Autor Tema: MENYS ROLLOS AMB EL BONET, JA ESTA BE !!  (Llegit 2481 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: MENYS ROLLOS AMB EL BONET, JA ESTA BE !!
« Respondre #20 el: 15 de de 2006, 10:24:52 am »
La realitat pura i dura es que es va portar al Sr. Bonet per millorar els resultats que habien aconseguit el Mora i el Montes i despres de deu partits el que esta clar es que no sols no els ha millorat sino que els ha empitjorat. Certament que a l'hora de repartir culpabilitats la major part per no dir gairebe tota se l'ha d'endur una part de la plantilla que s'ha passat l'any dormint a la palla i tambe crec com diu el company Garni que aquest entrenador no crec que sigui el millor per afrontar una situacio limit com la que ara estem atravessant nosaltres. No es pot negar que l'equip fa futbol pero el que necessitem urgentment son resultats perque sino ens anirem a tercera, jugant be pero a tercera. Potser amb unes altres circunstancies aquest mister obtindria millors resultats pero crec que que la situacio actual el supera i no sap tobar els mecanismes per fer que aquest equip que tothom diu que no es tant dolent marqui un gol mes que el rival. Primer es deia que necessitavem marcar algun gol per guanyar confiança i els varem marcar amb el Sant Andreu, Barça B, Terrassa i diumenge passat amb el Vilajoiosa i no ens han servit de res. Despres va ser que necessitavem avançarnos al marcador i diumenge passat ho varem fer i tampoc ha servit de res. Sincerament crec que sense ser el maxim culpable de tot aixo i davant la imposibilitat de fer cambis en la plantilla ara mateix veig al nostre mister incapaç de treurens d'on som i crec que tan ell com el consell directiu haurien de reconeixer que la seva continuitat no ens dur enlloc i tant de bo m'equivoqui pero els resultats canten. La situacio es insostenible i l'unic que es pot fer per intentar cambiarla es un relleu a la banqueta que de no produirse sincerament crec que sera un suicidi esportiu.
« Darrera modificació: 15 de de 2006, 10:28:27 am per La ceba mecànika »

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #21 el: 15 de de 2006, 11:30:46 am »
Manel en part tens rao, però és culpa dels jugadors que hi hagi un entrenador que NO HAGI GUANYAT CAP PARTIT?  això és tot un record

No et treuré la raó que tens, ni molt menys. Però vull expresar que tots els mals que patim no son només per l'entrenador que tenim ara, o només pel que teniem abans, o només pels jugadors, o només per la directiva (tan actual com 'la d'abans de')... és un cúmul de circumptàncies les que ens han portat on estem i els que pitjor ho passem i passarem som nosaltres els socis i aficionats, perquè jo tinc molt clar qui 'Som el Sabadell'.

Ara be, amb la situació que ens trobem: què podem aconseguir fent fora l'entrenador :icon_question: Vindrà un Capello o un Kijard (com s'escrigui, ja m'heu entès) i resulta que l'Ivan Diaz marcarà el que va fallar diumenge :icon_question: El pollastre per fi es treurà de sobre la grip que porta :icon_question:... no ho sé, potser és culpa meva, no ho tinc tan clar com vosaltres, simplement. I com he dit sempre: totes les opinions son respectables i més si son fetes amb respecte. :ok
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #22 el: 17 de de 2006, 20:46:00 pm »
Be, jo crec que la gran part de culpa que estem on estem es dels jugadors. Val que les alineacions i la tactica la fa l'entrenador, pero qui realitza els gols i les aturades son els jugadors.
Ara bé el que no puc veure es despres de cada partit el nostre entrenador amb una actitud trista, derrotada "jo ja no se que més fer, treballem be, etc.etc." no puc escoltar-ho. Necessitem energia, empenta. I sino mirem a l'afició, fa uns partits s'anava a buscar als jugadors a la sortida del partit, i ara etsem animant a mort perque veiem que es l'unica sortida. Tots a una.

Espero el miracle Ramon - Macanas
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.