Autor Tema: Albert Tomas rompe su silencio  (Llegit 1510 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Albert Tomas rompe su silencio
« el: 16 de Febrer de 2006, 16:43:20 pm »
Segun Radio Sabadell, el proximo Lunes 20 de feberero a las 20 horas (en el anotador vespre), El Sr. Tomas rompera su silencio  :-X. Parece que el lunes nos vamos a enterar de muchas cosas... ??? :surprised:
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Albert Tomas rompe su silencio
« Respondre #1 el: 16 de Febrer de 2006, 16:49:42 pm »
Ui sí, cuidao... que va a decir muchas cosas...

wimpi

• Visitant
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2006, 17:16:23 pm »
Almenos tendra la oportunidad de defenderse de todas las acusaciones que se le hacen. o eske solo nos interesan los chismes del diario i las entrevistas de este a los ke ya no estan?

Kien es atacado tiene derecho a defenderse no?

Pues nada, tendremos la version del unos por un lado, y la de otros por otro, i cada uno ke valore lo ke tenga ke valorar.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 16 de Febrer de 2006, 17:19:23 pm »
Claro que sí... yo solo digo que no os hagais muchas esperanzas de que desvele nada, que no dira gran cosa... que no tendra mucho interes...

wimpi

• Visitant
« Respondre #4 el: 16 de Febrer de 2006, 17:22:46 pm »
pues nada, a esperar al lunes, a ver si nos sorprende, o no... almenos la oportunidad la tendra.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 16 de Febrer de 2006, 18:27:41 pm »
ja vaig dir ahir en unaltre post que radio sabadell inicia la campanya pro-tomas que olora a 500km,esperem que aclarin coses no com amb el martinez que en una entrevista de 40 minuts no van aclarir res

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 16 de Febrer de 2006, 19:00:11 pm »
No se de que us extranyeu... Si hi ha hagut una campanya (vaja, encara esteu en ello pel q veig) en contra del Tomas, es logic que s'en monti una a favor... o no? O te de fer allo tan bonic pero utopic de que si et foten una bufetada, oferir l'altre galta i pasar de defensar-se?

Deixeu treballar la gent en pau, home... tan parlar de juntar files, d'anar totes a una i ja veig lo que us duran les bones intencions, ja.

Anims Tomas, desenmascara d'una vegada per totes als impresentables q prefereixen que tot s'enfonsi per poder dir el dia de dema "jo ja ho vaig dir" i poder treballar amb trankilitat aquest dificil tram de lliga que ens espera.

:beer2 als arlekinats de bona fe.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #7 el: 16 de Febrer de 2006, 20:25:28 pm »
company power tu com sempre saltant a la minima hem pots dir quina cosa polemica te el meu post?vaja segons tu es un post de campanya contra algu no? nomes dic que parli clar no com quan van entrevistar al martinez que en 40 minuts no va dir res.en fi si aixo per tu es fer campanya.....

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 16 de Febrer de 2006, 21:19:11 pm »
I no seria millor esperar a final de temporada per dir el k tingui k dir :Hecho_polvo:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 17 de Febrer de 2006, 00:13:11 am »
company power tu com sempre saltant a la minima hem pots dir quina cosa polemica te el meu post?vaja segons tu es un post de campanya contra algu no? nomes dic que parli clar no com quan van entrevistar al martinez que en 40 minuts no va dir res.en fi si aixo per tu es fer campanya.....

Perdona company Dagar... pero el q saltes a la minima a la q veus algun post meu, ets tu... vaja, pel que sembla eh? Sembla q et falti temps per contestar-me quan el millor seria que ho llegisis amb mes trankilitat i si et fa falta, un parell de vegades.

On et cito jo? la veritat es que he repasat un parell de vegades el meu missatge i no li acabo de trobar el teu nick per enlloc ni cap referencia "al missatge anterior".

Tot i aixo, puc entendre perfectament que t'hi sentis al·ludit pero el meu missatge es generic en un post on hi participen varis usuaris. No necessariament m'haig de referir a tu.

:beer2 als arlekinats de bona fe

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #10 el: 17 de Febrer de 2006, 00:58:22 am »
busca ultimament alguna replica que jo aixi fet al teus ultims missatjes company power  :beer2