Quants partits mes han de passar perque el Sr. Bonet ho deixi correr? Es un bon home, però per la necessitat que tenim, no ens ha ajudat gaire.
Com vaig dir un altre dia, crec que s'hauria de donar una oportunitat al Sr. FERNANDEZ, que coneix la entitat. Qui sap potser ens treu un as de la maniga i puja a algu de la cantera que ens ajudi. Potser un davanter que els ensenyi com es juga amb i sense pilota?
Encara estariem a temps.
Com a molt es pot aguantar dues derrotes més.
Jo això ho dic des del primer dia. si no podia ésser un entrenador amb experiència, almenys un que fos de la casa i amb la imatge de Manolo Fernández dirigint el partit amb el Barbastro ho vaig veure clar. A més a més, aquests entrenadors (com pot ésser p.e. també Roberto Elvira), venen d´etapes triomfadores amb el Sabadell i per tant saben crear vestuari i motivar d´una forma adeqüada als jugadors.
Ara bé, no ens podem permetre dues derrotes més. Si es produeixen, qualsevol càlcul que poguem fer és absolutament estèril, perquè haurem perdut el tren. I a mí el que em preocupa, és que he vist un Sabadell que sense jugar malament del tot, sembla incapaç de guanyar a cap equip.
Estudiem bé la situació, perquè es necessita un REVULSIU AMB MAJUSCULES de cara el partit amb el Barça (i no parlo només de banqueta, sinó també d´aliniació, mentalització especial, ambientació extraordinària del partit i mil coses més). Amb les condicions actuals nostres no podem guanyar el partit de Diumenge, necessitem un "detonant" i personalment encara no sé quin pot ésser, però que alguna cosa s´ha de fer. Si esperem simplement a tenir més sort (que ni la hem tingut en cap moment ni crec que la tinguem aquesta temporada), o a no cometre les errades que es cometen cada partit, el resultat està escrit.
I per últim no m´explico l´escassetat de minuts que se li dóna a MARC PEREZ i el desaprofitament continu que es fa de IVAN DIAZ, autor de la única jugada amb cara i ulls del partit, juntament amb el golàs de Cañadas. Marc Pérez disposa d´un promig de 10 o 12 minuts per partit. Què s´espera d´un jugador en un intèrval tant escàs ? No hi ha ni temps a col.locar-se i tot i així va tenir temps de salvar els mobles el dia del Peralta.
CANVIEU EL "XIP", PERQUE SINO EL BITLLET CAP A TERCERA EL TENIM A LA BUTXACA....