- Entrades a les escoles
- Entrades al altres clubs de Sabadell(futbol, basket handbol,gimans etc)
-Entrades als comerços que per cada compra els hi donin una entrada
-Cotxe per la ciutat informan del partit
etc etc que ja tenim un gerent que cobra per pensar totes aquestes coses
Però aquests partits que queden a la NCA ha d'estar plena de gom a gom
- Entrades a les escoles -> JA FA ANYS QUE ES FA... TOOOOOOOTES LES DIRECTIVES HO HAN PROVAT. RESULTAT = ZERO
- Entrades al altres clubs de Sabadell(futbol, basket handbol,gimans etc) -> JA ES VA FER I INCLOS UN CARNET DE SOCI ET VALIA PER ENTRAR A ALTRES ESPORTS... RESULTAT= ZERO
- Entrades als comerços que per cada compra els hi donin una entrada -> CREC QUE JA ES VA PROVAR I/O NO CREC AMB ELS RESULTATS
- Cotxe per la ciutat informan del partit -> com diu molt saviament algun company, aixo es cutre-salsitxero i pot acabar molestant al personal. No es digne d'un historic com nosaltres... que ho faci el CAN RULL, ELS MERINALS o el BLANES ho trobo logic i encertat. Nosaltres NO.
I per sort, com molt be dius, tenim un gerent que filtra (o hauria de filtrar) tots aquests disbarats... per sort.
Per acabar, i tal i com ja vaig dir en un altre post, no ens interessa de cap de les maneres d'omplir el camp amb "aficionats" (prefereixo dir-ne PSEUDOAFICIONATS) perque a que les coses es torçen, fan mes mal que be.
Si que es cert que el camp esta mes ple i fa mes goig, si.
Si que es cert que si tot va be i es guanya, aquests "pseudos" tambe animen, si.
Pero no em podeu negar de cap de les maneres, mes q res pq ho he viscut en alguns partits i de ben segur vosaltres tambe, que si el partit va a maldades, aquests "pseudos"
son els PRIMERS a xiular, a criticar i finalment a enfotrensen dels nostres jugadors pq, recordem-ho, NO SON ELS
SEUS JUGADORS ja que aquests "pseudos" estan acostumants a veure el far$a i el mandril per la tele i si no els hi doncs l'espectacle que s'esperen, es foten molt nerviosos i començen el catxondeo, catxondeo que, logicament, va en contra dels nostrees interessos... Si que el camp ple fa molt de goig... pero un camp ple enfoten-se dels seus propis jugadors (JO HO HE VISCUT!!), fa molta molta pena.
I recordar als companys que anem ULTIMS (o quasi) i que tenim MOLTS NUMEROS amb la possibilitat que les coses es torçin i no els hi demanis a aquests pseudos que animin quan l'equip va perdent. Tu i jo segur que seguirem animant... pero ells no. Aquesta es la diferencia. Una diferencia molt important al meu entendre.
I a l'amic Kita, nomes dir-li que combina mooooolt bones idees amb il·luminacions impossibles.
Salut