Benvolguts foreros,
Vull sortir al pas d’un titular que publica el Diari de Sabadell d’ahir que diu COACCION A LOS FOREROS, I mes endavant expressa ¿DONDE ESTA LA LIBERTAD DE EXPRESION? POR FAVOR. Suposo que el qui expressa aquestes frases amb greus acusacions amb tanta rotunditat, com a mínim tindria que estar informat dels temes i per el que veig, no te ni idea del que afirma referent a la llibertat d’expressió, sinó que únicament posa en marxa el ventilador de ”repartir estercol”.
Jo per la meva part no tinc cap inconvenient en comentar que vaig tenir una conversació, amb el forero que es fa anomenar Sabadell, juntament amb el Francesc Espinar, amb l’ànim de donar-li la màxima informació que podia, perquè veia que molts dels seus comentaris eren fruit de que potser les
dades que tenia a la seva disposició no eren correctes. Sota el meu punt de vista va ser una reunió constructiva, correcta i agradable i es varen aclarir malentesos. No puc imaginar que pugues sortir d’aquella reunió la paraula coacció. A més, jo em pregunto de quins mitjans disposo per coaccionar a cap soci o forero del CES sempre que el seu comportament crític dins del Foro estigui dins les normes que s’exigeixen en el mateix. Una
altra cosa seria si afectessin a la meva honradesa professional, que suposo que tindria tot el dret de defensar, i si vostès llegeixen post anteriors crec que tindria raons per fer-ho.
Jo demanaria al Forero Sabadell, que em mereix tots els meus respectes i que es la única persona del Foro que m’he entrevistat, per lo tant l'informació te que haver sortit d'ell, que clarifiqui aquesta desagradable situació creada per el Diari de Sabadell amb l’ús d'aquesta frase "Coaccion a los foreros" i si entén que en la nostra conversació va existir el terme Coacció que aclari en quin punt.
Tampoc entenc que el forero Sabadell s’amagui i no digui que va parlar amb mi, quant a més amb posterioritat a la nostra xerrada, un dia desprès, va enviar un e-mail al Francesc Espinar amb aquests termes que transcric literalment:
"Hola Francesc,
La reunió ( millor dit la xerrada d’amics) va estar molt be ja saps que a mi tot el que sigui parlar del Sabadell m’agrada i varem aclarir moltes coses.
Nomes et demano que demanis disculpes a l'Albert si l’he faltat en algun missatge. Sempre ho he fet pensant amb el Sabadell.
Espero que els directius que us heu quedat porteu al Sabadell allà on es mereix.
Be res mes nomes dir-te que endavant i felicitats per estar a dins d’aquest vaixell que és molt complicat
Firmat...."....."
Si us plau recordar demanar disculpes a l'Albert"
L´E-mail original li faig arribar al Diari de Sabadell.
No tinc res mes que afegir.
Salutacions
Albert Tomàs
P.D. - Jo es la primera vegada que entro amb aquest forum escribint i he fet servir el nick d'un altre forero.