ES DE LO MAS CUTRE QUE SE PUEDE ESCUCHAR EN LOS CAMPOS DE FURGOL HOY EN DIA, DE VERDAD PENOSO,SIN GARRA NI GRACIA ENCIMA TE ANUNCIAN A SERGIO IGLESIAS COMO EL CEREBRO DEL EQUIPO..........PA LLORAR VAMOS
Com a aludit més directe que soc, ja que com molts sabeu soc qui diu aquestes "desafortunades frases", voldria parlar-ne sobre el tema.
Entrenc que hi hagi gent a qui els hi agradi la manera de dir les alineacions i gent a qui no els hi agradi. Com és normal, de gustos n'hi han molts, i seria impossible agradar a tot el públic. És més, accepto les crítiques i m'agrada que n'hi hagin, perquè si són
constructives, m'ajuda a millorar a la meva feina, que com també heu dit, no és professional i dista molt de ser-ho.
Ara bé, una cosa és expressar la nostra opinió amb respecte i una altra molt diferent és fer-ho com algu ho ha fet, cas de Tanev. Jo també podria opinar sobre gent del club, o que ha estat no fa molt, i que no ha estat gaire encertat, i no ho faig. I si ho fes, ho faria amb una mica més de respecte que aquí s'ha fet.
Per cert, i ja per concloure. Si parlem de "cutres", FUTBOL s'escriu així, no FURGOL
PD: Una de les opinions més generalitzada és la frase que dic sobre Sergio Iglesias. Està clar que, a part de gustos personals, que a mi no em desagrada tant aquest jugador com altre gent del forum, el que no es pot transmetre des de megafonia és pessimisme... Per possar un exemple, si un jugador es fica 10 gols en propia, no es pot dir: Amb el 2, el jugador que sostenta el record de gols en propia, XXXXX. A aprt, crec que la funció de Sergio Iglesias és la d'organitzar l'equip, és el mig centre, el que distribueix. Per tant, és el cervell de l'equip, segons el meu parer. Un altra cosa es que aquest cervell rutlli o no, això que cadascu opini.