Autor Tema: LA PARÀBOLA DEL BON GERENT I EL FORERU DESCARRIAT  (Llegit 5115 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: LA PARÀBOLA DEL BON GERENT I EL FORERU DESCARRIAT
« Respondre #20 el: 31 de Gener de 2006, 18:40:45 pm »
jo ho e vit al diari i ... :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 31 de Gener de 2006, 19:01:38 pm »
Algú podria posar la noticia akí? Escanejada o el q sigui please ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: socio del sabadell
« Respondre #22 el: 31 de Gener de 2006, 19:05:00 pm »
Si és cert TOMÀS AL CARRER perque això és INADMISIBLE.
si és mentida EL SR PATINYO AL CARRER, perque seria inadmisible dir aquestes coses al Diari de la ciutat.

De totes formes ho es diu el nom de l'implicat o directament el que es pugui dir em sonarà a farsa. TORNO A REPETIR QUE NO ACUSEM SENSE PROBES...... Un 0  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #23 el: 31 de Gener de 2006, 19:18:31 pm »
Estoy totalmente d acuerdo contigo Mutio  ;) :scut

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #24 el: 31 de Gener de 2006, 19:21:55 pm »
Manelinho estoy adsolutamente d acuerdo , alguno se a pasado d frenada y es normal la reaccion d Albert Tomas, para mi esta justificado en este tema , en otros.... :scut

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #25 el: 31 de Gener de 2006, 19:41:39 pm »
Estic d'acord amb el Mutio  ;)
Per cert,  si cap de nosaltres hi era allà (si més no fins que l'implicat surti a donar la cara si ell vol) com podem saber de que va anar la conversa.
Com diu el Manelinho en un altre post últimament es diuen moltes barbaritats (algunes a nivell personal contra el Tomàs, l'Andreu Gil...)  :disappointed: Com sabem que el Tomàs no es va defensar d'algun atac a ell personal. Cap de nosaltres no demanria explicacions al que l'està acusant d'algun fet greu i més si no és veritat.
No matem sempre al mateix.  :-[
En Tomàs n'està fent moltes, segur, però no fem que sembli el diable que tot ho fa malament, amb mala llet i perquè és un incompetent.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 31 de Gener de 2006, 19:53:44 pm »
Si és cert TOMÀS AL CARRER perque això és INADMISIBLE.
si és mentida EL SR PATINYO AL CARRER, perque seria inadmisible dir aquestes coses al Diari de la ciutat.
De totes formes ho es diu el nom de l'implicat o directament el que es pugui dir em sonarà a farsa. TORNO A REPETIR QUE NO ACUSEM SENSE PROBES...... Un 0  :ko

:clap :clap :clap :clap 100% d'acord amb tu.
Es pot arribar a saber qui ha sigut el citat :icon_question:
S'aclarirà si és veritat :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #27 el: 31 de Gener de 2006, 19:56:17 pm »
Crec que l'Albert Tomàs mira sovint el forum... tant que es diu que el critiquen, perque no dona ell la cara al mateix lloc on se'l acusa? Si l'andreu Gil o fa, perquè no ell :icon_question:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #28 el: 31 de Gener de 2006, 19:58:31 pm »
M'han dit què és un dels més habituals del fòrum.
Però si ell no dóna el pas de donar el seu nom, no seré jo el que ho digui.
Però partint de la base que ell s'ha atrevit a donar la cara a través dels mitjans per explicar el cas, que sàpiga que tard o d'hora també se sabrà el seu nom.
Amic, jo ho diria, tampoc no passa res i més, si com dius (jo et crec) tens la raó del teu costat  ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #29 el: 31 de Gener de 2006, 19:59:27 pm »
Completament d'acord amb el company Mutio pero... hauriem de llegir la noticia del DS els qui no l'hem pogut llegir... i saber d'on surt aquesta informació. És a dir, quina font ha informat a DS o al senyor Mario Patinyo d'aquesta notícia? Potser (espero que no perquè seria molt greu priodísticament) només ha posat per escrit el rumor que fa dies circulava per aquí al fòrum. A mi em sona a llegenda urbana que alguns diuen que sí que ha passat però ningú sap a qui li ha passat. Si algú pot escanejar la noticia ho agrairia molt i si és veritat que surti ja el forero acusat (clar que també pot ser que si fos veritat l'hagin "amenaçat" perquè no digui res, però això es augmentar més el rumor). Si no pot ser així, que surti l'Albert Tomàs a explicar-ho (cosa que no hauria de ser així perquè són els que acusen que ho han de demostrar), però després de sortir publicat al DS, potser donar la cara seria lo més llògic.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #30 el: 31 de Gener de 2006, 20:02:41 pm »
A la pàgina 35 del Diari de Sabadell, de data 31/01/2006, on sol escriure Mario Patinyo, posa:

"Top Secret. Coaccionan a los foreros. La "última" del gerente Albert Tomàs fue citar a un socio a las oficinas del Estadi para leerle la cartilla por sus acusaciones en el foro de la web arlequinada. ¿Dónde está la libertad de opinión? Por favor. "

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 31 de Gener de 2006, 20:09:47 pm »
"Top Secret. Coaccionan a los foreros. La "última" del gerente Albert Tomàs fue citar a un socio a las oficinas del Estadi para leerle la cartilla por sus acusaciones en el foro de la web arlequinada. ¿Dónde está la libertad de opinión? Por favor. "

On estaran les proves :icon_question: Sortiran algun dia a la llum :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 31 de Gener de 2006, 20:30:52 pm »
Mario PAtinyo no cita cap font.
En un petit recuadre surt aixo dels "foreros coacionats".
Son 5 o 6 linies on ho explica.

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #33 el: 31 de Gener de 2006, 20:44:57 pm »
Doncs trobo molt malament que una notícia així de greu se li doni aquest tracte de "Breve" sense explicar el que va passar, per què va passar i a qui... és a dir les preguntes claus del periodisme... no crec que sigui de la rellevància d'un breu.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #34 el: 31 de Gener de 2006, 21:15:05 pm »
No nomes entra l'Albert Tomas per aqui sino varis jugadors, ens observa gent de dintre ja ho veig  :police:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #35 el: 31 de Gener de 2006, 21:17:04 pm »
Podria entendre que l'acusat no surti a dir qui es, pero tambe haura d'entendre que mentre no hi hagi "probes" la majoria no creurem aquesta historia
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #36 el: 31 de Gener de 2006, 21:43:03 pm »
tot el que vulguis pero aixo no es diu en un diari de la ciutat...

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #37 el: 31 de Gener de 2006, 21:53:20 pm »
LA DIRECTICA TE RESPONDE(en castella perque el Andreu Gil del P.P ho entengui, ara ) ha sigut censurada amb el permis dels administradors....q uan tenen problemes..la culpa, es de la prensa, els foreros etcc....jo ja no penso estar + aqui

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #38 el: 31 de Gener de 2006, 21:55:49 pm »
LA DIRECTICA TE RESPONDE(en castella perque el Andreu Gil del P.P ho entengui, ara ) ha sigut censurada amb el permis dels administradors....q uan tenen problemes..la culpa, es de la prensa, els foreros etcc....jo ja no penso estar + aqui

jejejejje em fas riure..... només saps dir tonteries "amic" Pere  :icon_question:

MÉS DESQUALIFICACIONS PERSONALS NO SI US PLAU. Com dius, per seguir aquesta línia "tan adequada" en aquests moments molts no et trobarem a faltar en aquest forum.

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #39 el: 31 de Gener de 2006, 21:57:19 pm »
company sabadellfreak no creus que aixo es una cossa bastant greu com perque el diari sabadell ho publiqui si no fos veritat??