Autor Tema: Sabadell-Hospi, 26 de març, 17h, TELEVISAT PEL 33  (Llegit 5342 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
Re: Sabadell-Hospi, 26 de març, 17h, TELEVISAT PEL 33
« Respondre #40 el: 14 de de 2006, 22:39:08 pm »
1 kosa vosaltres kreieu k la gent k volgui animar el sabadell realment es kdara a ksa veien el partit , i la gent k a vis el sabadell a primera i veien la situacio , i a + el partit kontra el hospi k marka la permanencia es kdara a kasa x veurel x la tele? jo xnsu k no els aficionats k no an nat akesta temporada al kamp po k an vis al sabadell a primera krek k nkra k el fasin x la tele aniran a animar al sabadell
Es el k jo pensu
VISKA EL SABADELL :scut :bandera

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #41 el: 14 de de 2006, 22:41:54 pm »
1 kosa vosaltres kreieu k la gent k volgui animar el sabadell realment es kdara a ksa veien el partit , i la gent k a vis el sabadell a primera i veien la situacio , i a + el partit kontra el hospi k marka la permanencia es kdara a kasa x veurel x la tele? jo xnsu k no els aficionats k no an nat akesta temporada al kamp po k an vis al sabadell a primera krek k nkra k el fasin x la tele aniran a animar al sabadell
Es el k jo pensu

si posen preus populars serem mes de 5000 segur... ara si segueixen entossinats en q la gent no vagi al camp... doncs els de sempre, menys algun q es quedara a veure-ho per la tele...

ferni20

• Visitant
« Respondre #42 el: 14 de de 2006, 23:22:53 pm »
Es el k jo pensu
dume em de ser realistes, no tothom pensa com tu ni com jo, hi ha el grup d gent q pensa q es igua lq el donin a la tV i q s'ha d'anar al camp, i hi ha una gran part de gent que pensa si el donen per TV perquè em tinc q moure de casa¿?¿?i més ara q  el temps encara està molt inestable.... potser si q a la ultima jornada serem més d 5000 persones encara q el donin per TV i si ens juguem la permanencia.... pero q ara per ara...
pero tinc la sensació q aquest any els jugadors hauran d'espavilar-se sense l'apoyo d la ciutat.... crec q entre el que està passant i entre la tocadura d p..... d la TV serem no més d 2 o 3 mil les persones q anirem a veure aquests ultims partits clau a la NCA...aixi q amb aficio o sense ANIMS SABADELL  :beer2

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #43 el: 14 de de 2006, 23:28:25 pm »
jo se de gent k a lu millo no a nat en tota la temporada al kamp del sabadell pro x motius k e dit abans an preferit ana al kamp ,i avui xrlava am una xrsona k em deia jo e vis el sabadell guanya kontra el madrit aki kuan staven a primera, tu penses k akella xrsona no aniria al kamp enkra k el fosiin x la tele(en aket kas va kda diumenge), xro es k ia gent k li surt del kor pensa en el pasat i diu axo no pot star pasan en aket klub, axi k ntrades a 1 euro, i am la tele seguramen iagi gent ja veureu
 :bandera :scut

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
« Respondre #44 el: 14 de de 2006, 23:30:41 pm »
K negatiu et veig ferni, estic segur k si posen guardioles o preus popiulars hi hauran al menys 5 mil persones  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 15 de de 2006, 00:02:34 am »
em sorprén q ens dongui aquestes notícies una persona q no és ni del CE Sabadell sinó d'un altre equip..... o entenc una vegada pero vàries no...

Et donaré una raó.
En fanàtic i jo ens coneixem personalment, i és un gran paio.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #46 el: 15 de de 2006, 00:46:20 am »
Lo de tv3 es de cabreo, parece que en las últimas jornadas están tratando de cobrarse algúna deuda del SABADELL, porque no es lógico  que ahora lo televisen todo cuando peor estamos, durante toda la temporada ni se acuerdan y de repente no dejan de televisarnos partidos, creo que nos han dado por muertos y que bajamos de categoría, por eso digo lo de la deuda, también puede ser que nos quieran hundir ya que partido televisado, partido no ganado. UN SALUDO :ko
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #47 el: 15 de de 2006, 08:19:32 am »
El q esta clar és q si el fan per Tv3 molta gent d'Hospitalet ja no vindrà. Per tant ficar preus populars a 3€ no ho trobo tan descabellat.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

ferni20

• Visitant
« Respondre #48 el: 15 de de 2006, 20:49:31 pm »
em sorprén q ens dongui aquestes notícies una persona q no és ni del CE Sabadell sinó d'un altre equip..... o entenc una vegada pero vàries no...

Et donaré una raó.
En fanàtic i jo ens coneixem personalment, i és un gran paio.
Tal com he fet contestant pel missatge personal, demano disculpes al Fanatic i al Birrero per les meves formes d'acusar al Fanatic del St Andreu a la hora d'informar-nos del partit televisat... està clar q tu o has fet només amb l'objectiu d'informar tan al teu conegut Birrero com a la resta d gent, pero q tmb entén q pugui pensar malament jeje, stem q treiem foc els arlekinats. SALUD!!  :beer2  :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 15 de de 2006, 22:52:36 pm »
pero q tmb entén q pugui pensar malament jeje, stem q treiem foc els arlekinats. SALUD!!  :beer2  :beer2

Tranquil, que estem tots els  :bandera igual. Avui un que m'ha preguntat per el  :scut, s'ha espantat al veure la meva cara, com ha canviat i s'ha tornat de mala llet. Fins i tot m'ha demanat disculpes per la pregunta.
Ho porto també molt malament, això de ser colistes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #50 el: 15 de de 2006, 23:39:43 pm »
Està clar que no perdem per la tele. Però ja els val, als culés aquests... Portaven uns 16 partits del bar$a B retrasmesos per 1 del Sabadell, i començen a donar-nos quan estem gairebé a un pas de la tercera...  :disappointed:
Jo voldria fer una reflexió, allunyant-me de gafes i d'històries: Mireu la plana 266 del txt de TV3 i us adonareu que no hi ha dia que no donin res del bar$a: basquet, handbol, futbol, futbol femení, filial de futbol, hockei... i per si no en tenim prou, repeticions de partits del bar$a. Un exemple? Aquesta nit l'Espanyol, segon equip de Catalunya, en primera divisió, i que ha arribat més lluny que el bar$a a la copa, es jugava el ésser o no ésser a la final de Copa, i els de TV3 han retrasmes un homenatge a Albertini crec que era, amb jugadors de fa 15 anys, i jugadors d'ara que anaven caminant per no lesionar-se. Després volen fer creure que és "La televisió de tots, la nostra"???

ARLEQUINADO

• Visitant
« Respondre #51 el: 17 de de 2006, 16:11:56 pm »
Diumenge 26 de març a les 17:30 h.

Pel Canal 33

Llevant B - Barça B

CONFIRMAT PER TV3

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #52 el: 17 de de 2006, 18:48:23 pm »
Algun de la Teva3 s´haurà enterat de les nostres queixes i ha decidit fer-nos cas. O no serà que el Barça, per molt B que sigui es primer que cualsevol altre equip català?
Ara que per mi ja el poden confitar el Barsa