Autor Tema: Operació salvació  (Llegit 1569 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Operació salvació
« el: 05 de Febrer de 2006, 21:50:41 pm »
Tristos, fotuts, emprenyats, molt preocupats, angoixats, abatuts, enfonsats...Ho sé, com tots vosaltres, jo també estic instal.lat en aquest mateix estat d´ànim. Lo d´avui crec que ha estat gairebé el cop de gràcia per a tota aquesta santa, maravellosa i heròica afició.
De totes maneres, i reconeixent que aquest pot ser que sigui el pitjor moment, crec que hem de fer "borrón y cuenta nueva". Proposo que tots plegats ens fem un bon rentat de cervell, que mirem de desconnectar de l´actual situació, que ens rearmem anímicament, que mirem endavant i ens fem un propòsit, des del darrer afeccionat fins al mateix president: ENS HEM DE SALVAR.
Només hem de tenir aquest tema de conversa, aquest i només aquest ha de ser el nostre objectiu, la nostra raó per tirar endavant. Fixem fites, i en aquest sentit cap mena de confusió és possible. Si alguna cosa tenim clara és que aquest objectiu és irrenunciable, i que des de ja hem de posar-nos mans a l´obra per obtenir-lo. Com??? Doncs des de tots els estaments del club movilitzem-nos. És possible que tornin a sortir aquelles veus, molt respectables, que diguin que ja hi tornem a ser, que si no val la pena pagar carnet...Jo proposo per ara i fins a l´última jornada de lliga posar les entrades a preus populars. A mi, realment, em preocupa el mínim possible els diners que em va costar el meu carnet de tribuna. A mi em preocupa el Sabadell, només el Sabadell. I si hem re regalar les entrades les regalem, si hem d´omplir el camp de serpentines o de globus, l´omplim. Si ens hem de quedar afònics cada diumenge, doncs ens quedem afònics. Si ens hem de portar de casa un pito fins deixar l´àrbitre sord, doncs el portem.
Crec que hem de donar l´últim do de pit, dir que aquí estem, que som del Sabadell i que ni trenta derrotes seguides ens privaran de seguir aquests colors cada diumenge. Tot els que se´ns pugui ocòrrer, i des d´aquí emplaço a la gent que hi vagi pensant, per obtenir aquest anhelat objectiu serà benvingut. El club i tots nosaltres ens hem de moure, fer tot allò que estigui dins de les nostres possibilitats. Des d´aquí em comprometo a no parlar de res més que no sigui de futbol, futbol i futbol. A la m**** la Seguretat Social i demés aspectes que per molt que parlem no estan a les nostres mans. Salvar-nos tampoc ho està directament, però si que hi podem col.laborar. Convertim l´estadi en un infern pel rival, d´entrada, ja tenim al nostre """""""""estimat"""""""""Badalona.
Peralta, Alfaro, Osasuna B...És passat, i passat és passat. Badalona, Sant Andreu, Barça B, etc, aquest és el nostre present. En això i només en això hem de centrar els nostres esforços. Demostrem un cop més que el patrimoni més gran d´aquesta centenaria entitat és la seva afició. Amb el cap ben alt, això sempre. De res serveix dir que hauríem d´haver fitxat aquell o el de més enllà, que hauríem d´haver donat la baixa a fulanito o a menganito. Ara tot plegat és i****l.
Primera parada en aquest llarg viatge que hem de fer JUNTS, en al mateix tren i classe, es diu Badalona... El tren no espera, i ningú hi pot arribar tard!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Operació salvació
« Respondre #1 el: 05 de Febrer de 2006, 21:57:47 pm »
Per cert un exemple ha seguir ara mateix seria el Badalona fa unes setmanes mireu on es trobava i després d'unes jornades mireu..A mi el Julia Garcia m'hagues agradat d'entrenador desprès del Mora i no cal dir tampòc després del Montes ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 05 de Febrer de 2006, 22:31:25 pm »
Amic Vicenç, t'aplaudeixo. Tots estem cabrejats i fins als c... Però si tan ens les donem d'afició exemplar que està a mort amb l'equip ara és quan s'ha de demostrar. S'ha d'omplir el camp cada setmana, estar al costat dels jugadors, o millor dit del Club... dels colors. Del sentiment arlequinat. Pot sonar com vulgueu que soni, però és el que ens uneix i ni jugadors ni directius estan a l'altura del sentiment que tenim tots els arlequinats. Mosaics, globus, banderetes, gran banderes, confetti, paper higiènic, trompetes, el que faci falta... i cridar i animar i presionar al rival... I entre tots hem de sortir d'aquí. I OBLIGAR als jugadors a estar a l'altura d'aquest club i d'aquesta afició... Ja hi haurà temps, un cop finalitzada la temporada de fel-s'hi monuments o de penjar-los a tots pels c... a la plaça de l'Ajuntament. Ara ens toca a nosaltres. Proposo amb un eslògan animar a tots els sabadellencs a anar al camp...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #3 el: 05 de Febrer de 2006, 22:43:36 pm »
T´ho agraeixo. De totes maneres, crec que només reflecteixo el que tot arlequinat de cor pensa o pensarà demà amb més calma. Segur que els que avui ho cremarien tot, comprensible d´altra banda, són els mateixos que aquest diumenge es col.locaran la bufanda, la samarreta i aniran al camp a cridar com el que més. Tots nosaltres som del Sabadell i amb això està tot dit.

VISCA EL CE SABADELL FC ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 05 de Febrer de 2006, 22:49:46 pm »
Per sort, sempre ha sigut així i no crec que ara canviï. Per això dic que ara és el moment on es demostra quan una afició és realment gran.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 05 de Febrer de 2006, 23:15:20 pm »
Tal com dius desconnectare, despres d'avui intentare aguantar uns dies sense llegir el foro, cada dia m'emprenyo mes i em sembla cada cop que el club agafa un rumb cada cop una mica mes il·lògic, a veure si aguanto (ho dubto molt) i diumenge els "nostres" "jugadors??" fan algo de profit en el que es (sembla que no ho sapiguen) el seu LLOC DE TREBALL!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #6 el: 06 de Febrer de 2006, 00:45:15 am »
Si esta molt be el k dieu tots, pero arriba un moment k la gent esta cremada, no es la primera vegada k estem aixi, pot pasar una o dues vegades, pero aixo no es normal, a mi m'agradaria k reflexionesim tots com hem arrinbat aki, y com fer k no torni a pasar, jo seguire anant al camp, el meu cor m'ho demana, pero el cap em diu k m'ho pasare malament, no se pero jo ho vec dificil... us admiro per intentar donar anims y espero la salvacio pero els fets a dia d'avui canten, fa olor a 3ª akest ekip.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #7 el: 06 de Febrer de 2006, 16:43:56 pm »
Estoy de acuerdo contigo Vicenç. Ahora mismo tenemos que dejarnos de cosas extradeportivas y centrarnos en animar cada partido, somos los unicos que podemos salvar al equipo, así de claro, si nosotros animamos el equipo se viene arriba como ya pasó al final de la temporada pasada.
Apoyo tu propuesta de precios populares. Ahora mismo es de las pocas cosas, por no decir la unica, que podemos hacer por el bien del club. Nos tenemos que olvidar de cuanto nos costó el carnet y hacernos a la idea de que lo hemos pagado para apoyar a que el club de nuestro corazón no desaparezca y ya está. El año pasado a partir de esta medida se hizo de la NCA un fortín y era muy difícil ganarnos.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #8 el: 06 de Febrer de 2006, 17:16:33 pm »
estoy de acuerdo en animar pero Liraju vas al campo y a los 5 minutos ya estas desanimado, parece que este año lo damos ya por perdido porque esa maldita reaccion no llega yo si todo va bien ire el miercoles a la nova creu alta y animare como siempre que voy no voy mucho por razones laborales trabajo los festivos pero escucho la radio y luego os leo a vosotros y parece que esta cundiendo ya el panico a 3 porque los jugadores no dan mas o no saben un saludo y visca el sabadell :scut
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #9 el: 06 de Febrer de 2006, 20:53:36 pm »
Escoltant avui RS m'he posat malalt el que passa al Sabadell em fa molta por que fort com ha tirat amb bala el Quim Domenech per l'article a l'sport del tema de la SS dient que hi havia mtjans de comunicacio que es callaven   :-X les coses

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #10 el: 06 de Febrer de 2006, 21:31:06 pm »
Que sorpresa¡¡¡¡. Medios de comunicacion que se callan, otros que se creen a
cualquiera y dan la falsa noticia. !!!! Anda ya !!!!!. Mejor me callo  :-X :-X :-X