Autor Tema: Sabadell-Badalona  (Llegit 8707 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Sabadell-Badalona
« Respondre #40 el: 12 de Febrer de 2006, 13:20:09 pm »
mariokey yo no tengo puesto que no he ido ni a buscarlas,pero antes del partido date una vuelta por enfrente de tribuna y  los bares que seguro que hay gente que les sobran entradas,siempre que hacen esto pasa la gente las coje y luego no tienen a quien darsela y las ofrecen

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #41 el: 12 de Febrer de 2006, 13:20:40 pm »
a mi me sobran entradas unas 2 o 3, 2 seguras!
ia le enviao un mensaje a mariokey, osea k el tiene prioridad!
jo me pasare por el bar i si alguien la kiere!
el freak kreo k tmb me la pidio pero no ma vuelto a decir na...supongo que alguien ya se la prestara
enga asta la ora del partido!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #42 el: 12 de Febrer de 2006, 13:41:23 pm »
Jo en tinc una de sobras tambe, aixi que si algu es pasa pel bar avans del partit sense problems :ok

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #43 el: 12 de Febrer de 2006, 14:01:21 pm »
Gracias a todos, me paso por el bar sobre las 16'30 o 16'45.
Gracias de nuevo.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #44 el: 12 de Febrer de 2006, 14:05:17 pm »
Jo no hi podré anar !!

Estic castigat per la nòvia i em de passar el dia fora. A vera si algun de vossaltres em pot passar info pel movil, o, almenys, el resultat final del partit.

Espero que guanyem, per que vistos els emparellaments de la jornada ho veig magre. Aquesta jornada podriem acabar ratllan la permanència o a 6 punts de la salvació i 5 de la promoció de permanència, i això últim seria psicològicament molt fotut.

A més, si el Badalona ens guanya es posarien quarts !!!

***** !! A vera si espavilem d'una vegada. Portem 3 mesos sense guanyar a casa, 11 sense fer-ho fora i ni ens recordem de quan vam guanyar dos seguits. O millorem o tercera !! :****

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #45 el: 12 de Febrer de 2006, 14:08:53 pm »
oju,

que l' hospi ha guanyat. encara podem acabar la jornada "farolillo rojo" !!

Si perdem, espero que no es pogui dir aquella frase que ho maquilla tot de "ha sigut mala sort". Em de veure les coses com son, sino no farem res.

ferni20

• Visitant
« Respondre #46 el: 12 de Febrer de 2006, 15:03:09 pm »
Falten 2 horetes pel partit i ja comença haber-hi nervis jeje.
Sempre diem el mateix pero avui crec que si que tenim la primera final de les 8 jornades a casa que queden, com diu el kitanovsky si perdem podem enfonsar-nos moltíssim, sumat que la semana que ve juguem a St Andreu i no crec que guanyem i tambe ens enfonsaria més, aixi que un parell de collonssssss aquesta tarda en el partit, i sigui d penal,de falta, de gol en p.p de centre d cap de xut de contratac o marcant amb els co..ons pero ja podem guanyar ehhhh!!!!!!!!!!!!!!! amb un 1-0 em conformo.

A POR ELLOOOOOOSSSS OLEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
- per cert el Terrassa a perdut 2-1 i aquesta tarda pot allunyar-se una mica + de les posicions de play off.

Desconnectat Sadellenc

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
SABADELL- BADALONA
« Respondre #47 el: 12 de Febrer de 2006, 17:35:53 pm »
No hi ha manera.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: SABADELL- BADALONA
« Respondre #48 el: 12 de Febrer de 2006, 19:07:44 pm »
 :**** :****

Jo ja no se ni quin és el nostré error :bigcry: alomillor l'error ara serà ser del Sabadell :ejem :ejem mare meva no tenen vergonya, s'esgoten les esperançes :'(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat ramon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #49 el: 12 de Febrer de 2006, 19:15:20 pm »
Yo ya no se k fer kada diumenge l mateix. Una pregunta el bunet k kullons fuma? no entenk ls canvis k a fet.  :****
Tampok entenc l comportament de molts dels jugadors. La aficio per a mi te un 10 pk anem animem. pero ells per mi k es riuen de nusaltres :****

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #50 el: 12 de Febrer de 2006, 19:15:39 pm »
1   LLEVANT B   41   23   11   8   4   28   15   13
2   OSASUNA B   40   22   10   10   2   27   18   9
3   VILA-JOIOSA   39   22   11   6   5   29   17   12
4   BADALONA   38   23   11   5   7   28   28   0

5   GRAMENET   37   23   11   4   8   32   24   8
6   SANT ANDREU   36   23   10   6   7   28   23   5
7   ALACANT   36   23   10   6   7   36   25   11
8   TERRASSA   35   23   10   5   8   28   20   8
9   BARCELONA B   32   21   9   5   7   32   26   6
10   FIGUERES   32   21   9   5   7   24   26   -2
11   BENIDORM   31   23   6   13   4   33   27   6
12   ALCOIÀ   29   21   7   8   6   19   17   2
13   HUESCA   28   23   6   10   7   15   19   -4
14   ALFARO   25   22   5   10   7   14   17   -3
15   REUS   23   23   5   8   10   28   32   -4
16   L'HOSPITALET   22   23   5   7   11   29   34   -5
17   LOGROÑÉS CF   22   22   5   7   10   13   24   -11
18   SABADELL   20   23   4   8   11   20   34   -14
19   PERALTA   20   23   5   5   13   18   43   -25
20   ZARAGOZA B   18   23   4   6   13   21   33   -12

Alcoià 0-0 Vila-Joiosa en joc
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #51 el: 12 de Febrer de 2006, 19:18:54 pm »
Jo ja no se que pensar de l'equip, que penseu vosaltres :( I a sobre ens marquen a l'últim minut, tampòc hem tingut cap ocasió clara, un xut del Gallo per l'esquadra ,que s'ha anat fregant el pal i res més :no:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2032
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #52 el: 12 de Febrer de 2006, 19:21:19 pm »
Un miracle!!!!!
això és el que necessitem. Estem a tercera.
Ara estic escoltant que es culpa de la premsa diu el Bonet, bueno que també es ell i els jugadors. Vinga va.
Han de rodar caps.
Es que no se ni que estic dient , ***** quina mala llet.

Tranquilitat           , a veure, no veig res que es pugui fer, no veig res de res, ni ocasions clares ni res.

Crec que hauriem de deixar l'equip del final del partit: però un 4-4-2

Urko
fasione crivi, desserne, peque
juanma, xavi , medina, marc perez
orife , gallo

:****
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #53 el: 12 de Febrer de 2006, 19:39:23 pm »
NI AMB 4-4-2 NI AMB 7-9-8 GUANYEM. TOMÀS FOT EL CAMP AMB EL TEU AMB BONET, QUE NO EN TÉ NI p*** IDEA DE FUTBOL. JUGADORS SOU UNS MERCENARIS MEREIXEU QUEDAR-VOS SENSE SOU EL QUE RESTA DE TEMPORADA POCA VERGONYES!

ferni20

• Visitant
« Respondre #54 el: 12 de Febrer de 2006, 19:48:32 pm »
Bones per a dir algo, vinc de la NCA ara mateix i les conclusions del partit son les següents:
L'equip no es que no corri ni jugui sense ganes ni res d'aixo, l'equip no en sap més, no sabem fer 3 pases seguits, juguem amb una agonia i inseguretat al centre del camp que els altres equips no tenen, no em xutat CAP vegada que jo recordi entre els 3 pals i un equip que necessita guanyar no pot jugant a casa no xutar entre els 3 pals perfavor......, l'esquema tàctic és nefast:  amb un sol davanter contra 4 defenses es IMPOSSIBLE poder fer res, ja no es que Orife ni Gallo siguin dolents, és que sols no poden jugar i el Cañadas a jugat super retrasat durant gran part de partit, aixo afegint a la mala sort que tenim que 2 vegades que arrivem una cau de cul Cañadas l'altre cau un altre pf..... + afegint que aquest entrenador no sap fer canvis; doncs perquè treu a Cañadas quan és l'unic que en alguna jugada a pilota parada podia marcar al final del partit???????no o entenc, no entenc res, ara bé fem tota la pinta d'equip que baixarà a Tercera......a més la grada estava totalment morta en el sentit d'animar a l'equip ( i o entenc eh, jo tmp e animat..)en fi.......
aquest any crec que ni la Mª d la Salut en salva només falten els de baix guanyant...    :ko    :ko

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2494
« Respondre #55 el: 12 de Febrer de 2006, 19:49:54 pm »

PER SENTIT COMÚ, QUAN ES FAN MALAMENT LES COSES DES D'UN PRINCIPI, GENERALMENT SOLEN ACABAR MALAMENT, SOBRETOT SI ES CONTINUEN FENT MALAMENT.

De vegades igual, a mi se me'n va la perola, potser sí que es fan be les coses si l'objectiu és fer vivenda pública o privada al solar que quedi a la NCA, un bon multisales i un bon centre comercial.

Així que el que probablement necessitem, a dia d'avui, sigui un MIRACLE !!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #56 el: 12 de Febrer de 2006, 19:54:11 pm »
Bones per a dir algo, vinc de la NCA ara mateix i les conclusions del partit son les següents:
L'equip no es que no corri ni jugui sense ganes ni res d'aixo, l'equip no en sap més, no sabem fer 3 pases seguits, juguem amb una agonia i inseguretat al centre del camp que els altres equips no tenen, no em xutat CAP vegada que jo recordi entre els 3 pals i un equip que necessita guanyar no pot jugant a casa no xutar entre els 3 pals perfavor......, l'esquema tàctic és nefast:  amb un sol davanter contra 4 defenses es IMPOSSIBLE poder fer res, ja no es que Orife ni Gallo siguin dolents, és que sols no poden jugar i el Cañadas a jugat super retrasat durant gran part de partit, aixo afegint a la mala sort que tenim que 2 vegades que arrivem una cau de cul Cañadas l'altre cau un altre pf..... + afegint que aquest entrenador no sap fer canvis; doncs perquè treu a Cañadas quan és l'unic que en alguna jugada a pilota parada podia marcar al final del partit???????no o entenc, no entenc res, ara bé fem tota la pinta d'equip que baixarà a Tercera......a més la grada estava totalment morta en el sentit d'animar a l'equip ( i o entenc eh, jo tmp e animat..)en fi.......
aquest any crec que ni la Mª d la Salut en salva només falten els de baix guanyant...    :ko    :ko
deixe't de males sorts i ***** amb vinagre que sempre es diu el mateix, si es juga malament es juga malament i s'ha acabat son uns negats, el Marcos ******** que dolent la **************, nomes salvo al Medina Desserne i Urko, els demes regular-o nefastos.
N'estic fins els ******** sincerament cada setmana el mateix, m'estava plantejant d'anar al camp del Sant Andreu, pero que va passo, molestar-me per anar a veure aquesta gent...i una *****!
« Darrera modificació: 12 de Febrer de 2006, 20:51:20 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 12 de Febrer de 2006, 19:58:50 pm »
m'estava plantejant d'anar al camp del Sant Andreu, pero que va passo, molestar-me per anar a veure aquesta gent...i una polla!

Anima't que allà toca bastant el sol, i a les 12 del matí almenys ens posarem morenets.

Jo la veritat és que ja no sé com prendre-ho. Estic deprimit, bastant deprimit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #58 el: 12 de Febrer de 2006, 20:02:09 pm »
m'estava plantejant d'anar al camp del Sant Andreu, pero que va passo, molestar-me per anar a veure aquesta gent...i una polla!

Anima't que allà toca bastant el sol, i a les 12 del matí almenys ens posarem morenets.

Jo la veritat és que ja no sé com prendre-ho. Estic deprimit, bastant deprimit.

Jo tenia ganas d'anar al camp del sant andreu, pero k voleu k us digui, estic totalment desanimat i no penso anar a veure mercenaris k s'estan rient de nosaltres. I m'estic plantejant anar al camp del Terrassa :(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #59 el: 12 de Febrer de 2006, 20:25:47 pm »
En sèrio, jos, que ens seiem al lateral i allà lliguem bronze abans de l'estiu.
A les 11 arribem a Sant Andreu, anem al bar Austràlia a fer uns seitons i una birrilla, entrem al camp a les 11.45, agafem lloc a general i prenem el sol mentre pensem en l'arròs que dinarem i fem petar la xerrada de com juguen els quatribarrats i els arlequinats que hi han a la gespa.
A les 14 hores, cap a casa, que ens espera el dinar fet. :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...