Autor Tema: què passa amb en bonet?  (Llegit 1849 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
què passa amb en bonet?
« el: 19 de Febrer de 2006, 21:14:05 pm »
se li permet tot? hem portat (o millor dit, ha portat "ell") un petardo d'entrenador. aquest home no en té ni **** idea de futbol. ja estavem avisats de que no tenia experiència, però què més dona? ens anem a tercera i s'emporten uns calerons de més!!! ho repeteixo, bonet, torna a la teva farmàcia, no ens vulguis vendre pastilles, fot el camp d'una vegada!! ai déu meu que ara ve el barça b i anem a l'olímpic i em sembla que ens enfonsarem en la m**** encara més. no fem un miserable gol de jugada. no vull ni pensar on estariem si no fos pel cañadas.... però bé, jo hagués deixat al montes, que treia més puntets que aquest home, i tenia molt més caràcter... fotia canya a les nenes que tenim per jugadors i tots us queixaveu de que era massa estricte... què passa?? que se'ls ha de convidar a dinars?? a barbacoes?? se'ls hi ha de deixar dies de festa?? o se'ls ha de fer pencar dia i nit? va home vaª!!!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: què passa amb en bonet?
« Respondre #1 el: 19 de Febrer de 2006, 21:18:43 pm »
senyor bonet si el seu amic no el fa fora,per dignitat marxi voste i no ens enfonsi mes

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 19 de Febrer de 2006, 21:25:55 pm »
Jo només li diria una cosa al Bonet:

Ja ho he dit molts cops.... però Sr. Jaume Bonet, fagim cas:

SI VOSTÈ SURT A NO PERDRE, I PERDEM COM SEMPRE, EL CRITICARAN. SI VOSTÈ SURT A GUANYAR AMB 2 PUNTES, PER PRIMER COP EN TOT L'ANY NINGÚ PODRÀ FER-HO.

Jugui amb aquesta alineació i a final d'any parlem. Ens salvem i després fem unes cerveses:

Urko
Marcos - Crivillé/Txiki - Desserne - M. Pérez
J. Cruz - Medina - Hammouch - Cañadas
                         Orife - Gallo

Banqueta i tot li dic:
Diego, X. Muñoz / Neftalí, Iván Díaz, Peque, P. Sanz.

Veig que se li té que dir tot Bonet...... ai.
Va Jaume, que podem salvar-nos  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #3 el: 19 de Febrer de 2006, 21:28:48 pm »
Mutio sempre et veig molt optimista però no veig cap millora en l'equip. i et repeteixo com ja vaig fer la setmana passada: el senyor bonet no entrarà al fòrum a llegir els teus comentaris i posarà un 4-4-2 sobre el terreny de joc.
si ens salvem, te'n pago 10, de cerveses.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 19 de Febrer de 2006, 21:29:27 pm »
MUTIO for coach  :anims  :beer2  :cheer
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 19 de Febrer de 2006, 21:32:50 pm »
Mutio sempre et veig molt optimista però no veig cap millora en l'equip. i et repeteixo com ja vaig fer la setmana passada: el senyor bonet no entrarà al fòrum a llegir els teus comentaris i posarà un 4-4-2 sobre el terreny de joc.
si ens salvem, te'n pago 10, de cerveses.

No, optimista no wiwo. Realista.
Tu aquest any recordes algun partit jugant amb 2 tios a dalt presionant, 4 tios k es deixin els collons al mig camp i una defensa contundent al darrera. No, la resposta és no. Ni amb mora, ni amb montes ni amb bonet.
Per tan, perque no, almenys intentar-ho  :icon_question:
Sincermanet no ho entenc Wiwo.
Començo a pensar que el que volen és fer-nos baixar.... sino NO s'entén perque juguem a no perdre, i no juguem a guanyar. Ni que anéssim mitja taula. Necessitem guanyar, no empatar o perdre, i jugant amb 1 tio SOL a dalt......no farem res.  :no:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 19 de Febrer de 2006, 21:38:08 pm »
Per no dir de la nul.la capacitat de reacció. En Fassiona s´ha passat practicament coix, ja li val al propi jugador no demanar el canvi, però per això està l´entrenador. A més anem poc sobrat de talent i en fa sortir a l´Ivan D. quan queden 10 minuts.
Deixis de bones paraules i de queixar-se de l´entorn i posi plantejaments coherents i els jugadors que toquen.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #7 el: 19 de Febrer de 2006, 21:59:55 pm »
Fins ara no he parlat perque avui he sortit molt cremat del Narcis Sala SI US PLAU BONET VESTEN A LA FARMACIA A FER EXPERIMENTS I DEIXA EL SABADELL o diras que avui hem perdut per culpa de l'entorn que feia l'ivan Diaz a la banqueta i el posas quant kdaven 10 minuts
BONET PLEGA SI US PLAU

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #8 el: 19 de Febrer de 2006, 22:10:09 pm »
el que trobo mes increible d'aquest "entrenador" esque diu que els jugadors no tenen caracter i no tenim liders,i que els jugadors no estan acostumats a jugar a la part baixa encara que estiguesin jugant a categories superiors......... jo sere ***** senyor bonet pero resultara que els que tenien que ser els liders de l'equip ivan diaz i pablo sanz que jugaben al numancia i albacete ho feien per entar a la champions no?era per la uefa?
BONET SI TENS DIGNITAT DIMITEIX I A VENDRE GELOCATILS

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 19 de Febrer de 2006, 22:19:47 pm »
sino recordo malament nomes a fet 2 canvis i al minuts 30 el primer... :ejem

fassione es dolentisim, la de pilotes que a perdut en pases facils i senzills, NANDI por dioooos!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #10 el: 19 de Febrer de 2006, 22:25:20 pm »
MUTIO for coach  :anims  :beer2  :cheer

el MUTIO de secretari tecnic i entrenador i en un parell d'anys ens porta a segona. lo millor seria : Xavi Andreu president, MUTIO entrenador y secretari tecnic, y el sabadell a 1a :ok

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 19 de Febrer de 2006, 22:26:12 pm »
sino recordo malament nomes a fet 2 canvis i al minuts 30 el primer... :ejem

fassione es dolentisim, la de pilotes que a perdut en pases facils i senzills, NANDI por dioooos!
Pero si jo m'he fartat a dir-ho, que trobar bons laterals esquerres es moooooooolt dificil, i que el nandi ho feia prou be, de sobres que no era el pitjor de la temporada. Pero bueno, el farma-mister no ho sap veure, igual que no sap veure que fa falta un jugador com ivan diaz al camp, com no sap veure que un tio sol no fa gols, com no sap veure que si ell no anima desde la banda dificilment farem res, com no sap veure que el marcos esta mes acabat que jo, com a minim a la posicio d'interior, de lateral encara aguanta... I aixi tantes coses...
BONET DIMISIO!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 19 de Febrer de 2006, 23:10:25 pm »
Avui:

5 errors de marcatge en jugades defensives provinents d'acció en pilota parada.

Resultat:

2 gols en contra, amb el nostre porter venut.

SIUSPLAU: Treballem la defensa en jugades en pilota parada.
S'ha de deixar 1 tio en la mitja lluna de l'àrea i un altre 10 metres més endevant, no els 11 dins de l'àrea.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #13 el: 19 de Febrer de 2006, 23:17:34 pm »
Quants partits mes han de passar perque el Sr. Bonet ho deixi correr? Es un bon home, però per la necessitat que tenim, no ens ha ajudat gaire.
Com vaig dir un altre dia, crec que s'hauria de donar una oportunitat al Sr. FERNANDEZ, que coneix la entitat. Qui sap potser ens treu un as de la maniga i puja a algu de la cantera que ens ajudi. Potser un davanter que els ensenyi com es juga amb i sense pilota?
Encara estariem a temps.
Com a molt es pot aguantar dues derrotes més. :ko
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 19 de Febrer de 2006, 23:19:54 pm »
S'està obrint un forat a la classificació i cada cop queda menys marge per a intentar reaccionar. Encara som a temps. Estic d'acord amb en Roma, jo també apostaria pel senyor Fernández. Ja no tenim res a perdre.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #15 el: 19 de Febrer de 2006, 23:35:07 pm »
Quants partits mes han de passar perque el Sr. Bonet ho deixi correr? Es un bon home, però per la necessitat que tenim, no ens ha ajudat gaire.
Com vaig dir un altre dia, crec que s'hauria de donar una oportunitat al Sr. FERNANDEZ, que coneix la entitat. Qui sap potser ens treu un as de la maniga i puja a algu de la cantera que ens ajudi. Potser un davanter que els ensenyi com es juga amb i sense pilota?
Encara estariem a temps.
Com a molt es pot aguantar dues derrotes més. :ko

Jo això ho dic des del primer dia.  si no podia ésser un entrenador amb experiència, almenys un que fos de la casa i amb la imatge de Manolo Fernández dirigint el partit amb el Barbastro ho vaig veure clar.   A més a més, aquests entrenadors (com pot ésser p.e. també Roberto Elvira), venen d´etapes triomfadores amb el Sabadell i per tant saben crear vestuari i motivar d´una forma adeqüada als jugadors.

Ara bé, no ens podem permetre dues derrotes més.  Si es produeixen, qualsevol càlcul que poguem fer és absolutament estèril, perquè haurem perdut el tren.  I a mí el que em preocupa, és que he vist un Sabadell que sense jugar malament del tot, sembla incapaç de guanyar a cap equip.

Estudiem bé la situació, perquè es necessita un REVULSIU AMB MAJUSCULES de cara el partit amb el Barça (i no parlo només de banqueta, sinó també d´aliniació, mentalització especial, ambientació extraordinària del partit i mil coses més).  Amb les condicions actuals nostres no podem guanyar el partit de Diumenge, necessitem un "detonant" i personalment encara no sé quin pot ésser, però que alguna cosa s´ha de fer.  Si esperem simplement a tenir més sort (que ni la hem tingut en cap moment ni crec que la tinguem aquesta temporada), o a no cometre les errades que es cometen cada partit, el resultat està escrit.

I per últim no m´explico l´escassetat de minuts que se li dóna a MARC PEREZ i el desaprofitament continu que es fa de IVAN DIAZ, autor de la única jugada amb cara i ulls del partit, juntament amb el golàs de Cañadas. Marc Pérez disposa d´un promig de 10 o 12 minuts per partit.  Què s´espera d´un jugador en un intèrval tant escàs ?  No hi ha ni temps a col.locar-se i tot i així va tenir temps de salvar els mobles el dia del Peralta.

CANVIEU EL "XIP", PERQUE SINO EL BITLLET CAP A TERCERA EL TENIM A LA BUTXACA....
« Darrera modificació: 19 de Febrer de 2006, 23:53:16 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
BONET DIMISSIÓ
« Respondre #16 el: 20 de Febrer de 2006, 08:37:40 am »
Ni directiva no hosties. BONET DIMISSIÓ !!

Crec que amb aquets dos mesos s'està veient que no te ni idea de que està fent i, encara pitjor, no té idea ni sap que fer. Encara no ha guanyat un partit de lliga i, amb l'estil que te, ni el guanyarà. Si es persona, dimitiria ara mateix, pèrò crec que es persona per anar el dia 1 al banc a veure si ha cobrat i punt.

L' equi no mostra cap tipus d'esma i, realment, prefereixo al Mora o al Montes que ell mil kilòmetros. Com fitxem amb aquestes condicions un mister aixi? Ara necessitem ofici.

Crec que qui acabarà la temporada a la banqueta serà un de la casa, el Manolo potser? No ho se, però aquest desastre cada cop més te imprevisibles prediccions. Sort en tenim dels qui ens ha fet portar aquets figurins.

I LA DIRECTIVA crec que al sr.  Andreu Gil l' han deixat més tirat que a un fuet. Li han cardat el Larrossa que dubto que hagi invertit gaires diners. Això si, es amic de familiar de Bushtos i queda be. L'Andreu s'ha trobat el marrón i a més, fotent pasta de la seva cartera.

I l' Albert Tomàs crec que també s'ha trobat "el marrón de su vida". El passat any, va fitxar ell amb quatre duros i ens vam salvar. Es veia ofici. Ara no se sap ni qui ha fitxat i per que callés l'han fotut de gerent. Quin merder senyors.

Resignació companys, és el únic que ens queda...

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
BONET: EL HOMBRE CON ORCHATA EN LAS VENAS.
« Respondre #17 el: 20 de Febrer de 2006, 14:14:44 pm »
BONET, EL HOMBRE CON ORCHATA EN LAS VENAS.