Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
nose quants serem pero jo i 4 amics anem, o siga a partir de aki fes els teus calculs...TOTS AL NARCÍS SALA!!
Cita de: resistencia_arlek en 13 de Febrer de 2006, 18:36:46 pmnose quants serem pero jo i 4 amics anem, o siga a partir de aki fes els teus calculs...TOTS AL NARCÍS SALA!!aniras amb amics... o amb amigues.... És que jo m'estic pensant de anar-hi i no sé que fer
Cita de: MUTIO en 13 de Febrer de 2006, 18:40:32 pmCita de: resistencia_arlek en 13 de Febrer de 2006, 18:36:46 pmnose quants serem pero jo i 4 amics anem, o siga a partir de aki fes els teus calculs...TOTS AL NARCÍS SALA!!aniras amb amics... o amb amigues.... És que jo m'estic pensant de anar-hi i no sé que fer amics amics...vinet MUTIO si tens l'estadi a casa home!!! vas anar a zaragoza no vindras al costat de casa teva???
Cita de: resistencia_arlek en 13 de Febrer de 2006, 18:42:44 pmCita de: MUTIO en 13 de Febrer de 2006, 18:40:32 pmCita de: resistencia_arlek en 13 de Febrer de 2006, 18:36:46 pmnose quants serem pero jo i 4 amics anem, o siga a partir de aki fes els teus calculs...TOTS AL NARCÍS SALA!!aniras amb amics... o amb amigues.... És que jo m'estic pensant de anar-hi i no sé que fer amics amics...vinet MUTIO si tens l'estadi a casa home!!! vas anar a zaragoza no vindras al costat de casa teva??? jejeje em queda a l'altra punta de barna, difícil lloc per aparcar i possible ressaca Encara que si vaig una mica borratxí al narcís sala, no m'enteraré del que passa i pot estar guai.No se que faré
Ome, si no hi ha autocars pots agafar el tren, que en 25 minuts estas a Sant Andeu Arenal
Cita de: sabadellfreak en 13 de Febrer de 2006, 20:49:13 pmOme, si no hi ha autocars pots agafar el tren, que en 25 minuts estas a Sant Andeu Arenal exacte!!!jo surtire de renfe plaza españa sobre les 9:45-10:00...
Tranquils.Agafant la RENFE, i baixant a Sant Andreu Arenal, teniu només 15 minuts caminant fins al camp.