una responsabilitat i si no són capaços d´assumir-la que pleguin. Com poden tenir els sants collons de no moure´s en aquest mercat quan tenen dos davanters que han marcat 2 gols en 21 jornades de lliga????? No hi ha en tot Espanya un sol equip que ens pugui cedir, ni que sigui per tres mesos, un davanter compartint despeses??? Tan extremadament i****l és el sr.Albert Tomàs???????????????????????????????????????????????????
Deixem de pagar viejas glorias i si cal, anem a tercera a buscar un xaval que jugui en punta i es deixi la vida per aquests quadres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VISCA EL CE SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #36 el: 30 de Gener de 2006, 12:42:07 pm »
100 % d'acord amb tu, Vicenç. Algú em pot dir si costaria molt portar el miki albert del Gavà? és molt trist veure q falta un davanter i en contes de portar-lo foten fora el Madrigal.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #37 el: 30 de Gener de 2006, 13:05:11 pm »
Company Vicenç, estic d'acord en algunes parts que exposes pero en altres no tant. Primerament estic d'acord en que no es pot penjar al porter pels 2 errors d'ahir, per mi l'error del 2º gol no va estar en la cantada de Diego, l'error va ser que tot el partit vem estar tirant pilotades cap endevant i TOTES TOTES eren pel Peralta, x una qüestió ben sencilla, Ivan, Juanma i Cañadas no arriben al 1.80m, cuan el 7 del Peralta feia 1.90 llargs... i tots els demes del Peralta del 1.80 no baixaben, x tant pilotada llarga=pilota perduda, com s'inicia la jugada del 2º gol???? U endevineu???? Pilotada llarga!!!! molt bè!!!!!, pilotada llarga= pilota perduda, pilota perduda = a cotraatac, cotraatac = Sergio Iglesias baixa caminant = a gol....  Diego sel va menjar, SI, pero no es tota la culpa seva.... fa 3 setmanes era un nou Almunia i avui es un nou Carulla... no pot ser...
Tambè estic d'acord en que Pablo Sanz de totes totes no podia jugar ahir de central, ho habia de fer Desserne, per 2 motius: 1- El camp estava superpesat i am la SUPERTENDENCIA a lesionarse del Pablo Sanz, era un risc innecesari, 2- Si ni cuan els jugadors titulars no estan, juga un altre tiu reconvertit en central, kin es el missatge k envies al pobre Desserne???? A part d'això, x a mi Pablo jugant al mig del camp de recuperador de pilotes i pase facil ( ya fa algo mes kel Sergio Iglesias) em sembla totalment valid per aquest equip. Per mi el doble pivot tindria k ser Xavi Muñoz - Medina o Pablo Sanz - Xavi Muñoz.
El tema del dabanter.... akesta directiva pot ser vritat k no tinguin un duru... pero collons no van vindre aki i sen van endur el Madrigal???? algo de calers dexarien... i sino van dexar pos fem-ho nosaltres tambè... un dabanter am ki no compti algun ekip k vingui..... al menos k li faci la competencia al aburgesat del Gallo...  Ya que MAI donaran l'oportunitat a l'Orife de ser titular doncs k portin algu k se la pugui guanyar.
Yo ho sento, cada cop k vaig a la Nova Creu Alta sorto indignat, enfadat i malhostiat.... m'indigna primer de tot arribar i escoltar " el cervell del ekip SERGIOOOOO IGLESIAAAAAS".... m'indigna xq sé el k ve despres... recital de pases endarrera, i pases perduts, de pilotas no lluitades, i de relentitzacions del ataks del Sabadell. El penultim partit a casa vaig comptar les pilotes k perdia... y en van sortir al voltant de 20, el cervell del ekip te un problema, perdre 20 pilotes no es normal. Despres escolto declaracions com la del JuanMa cruz al arlekinat dient k Sergio Iglesias es el migcentre k voldria tenir TOTS ELS EKIPS DE 2ºB!!! Pos yo sel canviaba al Peralta pel seu 7 a pelo.... i si feia falta li pagaba.... io crec k el GRAN PROBLEMA (falta de gol dels dabanters a part) ve donat per aquest home, no musega, no roba una pilota (ahir en concret va robar una en 90 minuts), no fa un pase en condicions, no lluita, no+ agafa pilotes al peu, no regatega, no fa un canvi d'horientació a no ser kel destinatari sigui el nostre lateral... al extrem ni un!!!! nose io m'indigna veurel jugar, us ho prometo... io nose k coi de temporada faria al figueres o al Cadis... pero io veig k el gran problema del sabadell esta aki, al mig del camp... no seria mes logic donarli minuts ara al Xavi Muñoz???? nose... potser ja ens em tornats tots bojos i jo no entenc de futbol pero es indiganant veure axo....
Per acabar, donar una nota positiva, l'intensitat i el gol de Marc Perez, si juges am akst encert i aksta intensitat els 90 minuts tindria k ser titular!!!
Visca el C.E Sabadell.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #38 el: 30 de Gener de 2006, 18:10:13 pm »
Però a qui treiem per possar per exemple al Marc Perez ??? ???

Espero que al pròxim partit fen un joc millor i no fem tantes errades
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #39 el: 30 de Gener de 2006, 19:04:33 pm »
marc perez si k lo kiero para el 11 titular pero urko no!!