Autor Tema: PUNTAS!!!! I ARA, NI PONTS NI PUNYETES!!!  (Llegit 1058 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
PUNTAS!!!! I ARA, NI PONTS NI PUNYETES!!!
« el: 09 de Maig de 2005, 18:42:07 pm »
Sí senyor, amb un parell de bemols els nostres jugadors van arrancar ahir un puntàs del camp del camió de grup. Ho vaig dir dies enrrera i ho torno a repetir, amb jugadors com aquests que es parteixen la cara cada diumenge, jo hi estic i hi estaré a mort. A tots ens agradaria estar molt més amunt, però crec que l´actual plantilla s´està multiplicant per poder treure´ns del pou en el que ens hem ficat. Entrega, sacrifici i compromís, aquestes són les virtuds que adornen, entre d´altres, a jugadors com el Tariq, Juanma Cruz, Marcos o Iván Hammouch, per citar-ne alguns.
En sabran més o menys de jugar a futbol, però no se´ls pot negar caràcter i valor per sortir de situacions límit. Els dono la meva més profunda enhorabona, i des d´aquí els vull encoratjar a seguir endavant, que no s´acollonin i que pensin que darrera seu hi ha un tros d´afició que segur, els animarà a rabiar fins el final de la vigent temporada.
Per això, i com ja dic d´entrada, ni ponts ni punyetes. Encara que estigui núvol, plogui, pedregui, nevi, o foti un sol que t´empeny directe a l´aigua del Mediterrà o a la muntanya, NO es pot fallar aquest diumenge. Està literalment PROHIBIT faltar aquest cap de setmana a l´estadi. Si és necessari es reparteixen entrades entre les escoles de Terrassa si cal, però aquest diumenge la Nova Creu Alta ha de ser un INFERN. Res d´allò d´aplaudir als jugadors a la sortida al camp i ja està. No, cal incordiar, tocar els nassos al rival i a l´àrbitre fins que ja no ens quedi veu. Animar els 90 minuts, i encoratjar a uns jugadors que de ben segur estan desitjosos de treure´s l´espina del 5-0 encaixat allà.
Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: PUNTAS!!!! I ARA, NI PONTS NI PUNYETES!!!
« Respondre #1 el: 09 de Maig de 2005, 20:10:06 pm »
Clar que si!! Totalment d'acord. Aquest es el sentiment que hem de tenir tots, hem de portar "en volandas" a l'equip. Un vertader infern. A vessar el camp. Confetis, xiulets.. de tot!!
I un cantic només començar el partit... A POR ELLOOOOOOOOS, OEEEEEEEE!!! jejeje Anim nois, que jugant així, amb aquesta empenta, ens salvem ;)