Benvolguts:
Veig que aixo no te miras de cambiar, es a dir, la critica no es nomes un dret si no que es també una necesistat a una societat moderna i democrática, pero es clar criticar una gestiò no necesariament ha de ser fen especulacions amb malaintenció com -infiltrars o directius (camuflats)- com dieu un de vosaltres ens sabem defensar sols, la veritat es que no es gens agradable quan veus que et tracten d'indigne, amb falta d'etica, etc.
La veritat es que estic una mica desabut, una eina de comunicació entre club i afecció, crec que inedita a una entitat esportiva, es mereix una mica mes de consideració, el mateix respecta que sempre he mantingut jo amb tots vosaltres, el respecta n'esta renyit amb la critica, es compatible i necesari.
Lamento amic fum fum fum, que no he sabut explicar les coses em mes precisió, las he dit com jo ho veig, tu ho veuras diferent i d'altres diferent de tots dos, totes son respectables i posiblement totes plenes de raó i d'errors.
Bueno amics, no vull polemitzar pero si m'agradaria que aquesta potenta eina de comunicació i debat, que es el nostra forum, l'aprofitesim per a debatre, proposar, criticar i sobre tot per unir a tota la familia arlequinada i a aquesta afecció increible que te el nostre estimat Sabadell.
Salutacions
Andreu