Un 10, que collons !!
Primer de tot excusar-me en part. Desprès "d'organitzar" la Marxa arlequinada, crec que haig de fer-vos cinc cèntims del per què no hi vaig anar...
Diumenge, minuts desprès de que alguns increpèssiu al Bonet, vaig posar el famós escrit al fòrum proposant la idea d'anar a peu fins a Terrassa. Mai m'hagués imaginat que es faria, però molts us vau animar al moment. Per tant, la idea no es meva, sino de tot@s els que vau animar el fòrum per que es fes possible.
Entre altres coses, jo sabia perfectament que no podia anar-hi (o que m'aniria molt justet d'arribar): donc jo era fora i no sabia si arribaria justet al partit. Però un cop feta la proposta i veient el rebombori que es va muntar, trucant-me molts medis de comunicació, i amb l'entusiasme de tots vossaltres, no podia dir que el que proposava la idea no anava, ja que no es podia espatllar la il·lusió de molts de vossaltres en fer els 9 kms. a peu.
A tots nossaltres que som collonuts. Ahir a Terrassa vam donar -una vegada més- una lliçó del que és una bona afició, estant al costat de l'equip en els moments més difícils i el que és més important... en massa!! Es molt fàcil anar 2000 persones al camp del Llevant quan s'és a prop de pujar a primera, però no ho es tant anar 500 a Terrassa -200 d'ells a peu- quan estem a un peu i mig a tercera divisió.
Partit i futur
En quan al partit, llàstima de l'arbitratge per que sino ara tindriem dos punts més. El Terrassa de la ma de Miguel Alvarez millorarà per que el partit d'ahir dels egarencs va ser de pena. El Sabadell, no necessita millorar, sino posar els collons d'ahir en els 12 partits que queden per la salvació. Es va fer un partit seriós en defensa i -una altra vegada- desafortunat en atac. Necessitem fotre un gol de jugada!!
Diumenge vinent ens juguem la permanència. Ens la juguem. No podem perdr un punt més a casa i a fora cal puntuar. La "Vila" vindrà de perdre a casa amb el Reus i voldrà els tres puntets per no perdre el tren de pla-off. Nossaltres som a un abisme de la permanència: 8 punts. Però mentre hi hagi vida hi ha esperança. Necessitem els tres punts. Necessitem portes obertes per un estadi molt menys fred. Necessitem que uns quants de nossaltres -quan arribin els col·legiats- fotin canya als àrbitres. Necessitem salvar-nos, que collons !!
Així que diumenge, tots a la Creu Alta. A deixar-nos hi la veu !!
pd: ho veieu impossible??
necessitem 21 punts
A CASA (21 punts possibles)
Vil·lajoiosa
Hospitalet
Alacant
Reus
Saragossa B
Osca
Llevant
A FORA (15 punts possibles)
Benidorm