Hola a tots!!
Abans de tot voldria donar-nos anims entre nosaltres, ja que aquest equip no ens donen gaire!!
Jo penso que a aquest equip li hem recolzat des del principi...me'n recordo durant el mes de juliol i setembre que estavem tots els foreros il.lusionats per aquest nou equip que estava formant aquesta directiva tan bona que havia arribat al nostre club per fer-nos arribar a primera.
Bé, primer vull dir que, aquesta directiva tambè tenia i.lusió, està clar, però de futbol no tènen ni idea, però res de res....i això de que tenen diners doncs...que vull que us digui, serà pq hauràn tingut molta sort, pq el que son pels negocis, almenys esportius, no es guanyarien la vida.
Jo penso que tot va començar a la pretemporada tant ridicula que es va fer...recordeu quan ho comentavem al foro?? Tampoc va tenir massa sentit que es feia un equip per pujar de categoria amb jugadors contrastats i deixar un entrenador que nomès ens va salvar de caure a tercera....
On son els responsables??
Aquest tius tènen equips per la temporada vinent i el Sabadell a tercera!! Estic abatut, em sento enganyat, sense forces, aquest equip i aquesta directiva m'ha tret l'il.lusió que tenia aquest any. I, a sobre, quan començava a haver-hi una mica més de disciplina fan fora al Montes.....per què?? Perque, segons deien els jugadors els cridava, els feia treballar massa als entrenaments, i tambè els hi feia còrrer pels matins i per la tarda. Pobrets aquest jugadors......Son uns desgraciats que estàn jugant amb l'il.lusió de molts aficionats.
Salutacions a tots i SORT!!!!!!!.