Autor Tema: decepcionat!  (Llegit 1738 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
decepcionat!
« el: 12 de de 2006, 19:42:48 pm »
magradria sapiger pk els  :Hecho_polvo: ¬¬ polizias nazionales¬¬  :Hecho_polvo: hans an vingut a buskar i ens han obligat a donarlis tots els papers trencat (dos bosas plenas) i els diaris que teniam per trencarlos :bigcry: :bigcry: i la bandera  de catalunya ens lan fet treure de la valla.

ara dik les explikacions  que ens han dit

1r-->"papers" pk els podem cremar i fer una fogera :Paletas:
2n-->pk tapen la publicitat

jo dik trencar lo k es de tots els socis, POS VA SER K NO i creman els diaris  per fer una fogera POS VA SER K TAMPOC
diractiva digeuma si podre portar papers o la sanyera o alguna kosa sense ke els " poliziassss no em digim ress :disappointed: :bigcry:
viska al sabadell
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Monti_sbd

• Aleví
  • Missatges: 64
  • VISCA EL SABADELL!!
Re: decepcionat!
« Respondre #1 el: 12 de de 2006, 19:48:57 pm »
el k diu es cert, jo estava amb ell, ens feia molta ilusio aquest partit, el portavem esperant desde terrassa, per fer una gran festa i venen els polis i tot a la m****?? pero k es aixo ome en k ens estem convertin, ens em passat desde les 4 i mitja al sol alla tallan papers i inflan globos i penjant la senyera xk kuan falten 5 minuts que teniem dos bosses ben plenes ens diguin k els hi tenim k donar???

AIXO ES INDIGNANT
A 1ª O  A 3ª SOM EL SABADELL!!

Desconnectat Serrano

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #2 el: 12 de de 2006, 19:58:28 pm »
yo kom ells dos estava alla també i trobu k els guardias akets no ens an dexat viure el partit tal i com sa de viure i a mes trobu k la rao akesta de k pudem cremar els papers i fe una foguera es del tot ******, xk si purtem mitja ora per retalla els papers i feru tot no sera per fe una foguera sino per dunar una mica dambien al partit, i si ens pusem a di amb k es poden fer fogueres encara auran de treure el paper de vater k i a als lavabos, jo crec k es indignant.
Laltre excusa k ens an (la de no poder pusar la señera xk tapa la publicitat) trobu que encara es pot cumprendre xk el partit davui era un partit televisat i akesta rao encara es pot entendre, pro laltre, encara no lacabu dentendre.
Demanu sisplau k es pugui crear ambien a lestadi, ja que els aficionats k anem som onrats i mai fariem una fogera

VISCA EL SABADELL!! :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 12 de de 2006, 19:59:07 pm »
Els papers... a la butxaca, que sempre la  :police: ens treu les bosses plenes d'ells  :veryangry:

La senyera, impressionant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
« Respondre #4 el: 12 de de 2006, 20:06:44 pm »
Els papers... a la butxaca, que sempre la :police: ens treu les bosses plenes d'ells :veryangry:

La senyera, impressionant.
la senyera es gracies a un hooligan k ens la donat a nosaltres. el k ma sobtat molt eske em diges k kada vegada  keden menys hooligans  i en les nostres mans i la nostre ilusio la senyera estaria millor

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #5 el: 12 de de 2006, 22:04:07 pm »
els hooligan desepareixeran???? ???
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 12 de de 2006, 22:10:21 pm »
jo crec que els HOOLS, no desapareixerien si no anesin amb insignes politiques al camp, sino mes anesin a animar al camp a mort i la gent es pogues fer soci de la peña o algo, no desapreixerien i serien molts mes...ia gent que li agradaria estar alla animant pero no li agrada el ambient que te la peña... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 12 de de 2006, 22:43:55 pm »
Ja hem vist tots que aquests NAZIonals odien al Sabadell i encara més odien a tots els que tenen sentiments catalans abans que espanyols. Això es entrar en política però els segurates és el que volen bàsicament :veryangry: :veryangry:

Els Hooligans tenen les seves insignes perquè tenen una ideologia que com qualsevol altre s'ha de respetar i, qui no la respecti vosaltres direu ::)

He vist banderes d'espanya i els moniatos no els han dit res als respectius "seguidors del Sabadell"
« Darrera modificació: 12 de de 2006, 22:47:43 pm per Erik_sbd »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Atenció Al Soci

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #8 el: 13 de de 2006, 17:26:28 pm »
Hola,

El Club no té cap tipus de poder per fer variar o modificar les accions de la Policia Nacional, ja que son ells els que tenen competencies en seguretat. És la Policia qui decideix que es pot entrar i el que no.

Una salutació!
Atenció al Soci i Simpatitzant.

CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
« Respondre #9 el: 13 de de 2006, 20:09:54 pm »
Hola,

El Club no té cap tipus de poder per fer variar o modificar les accions de la Policia Nacional, ja que son ells els que tenen competencies en seguretat. És la Policia qui decideix que es pot entrar i el que no.

Una salutació!

moltes gracias ;) ;)

PERO SISPLAU INTENTEU FER ALGU PER PODER ANIMAR I KOSESS!! :cheer NO SOM DELINCUENTS N RES SOM AFICIONANTS!!!!! :****

arlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 13 de de 2006, 23:38:35 pm »
a mi tampoc em sembla be yo estaba en el manel y es a fet treura una bandera del sabadell perque tapaba las tancas publicitarias o que no entenc es perque la dels hooligans que hi habian sota no els an dit res y no es perque tingui res en contra dels hooligans perque e sigut molts hays socis de ells

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 13 de de 2006, 23:52:30 pm »
segons tinc entes la policia no te cap tipus de competencia en fer retirar una senyera perque tapi publicitat,aixo es competencia de la seguretat del club no de la policia.

en algun camp personalment m'he trobat en un cas aixi i encara que estigues la policia els que hem fan treure una senyera o pancarta son els de seguretat i en algun cas despres de no retirarla els de seguretat han cridat a la nazianal i ells mateixos han contestat esto no es cosa nuestra es del club

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #12 el: 14 de de 2006, 18:42:03 pm »
El cas es que els Arlequinados Mamados cada diumenge tapen tanques publicitaries amb les seves banderes i aquest diumenge no va ser una excepcio mentres que si que van obligar a retirar la senyera de l'altre gol no entenc quins criteris segueixen, si no es pot que no en deixin posar cap i si es pot (nomes cal donar un cop d'ull als resums dominicals dels partits per veure que si) que no las facin treure com tambe em resulta incomprensible que uns simples paperets puguin ser motiu de requisament com si fossin armes perilloses i en un partit que no era precissament d'alt risc que diguem,  sembla que a la Creu Alta siguem poc menys que terroristes mentres veus partits de champions on entra de tot inclosos pals a les banderes. Entenc que tingui d'haber seguretat pero crec que s'en fa un gra massa i acabaran per matar el poc ambient de futbol que ens queda.

Desconnectat rhfran

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #13 el: 15 de de 2006, 21:57:56 pm »
Avera jo tambie hi era, vem estar 20 minuts a tota marxa per poder fer l'ho dels papers. Pero per començar la nacional em van regirar una bosa dde plastic on tenia un diari i el pal del bombo i no me diuen res, despres van i ens treuen fins el diaris i tot!! i si els volien per sentarnos sense embrutarnos??  ??? ???no entenc res!

En fi, la senyera jo crec k va ser mes que res per evitar problemes (suposo que es creurien que el hooligans ens faren miques) pero en l'ho cert esque van ser un d'ells qui ens la va regalar -.-" en fi no hi ki els entengui... :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:

tot hi així crec jo que tindriem que preparar coses per animar a la gent a entrar a l'estadi a anima al sabadell... Tot hi aixi es hora de fernos la idea de que d'aqui poc estarem a 3a gracies a la ajuda d'una directiva incompetent...