Enquesta

Sou anti-culé?

Si
No

Autor Tema: L'afició del Sabadell és antibar$a?  (Llegit 3016 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell!
L'afició del Sabadell és antibar$a?
« el: 22 de Febrer de 2006, 12:50:05 pm »
Simple curiositat per saber si tenim memòria històrica... Ja que diumenge el club de Catalunya ens tornarà a 'ajudar'...
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: L'afició del Sabadell és antibar$a?
« Respondre #1 el: 22 de Febrer de 2006, 13:04:11 pm »
ja sa fet algun cop l'enquesta, jo dic que si que no es pot ser arlekinat i cule a l'hora...
"...el bon arlekinat es anti-culé..." (i no comencem amb allo de que 1 es mes del sabadell k l'altre no eh! es una frase que e sentit i em va fer gracia, aki tots som del sabadell...)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 22 de Febrer de 2006, 13:29:16 pm »
ja sa fet algun cop l'enquesta, jo dic que si que no es pot ser arlekinat i cule a l'hora...
"...el bon arlekinat es anti-culé..."

I es pot ser del Sabadell i del Madrid a la vegada  :icon_question:
Vaja, diria que és el mateix  :beer2
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 22 de Febrer de 2006, 13:31:55 pm »
jo et contesto amb una pregunta quants socis del sabadell tambe ho son del barça?

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #4 el: 22 de Febrer de 2006, 13:32:30 pm »
No només sóc anti-barça. També sóc anti-Real Madrid, anti-Valencia, anti-Elche, anti-Murcia, anti-Terrassa........ la llista es molt llarga. De fet el futbol en general no m´agrada massa, aixó sí, no em perdo ni un partit del Sabadell a l´estadi ni a la tele i no em desplaço per temes que ara no venen al cas.

Sóc un cas especial jo, si no es el Sabadell el futbol ni me´l miro (i anda que no patim, a sobre masoca). Es normal aixó?

Desconnectat GARNI

• Juvenil
« Respondre #5 el: 22 de Febrer de 2006, 13:34:25 pm »
[I es pot ser del Sabadell i del Madrid a la vegada :icon_question:
Vaja, diria que és el mateix :beer2

A que et refereixes? A que si no ets del Barsa i ets del Sabadell has de ser del Madrid? O a que si la pregunta al capdavall seria la mateixa?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 22 de Febrer de 2006, 13:59:57 pm »
[I es pot ser del Sabadell i del Madrid a la vegada :icon_question:

A que et refereixes? A que si no ets del Barsa i ets del Sabadell has de ser del Madrid? O a que si la pregunta al capdavall seria la mateixa?

Simplement responc a una cita que a fet el company Resistencia Arlekinada  ;)
I com ja he dit molts cops, la resposta a la pregunta del post es SI. N'hi ha molts i m'atreviria a dir que la majoria de socis del Sabadell, el seu 2n equip és el Barça.

www.miequipo.es

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #7 el: 22 de Febrer de 2006, 14:23:12 pm »
aver tanto como anti-cule no, xro k no ganen titulos  :ok , k los gane el MADRID; xro vamos k tampoco me da = el bar$a , me importa el CE Sabadell y Real Madrid

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 22 de Febrer de 2006, 15:20:41 pm »
En definitiva, que es pot ser del sbd i del barça, del sbd i del madrid, dl sbd i del sevilla...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 22 de Febrer de 2006, 15:35:01 pm »
En definitiva, que es pot ser del sbd i del barça, del sbd i del madrid, dl sbd i del sevilla...

Exactament, així ho crec jo també, igual que el freak  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat GARNI

• Juvenil
« Respondre #10 el: 22 de Febrer de 2006, 17:10:03 pm »
No si amb aixó ja estic d´acord i conforme. Jo ja de naixement sóc pro-Sabadell i anti-la resta. El que a vegades no entenc es com hi ha gent que sent del Sabadell pot ser d´altres equips que ens han fet varies i bastantes putadetas al llarg de la historia de les lliges (i no parlo exclusivament del Barsa), però bé cadascú es un món, així que alla cada cual amb la seva conciencia.   ::)

VISCA EL SABADELL!!!!!!!     :anims

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 22 de Febrer de 2006, 18:08:32 pm »
Jo soc anti-pericu, anti-culé i anti-merengue.

Aquesta setmana pot ser rodona per a mi, que perdi el Mandril, el Bar$a, l'Apañó i el Betis i ben content estaré.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 22 de Febrer de 2006, 18:55:39 pm »
"...el bon arlekinat es anti-culé..."

I es pot ser del Sabadell i del Madrid a la vegada :icon_question:

claro!!! i tambe del sabadell i del barça perque hi ha gent que ho es no?
jo només dic que li desitjo el pitjor del mon al far$a, i en quan al madrid no en soc del madrid jo nomes soc del c.e.sabadell.f.c.s. a.d. ara simpatitzo amb el madrid, prefereixo que guañi la lliga de 1a el madrid que no pas un altre equip ;)

per cert mutio he rebut el e-mail es bonisim! :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 23 de Febrer de 2006, 20:39:24 pm »

La realitat és que l´enorme afició de la majoria de gent de la ciutat pel Barça ens perjudica molt com a club.  Només tenen ulls per a un equip i això ens situa en la pràctica ignorància de gran part de la ciutat.  Em sembla perfecte que hi hagi "culés" a la ciutat de Barcelona (de forma compartida amb l´Espanyol, evidentment), però em costa d´entendre aquesta manera de pensar a ciutats com Sabadell, Terrassa, Tarragona (no tant), Lleida o Girona on si el públic estigués "a mort" amb l´equip de la seva ciutat, altre gall cantaria.

Es molt trist, que p.e. en un pati de col.legi qualsevol de la ciutat només es pugui trobar 1 o 2 nens per cada classe del Sabadell.  Els altres, absorbits completament pel Barça, bàsicament o el Real Madrid una mica menys.  i així s´acaba la cosa. I aquest raonament el podem fer extensiu a centres de treball, facultats universitàries d´àmbit més o menys comarcal, etc.   Som el cercle dels 2.000 socis i els 2.000 simpatitzant i fóra d´aquest cercle, s´apaga quasi totalment la vida arlequinada.

I la Història ens diu que quan el Barça ha arrasat ("Dream-Team", Cruyff jugador, o ara), el Sabadell ha estat immers en profondes crisi, mentre que els resorgiments històrics del Sabadell s´han produït en un contexte invers.Recordem només l´últim ascens a Primera, on la "Quinta del Buitre" imposava la seva jerarquia.

Per tant, al igual que opina algún altre Forero, ben bé anti-culé no, com tampoc sóc anti-Madrid, però els títols em fa més feliç que els guanyin altres equips.  La Lliga actual, p.e., cas de poder escollir m´agradaria que la guanyés el València i la Champions el Villarreal.  Així s´equilibraria més el món del futbol i de retruc en sortiriem tots beneficiats (les bipolaritzacions mai són bones, ni en política ni en esport ni en cap activitat).
« Darrera modificació: 24 de Febrer de 2006, 07:37:10 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #14 el: 23 de Febrer de 2006, 22:07:28 pm »
Jo soc anti-pericu, anti-culé i anti-merengue.

Aquesta setmana pot ser rodona per a mi, que perdi el Mandril, el Bar$a, l'Apañó i el Betis i ben content estaré.

:ok

Tooooooooooootalmen t d'acord ;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat GARNI

• Juvenil
« Respondre #15 el: 24 de Febrer de 2006, 09:03:32 am »
Jo sempre m´he trobat amb el cas de quan em pregunten de quin equip sóc, jo dic ben cofoi, del Sabadell i tothom tothom diu, si ja, però de quin altre equip ets?
No pot entendre la gent que sóc del Sabadell i només del Sabadell? Tant si està a primera com a regional jo sempre seré del Sabadell i sempre ho diré a tothom. No sóc de cap més equip.

ANIMS QUE AQUESTA TEMPORADA PODREM SALVAR-HO TOT, N´ESTIC CONVENÇUT.

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!    :anims

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #16 el: 24 de Febrer de 2006, 10:57:16 am »
Jo sempre m´he trobat amb el cas de quan em pregunten de quin equip sóc, jo dic ben cofoi, del Sabadell i tothom tothom diu, si ja, però de quin altre equip ets?
No pot entendre la gent que sóc del Sabadell i només del Sabadell? Tant si està a primera com a regional jo sempre seré del Sabadell i sempre ho diré a tothom. No sóc de cap més equip.

ANIMS QUE AQUESTA TEMPORADA PODREM SALVAR-HO TOT, N´ESTIC CONVENÇUT.

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!! :anims

Aquest és precisament el problema....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.