Jo sóc dels que penso que al dia de demà sempre es pot estar pitjor que avui, evidentment també millor, però no penseu que el diumenge vinent podriem estar a 5 punts de la salvació i que ara només n'estem a 2
Veig, com és normal molt desanim al foro, la gent força cremada i cabrejada. És obvi perque portem 8 partits sense guanyar. I això és positiu. Perque dic això
Doncs perque si dels últims 24 punts n'hem sumat 5 i NOMÉS estem a 1 punt de la promoció de permanència i a 2 de la salvació, per poc que ho fem una miqueta bé sortirem d'aquesta trista zona.
No digueu que millor baixar, això és una MALA solució. Com algú deia, si la 2a B és un pou, la 3a també.
Si la setmana vinent es guanya, perque es guanyarà, sortirem SEGUR de la zona vermella. Tornarà ni que sigui una mica la tranquilitat i podrem veure el seguent partit a casa amb millors ulls.
Torno a repetir que parlar que som carn de tercera, que si el president, que si el Tomàs que si el Bonet que si ............. NO estic d'acord que tot siguin crítiques en moments tan complicats. Penso que ara el que s'ha de fer és animar més que mai, animar fins a fi d'any. Els jugadors son els ÚNICS que poden salvar-nos, i amb ells hem d'estar ens agradi o no. Jo sóc anti-Iglesias i anti-Diego, però a partir d'ara, no sortirà cap més crítica per part meva cap a ells. Només ens resta animar i no dir el que pensem. Quan arribem al maig critiquem i fem el que vulgueu. ARA NO
Penso que hauriem de mirar i que el partit del Peralta serveixi d'alguna cosa. Ells estan amb 20 punts i contens d'estar a 1 punt de la salvació; nosaltres desfets i TAMBÉ a només 1 punt de la salvació.
Una mica d'ànim si us plau