Tristos, fotuts, emprenyats, molt preocupats, angoixats, abatuts, enfonsats...Ho sé, com tots vosaltres, jo també estic instal.lat en aquest mateix estat d´ànim. Lo d´avui crec que ha estat gairebé el cop de gràcia per a tota aquesta santa, maravellosa i heròica afició.
De totes maneres, i reconeixent que aquest pot ser que sigui el pitjor moment, crec que hem de fer "borrón y cuenta nueva". Proposo que tots plegats ens fem un bon rentat de cervell, que mirem de desconnectar de l´actual situació, que ens rearmem anímicament, que mirem endavant i ens fem un propòsit, des del darrer afeccionat fins al mateix president: ENS HEM DE SALVAR.
Només hem de tenir aquest tema de conversa, aquest i només aquest ha de ser el nostre objectiu, la nostra raó per tirar endavant. Fixem fites, i en aquest sentit cap mena de confusió és possible. Si alguna cosa tenim clara és que aquest objectiu és irrenunciable, i que des de ja hem de posar-nos mans a l´obra per obtenir-lo. Com??? Doncs des de tots els estaments del club movilitzem-nos. És possible que tornin a sortir aquelles veus, molt respectables, que diguin que ja hi tornem a ser, que si no val la pena pagar carnet...Jo proposo per ara i fins a l´última jornada de lliga posar les entrades a preus populars. A mi, realment, em preocupa el mínim possible els diners que em va costar el meu carnet de tribuna. A mi em preocupa el Sabadell, només el Sabadell. I si hem re regalar les entrades les regalem, si hem d´omplir el camp de serpentines o de globus, l´omplim. Si ens hem de quedar afònics cada diumenge, doncs ens quedem afònics. Si ens hem de portar de casa un pito fins deixar l´àrbitre sord, doncs el portem.
Crec que hem de donar l´últim do de pit, dir que aquí estem, que som del Sabadell i que ni trenta derrotes seguides ens privaran de seguir aquests colors cada diumenge. Tot els que se´ns pugui ocòrrer, i des d´aquí emplaço a la gent que hi vagi pensant, per obtenir aquest anhelat objectiu serà benvingut. El club i tots nosaltres ens hem de moure, fer tot allò que estigui dins de les nostres possibilitats. Des d´aquí em comprometo a no parlar de res més que no sigui de futbol, futbol i futbol. A la m**** la Seguretat Social i demés aspectes que per molt que parlem no estan a les nostres mans. Salvar-nos tampoc ho està directament, però si que hi podem col.laborar. Convertim l´estadi en un infern pel rival, d´entrada, ja tenim al nostre """""""""estimat"""""""""Badalona.
Peralta, Alfaro, Osasuna B...És passat, i passat és passat. Badalona, Sant Andreu, Barça B, etc, aquest és el nostre present. En això i només en això hem de centrar els nostres esforços. Demostrem un cop més que el patrimoni més gran d´aquesta centenaria entitat és la seva afició. Amb el cap ben alt, això sempre. De res serveix dir que hauríem d´haver fitxat aquell o el de més enllà, que hauríem d´haver donat la baixa a fulanito o a menganito. Ara tot plegat és i****l.
Primera parada en aquest llarg viatge que hem de fer JUNTS, en al mateix tren i classe, es diu Badalona... El tren no espera, i ningú hi pot arribar tard!!!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!