Autor Tema: cronica de mi equipo.es......  (Llegit 5124 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: cronica de mi equipo.es......
« Respondre #40 el: 21 de Febrer de 2006, 19:57:53 pm »
algun dia sabrem qui es aquest "corresponsalillo del tres al cuarto"? :ejem

Jo he tingut l'honor d'asseure al costat d'ell, i veure el seu 'modus operandi'.

Quin gran professional ha perdut el periodisme.

jo crec q l vaig veure al mini-estadi (ara fa una volta) i anava de camuflatge ... amb ulleres de sol i jaqueta, també duia una llibreteta on anava apuntant dades rellevants del partit. Crec q va passar amb carnets del Barça ... aixi q ... juga a dos bandas !!!  :Paletas:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #41 el: 21 de Febrer de 2006, 20:00:41 pm »

Jo he tingut l'honor d'asseure al costat d'ell, i veure el seu 'modus operandi'.

jo crec q l vaig veure al mini-estadi (ara fa una volta) i anava de camuflatge ... amb ulleres de sol i jaqueta, també duia una llibreteta on anava apuntant dades rellevants del partit. Crec q va passar amb carnets del Barça ... aixi q ... juga a dos bandas !!!  :Paletas:

jejejeje  :ejem
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #42 el: 21 de Febrer de 2006, 20:06:44 pm »

jo crec q l vaig veure al mini-estadi (ara fa una volta) i anava de camuflatge ... amb ulleres de sol i jaqueta, també duia una llibreteta on anava apuntant dades rellevants del partit. Crec q va passar amb carnets del Barça ... aixi q ... juga a dos bandas !!! :Paletas:

jo vaig tenir l'honor de parlar amb ell el pasat diumenge a sant andreu, abans de que comences el partir, estava preparat per preparar la cronica, ja que em va demanar ajuda a l'hora de veure quin seria el 11 inicial del c.e.sabadell miran els que escalfavan minuts avans de comenzar el partit, es un paio serio i en sap de futbol, sens dubte un bon profesional del periodisme futbolístic... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona