Autor Tema: Ai Deu meu...  (Llegit 635 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Ai Deu meu...
« el: 19 de Febrer de 2006, 15:27:05 pm »
Deu meu yo sé que no soc tot lo bo k tu voldries pero tampoc soc tan dolent... xq hem castigues axi??? xq hem castigues am un entrenador *******??? xq hem castigues amb un entrenador que no te ni idea despres de 2 entrenadors??? xq hem castigues amb els superfitxatje de Ivan Fassione??? xq aquest home no fa un sol pase correcte??? xq el Sabadell x decret no pot jugar amb 2 puntes??? xq no ens dones una miketa de sort??? xq cuan per fí no juga l'amic cervell del equip fas k el nostre ******* inventi gallo d'interior??? x cert sa notat molt la falta del cervell!!! EL SABDELL NO A PERDUT MOLTES BOLES AL MIG DEL CAMP.... xq s'ha tornat fallon e insegur el Crivillé??? xq no fem un gol de jugada??? xq fas jugar a peke de lateral??? xq fa començar a calentar als jugadors al minut 25 kuan dsde el minut 5 nabem perdent??? xq fa el canvi de l'Ivan Diaz al minut 85??? xq en un camp com es akest k la mayoria de estona la pilota naba al cel no a jugat Pablo Sanz??? sino juga en un camp axi kuan jugará???? Doncs io u començo a veure clar, xq Deu no vol k guanyem... xq no pot ser k el k tothom veiem tan clar els entrenadors i directius no ho vegin ho sento... Deu si hem sigut tant dolents els arlekinats perdonans si us plau... encara kden 14 partits.. perdonens ara....

ferni20

• Visitant
Re: Ai Deu meu...
« Respondre #1 el: 19 de Febrer de 2006, 15:51:03 pm »
Adriancito no siguis exagerat, ni donis les culpes a Deu.
Estem on estem per culpa nostra.
Apesar de tot estem amb temps d sobres per millorar i quedar 14 o 15ª posició pero amb aquest entrenador i amb la moral i nivell de la plantilla vec clarament q baixarem a tercera, cert q ens falta una dosis d sort q avui ens a tornat a faltar, ja que si algu habia d guanyar avui vist lo vist està clar q no tenia q ser el St Andreu, el resultat just hauria sigut un empat, tmp m'atreveixo a dir q hauriem pogut guanyar veient q no xutem gairebé a porta i q fer uns pases o bombardejos diria millor q sembla q estiguem drogats.

pd: una dada curiosa, com pot ser q el St Andreu, Badalona i Terrassa tinguin opcions d'entrar a play off d la manera que juguen???? q ningu es pensi que son gaire millors q nosaltres la veritat, la temporada els està anant més bé i marquen gols que és el q importa en aquesta categoria, guanyar, pero q tmp es pensi ningu q aquests tenim gaire a envejar... amb aix oencara m'estiro més els cavells d veure els jugadors q tenim i veure q no som capaços ni d'estar a mitja taula d'aquesta m...... d grup.

Desconnectat creualtenc

• Aleví
  • Missatges: 45
Re: Ai Deu meu...
« Respondre #2 el: 19 de Febrer de 2006, 16:14:31 pm »
La dinàmica i sutuació de l'equip es molt dolenta, tan esportiva com a nivell d'entitat. Esportivament el joc es pèsim i continua exactament el mateix estil amb els 3 entrenadors que hem tingut : cap patrò de joc, baixa creativitat, i zero en profunditat.
La imatge i gestió de la directiva, amb el vist i plau del Sr Bustos, no està a l'alçada d'un club històric i centenari com el nostre.
Cal un revulsiu. Esportivament, no duptaria en fer debutar algùn juvenil. A nivell d'Entitat, acabin com bonament puguin la temporada, gràcis i adeu.