Amb tots els meus respectes, i sense voler ofendre a ningú, però ara em vindreu a dir que a prinicpi de temporada o inclús en pretemporada alguns ja sabieu el que acabaria succeïnt?
Home, no nego que pugui haver algú que pogués tenir més o menys dubtes, però assegurar a l´estiu que avui estariem com estem...
Malgrat tot, continuo mantenint que quan es va montar l´equip el 98% de l´afició i del món del futbol de la nostra categoria, va opinar que estavem montant un equipàs. Algú es pregunta, per què la directiva no es mou, perquè no fa res??? Home si vosaltres dieu a no fer res, i sense un duro pràcticament, portar al mercat d´hivern a Juanma Cruz, l´ídol d´aquesta afició la passada temporada, i que en consonància amb la punyetera mala llet que arrosseguem ha juat quatre partits de deu, o portar un lateral esquerra, que ens agradarà més o menys, però que necessitàvem i que per cert, tornant a la mala llet, també lesionat... I Desserne??? El propi sr.Arnella es va fotre un fart de riure a Ràdio Sabadell, dient que "aquest no és el jugador que el Sabadell necessitava". Home, que voleu que us digui, per mi és de llarg, el puntal actual de la nostra defensa. I l´Urko???
Qui us penseu que ho paga tot això, la verge de la Salut??? Portar aquesta gent ha costat molts calers. I ara, per acabar-ho de rematar, aquesta junta que no fot res acaba de fitxar un davanter, que insisteixo, ens agradarà més o menys, però que també necessitem.
Tot plegat ve perquè no es fa fora a Jaume Bonet, senzillament per això. Jo també aposto per la seva destitució, perquè crec que alguna cosa ha de canviar. Ara bé, dir que per aquest fet la junta no es mou. A més, tinc la sensació que en aquesta junta no tothom està per la tasca de mantenir l´entrenador, i encara que ens dolgui que ho digui algún mitjà de comunicació, molt em temo que si davant del Benidorm no puntuem, amb l´Hospitalet estrenem mister.
En definitiva considero trist que ens haguem tornat a embrancar tots plegats en una espècie de "mini guerra civil", en que parlem de tot menys de futbol. Necessitem remar tots en la mateixa direcció, Terrassa va ser un exemple magnífic i és llàstima que tot plegat hagi quedat, pel que sembla, en l´oblit més absolut.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!