Autor Tema: gallo  (Llegit 1933 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
gallo
« el: 05 de de 2006, 21:57:11 pm »
dos coses vull dir amb el tema gallo:
1- algú s´ ha donat compte que al gol del sabadell el gallo s´ ha posat com una moto??? inclus un company li ha dit que es deixes d´hosties i que anes al mitg del camp  :o algu sap que a pasat?
2- heu vist com quan s´ha acabat el partit a vingut coix al gol sud i s´ha estirat la semarreta i s´ha besat l´escut??  :clap :clap :clap
bueno sembla que uns quants jugadors començen a donarse compte que estan al sabadell kollons!!!!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: gallo
« Respondre #1 el: 05 de de 2006, 21:59:29 pm »
Jo m'he emportat una sorpresa molt grata amb l'actitud de tots els jugadors, però les cares del gallo i del neftalí eren per grabarles en video!  :laugh:  Un 10 per tots avui que li han posat ous.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 05 de de 2006, 21:59:40 pm »
Ja era hora que aquest jugadors sapiguen que ES EL SABADELL

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #3 el: 05 de de 2006, 22:04:49 pm »
durant la marxa, a l'autocar s'asomat un jugaodr amb una cara de ilus akest era el neftali ??? , el k ke e vist k es posava a la ma a la cara era el nandi  :laugh: :laugh: :tongue3: :tongue3:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 05 de de 2006, 22:11:55 pm »
jo al marxa quan l'autocar he vist la cara flipada del medina....com dien pero que es aixo? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 05 de de 2006, 22:17:33 pm »
Esperem que el que s'ha mostrat per part nostré als jugadors sigui un revulsiu  :ok
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 05 de de 2006, 22:55:06 pm »

Jo al Gallo l´he vist força millor que altres dies. Més motivat, més ben col.locat i més encertat. I no oblidem que realment ha marcat un gol, encara que s´hagi anul.lat.

Me n´alegro molt també, encara que sigui un "seudo-gol", l´intervenció de l´Orife a l´empat.  Des de la meva posició m´ha semblat que ell la tocava l´últim i realment penso que hagués entrat igual.  Heu vist lo content que s´ha posat ?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #7 el: 05 de de 2006, 23:07:40 pm »
En general un 10 pels jugadors, ara be, m'agradaria k desde el primer partit hagessien jugat amb akestes ganes, pero vaja encara estem a temps de reaccionar, i espero k akest sigui el punt d'inflexio pels jugadors i k comencin a demostrar la seva cualitat.

El gallo ho ha intentat de totes maneres, a veure si el porxim partit marca tres gols, anims GALLO :anims :anims

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 05 de de 2006, 23:16:07 pm »
a mi akest partit (lo de les ganes) em sona al partit jugat a la jornada 7 sabadell-terrassa espero que segeixin igual! :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 05 de de 2006, 23:24:04 pm »
Ja ho has hagut de dir, jo que m'estava intentan aguantar per no fotre a la m**** el bon ambient que hi ha sent diumenge (no se ni quants diumenges no estava el forum tan animat...)  :smoking:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 05 de de 2006, 23:25:58 pm »
Diumenge tots a la nova creu alta, ha de haver una bona entrada! Els podem guanyar  :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #11 el: 06 de de 2006, 11:38:53 am »
em sembla que Gallo volia celebrar el gol amb la afició però els altres jugadors li han dit que no per no perdre temps i és treiés ràpid de mitg camp per anar a guanyar el partit. Si s´hagués marcat el segón si que haguesin vingut. Bé, al final ens han aplaudit. Crec que han al.lucinat una mica i que els nostres ànims han sigut decisius per aconseguir el punt i només la mala sort i Morales han impedit aconseguir els tres punts. SOM ELS MILLORS

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #12 el: 06 de de 2006, 12:18:19 pm »
Sembla que una vegada per totes els jugadors s´han adonat de l´equip que juguen i de  l´afició que hi ha al darrera. Esperem que sigui l´inici de la tant esperada reacció i de la unió de l´afició amb l´equip.

Desconnectat Alex SBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #13 el: 06 de de 2006, 13:28:48 pm »
Jo estava allà i també m'ha sorprés la reacció d'en Gallo. Com diu el company Hicks m'imagino que devien haver convingut tots els jugadors en celebrar el gol amb l'afició però han preferit no perdre temps.
Quin fart de cridar, m'ho he passat teta!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #14 el: 06 de de 2006, 15:16:04 pm »
Els jugadors sembla q perfi s'han donat compte del q representa aquest club per l'afició. Avui s'els ha vist molt implicats i molt agraits cap al public, animant a la grada en els ultims 10 minuts i venint a brindar l'empat i el recolzament.

Un 12 per tota la plantilla !! :clap  :clap  :clap
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #15 el: 06 de de 2006, 15:46:56 pm »
El que em de fer cada diumenge, es el soroll que varem fer ahir, perque els jugadors s'anadonin que estem amb ells.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #16 el: 06 de de 2006, 17:20:22 pm »
Ayer vi a Gallo supermotivado, tanto en el autocar, como antes de empezar el partido, como en la celebración del gol (él lo quería celebrar con su afición), como durante el partido, como en el final de partido cuando nos han venido a aplaudir. Creo que por fin se ha dado cuenta de a que equipo ha venido. Los jugadores se han puesto las pilas desde que nos han visto en la marxa. A las 15.00 ya estaban metidos en el partido.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.