Autor Tema: Suport  (Llegit 724 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Suport
« el: 07 de de 2006, 10:32:54 am »
Està més que clar que el recolzament de l´afició sempre ha estat vitalper les proeses arlequinades ( desde l´ascens a Binèfar fins a la permanència contra el Peralta l´any passat).
Però tambè sembla bastant clar que amb entardes a 10 € i donat-lo per Tv, és difícil tenir una gran entrada.

Es hora que la directiva es mobilitzi una mica, ja que ara per ara els únics que ens mobilitzem som els socis.
L´opció d´entrades a un 1€, no obstant sembla no convencer a molts socis. Jo proposo una alternativa:

Tot i que a Sabadell molta gent passa de l´equip, és indubtable el sentiment de ciutat, de ser de Sabadell que té molta gent; si afegim les diferents entitats esportives (CNS,UES,JAS,CTS...) és indubtable que la unió de sentit de sabadellenc i esport, ens pot portar aficionats.

Que proposo, doncs que es contacti amb totes aquestes entitats, oferint als seus socis entrades econòmiques pels partits que ens queden, possant cartells anunciant la inciativa.
L´acció es podria fer extensible als gimnasos municipals, a d´altres clubs de futbol de la ciutat...

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Suport
« Respondre #1 el: 07 de de 2006, 15:51:53 pm »
i dale amb les propostes... pero si s'ha provat tot... aixo que dius ja es va fer i tampoc va tenir exit... esta clar i mes que vist que lunica manera de tenir una bona bonisima entrada son els preus populars, no cal posarlos a 1 euro... a 3 o 5 euros ja vindria molta mes gent... jo crec q a 3 estaria be...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
« Respondre #2 el: 07 de de 2006, 16:34:55 pm »
Noooo, es va fer de la forma que dic jo. Simplement es deixava entrar de franc si eres soci d´alguna entitat esportiva sabadallenca, però clar si no s´anuncia a la seu de l´entitat ningú ho sab.
Jo em refereixo que la directiva es mogui, fagi cartells i altres elements de visibilitat,parli amb les directives de les esmentades entitats.
Es un senzill exercici de segmentació. Volem omplir el camp però amb espectadors de qualitat, i un dels lloc son trobar-los és a les entitats esportives amb un clar caràcter sabadellenc.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 07 de de 2006, 16:55:03 pm »
Jo em deixaria de experimentar, ara no es moment de veure si akesta proposta tindra exit o no, tenim k omplir l'estadi si o si, i per assegurar una gran assistencia de public s'ha de posar preus populars com diu el company Fum  :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
« Respondre #4 el: 07 de de 2006, 18:21:19 pm »
Jo estic totalment a favor dels preus populars, però hi ha un nombrós grup de socis que no hi està d´acord. Simplement era una proposta per contentar a tothom, i quim millor lloc que cercar gent aficionada als esports i amb sentiment sabadallenc, que les entitats esportives locals.