Autor Tema: CE Sabadell - CE Hospitalet  (Llegit 5412 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: CE Sabadell - CE Hospitalet
« Respondre #20 el: 21 de de 2006, 20:41:42 pm »
Doncs no veig altre manera de guanyar tots els partits de casa que tenir 5000-6000 persones al camp. Això està clarisim. Si anem els 1500 de cada setmana o menys la cosa ja està setenciada. I amb pitjors taquilles pq quan faltin 5-6 partits ja estarem a tercera i a veure qui va al camp. Això és tan clar que fa pena que no es vegi, vaja
I que es faci bé. Qué el que es tingui que anar a buscar la entrada a les oficines durant la setmana és una tonteria. Per fer això millor no fer res.
I els socis el que volem és salvar-nos i per això cal evitar un estadi buit. Això és la realitat i el que volem els que estimem al sabadell i no si surt més a compte ser soci o no. Que no estem parlant de les rebaixes. El més important és el més important

A mi el que em fa mes pena es veure es estadi ple, si, molt maco... i tambe molt divertit a la que no surten les coses i/o es va perdent... Riuen els "nous"!! ;D s'ho passen la mar de be enfoten-sen dels NOSTRES jugadors...

I no t'equivoquis: jo no ho dic pels calers ni per la sensacio de "rebaixes" ... soc i seguire sent soci, S.D.V.

Salut  :beer2
no entenc com pots dir això la veritat, de veritat sembla q prefereixis q baixem a Tercera a tenir q fer preus populars....no o entenc, está clar q tot té les seves pegues i sempre hi haura el tipic q no animarà a  l'equip i va a criticar, pero d'aquests tmb ni han molts socis eh?? el q es tracta és de que l'equip vegi la calor del públic en aquestes ultimes jornades, un camp ple fa molt encara q no o sembli... serà que al Nou camp la gent no critica..... pero el simple fet d veurel ple al rival aixo l'intimida molt, i potser tmb si alguns jugadors ( Gallo per exemple) no corren gaire i s'els escridasa una mica tmb miraran d millorar en el seu joc per a tenir la gent contenta (si realment son profesionals).
Que vols tenir la NCA amb 800-1000 persones contra l'Hospi? i 700 amb el Reus?¿?¿? amb un camp buit aquest equip no crec q reaccioni... sembla mentida q no recordis el derbi a la primera volta que varem guanyar 2-1 al Terrassa, penses q akell partit amb 1000 persones hauriem guanyat i el De Miguel s'hauria lluit? jo no.  i l'any passat varem salvar la categoria un 50% gracies a la afició q va anar a les ultimes jornades i va animar per a treure els partits endavant.  PREUS POPULARS YA!!!!!!!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 21 de de 2006, 20:45:29 pm »
Doncs no veig altre manera de guanyar tots els partits de casa que tenir 5000-6000 persones al camp. Això està clarisim. Si anem els 1500 de cada setmana o menys la cosa ja està setenciada. I amb pitjors taquilles pq quan faltin 5-6 partits ja estarem a tercera i a veure qui va al camp. Això és tan clar que fa pena que no es vegi, vaja
I que es faci bé. Qué el que es tingui que anar a buscar la entrada a les oficines durant la setmana és una tonteria. Per fer això millor no fer res.
I els socis el que volem és salvar-nos i per això cal evitar un estadi buit. Això és la realitat i el que volem els que estimem al sabadell i no si surt més a compte ser soci o no. Que no estem parlant de les rebaixes. El més important és el més important

A mi el que em fa mes pena es veure es estadi ple, si, molt maco... i tambe molt divertit a la que no surten les coses i/o es va perdent... Riuen els "nous"!! ;D s'ho passen la mar de be enfoten-sen dels NOSTRES jugadors...

I no t'equivoquis: jo no ho dic pels calers ni per la sensacio de "rebaixes" ... soc i seguire sent soci, S.D.V.

Salut  :beer2
no entenc com pots dir això la veritat, de veritat sembla q prefereixis q baixem a Tercera a tenir q fer preus populars....no o entenc, está clar q tot té les seves pegues i sempre hi haura el tipic q no animarà a  l'equip i va a criticar, pero d'aquests tmb ni han molts socis eh?? el q es tracta és de que l'equip vegi la calor del públic en aquestes ultimes jornades, un camp ple fa molt encara q no o sembli... serà que al Nou camp la gent no critica..... pero el simple fet d veurel ple al rival aixo l'intimida molt, i potser tmb si alguns jugadors ( Gallo per exemple) no corren gaire i s'els escridasa una mica tmb miraran d millorar en el seu joc per a tenir la gent contenta (si realment son profesionals).
Que vols tenir la NCA amb 800-1000 persones contra l'Hospi? i 700 amb el Reus?¿?¿? amb un camp buit aquest equip no crec q reaccioni... sembla mentida q no recordis el derbi a la primera volta que varem guanyar 2-1 al Terrassa, penses q akell partit amb 1000 persones hauriem guanyat i el De Miguel s'hauria lluit? jo no.  i l'any passat varem salvar la categoria un 50% gracies a la afició q va anar a les ultimes jornades i va animar per a treure els partits endavant.  PREUS POPULARS YA!!!!!!!!!

El que pasa ferni es que en el CES (Club Ecuestre Sabadell) nomes es pot criticar si pagues el carnet de soci...
« Darrera modificació: 21 de de 2006, 20:49:01 pm per Fum, fum, fum »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #22 el: 21 de de 2006, 22:22:12 pm »
El que pasa ferni es que en el CES (Club Ecuestre Sabadell) nomes es pot criticar si pagues el carnet de soci...

Aquest comentari va per mi?

Aqui el que pasa es que us heu acostumat a que tothom us digui "si bwana" i "quina bona idea" i pel que sembla, si algu opina diferent de la majoria ja no s'es arlequinat "autentic" o diguem-ne "dels bons"...

Doncs segueixo pensant el mateix nois... i si vosaltres ho veieu tant clar, jo tambe ho veig molt clar... i si ho comento es pq ho he viscut: He vist, amb epoques d'urnes, com els socis solen posar entre 2, 3 o 5 euros i al costat, entrar una familia sencera, amb iaies -que feia solet i s'havia d'aprofitar- i cuñaos i deixant calderilla, 40 o 45 centims...  :clap

He viscut jornades d'autentica "verguenza ajena", aixo si, amb el camp molt ple, del catxondeo que s'han portat els "pseudoaficionats" i de les barbaritats que deien als "seus" jugadors -els nostres jugadors- en fi... si aixo es animar que baixi qui sigui d'on sigui i que m'ho expliqui. Prefereixo els 1500/2000 de cada setmana, doncs si.

Recordar tambe al personal la porqueria que entra al camp en aquests partits "de rebaixes" o de portes obertes. Grupuscles fascistes que els hi surt mes barato venir a la NCA que quedar-se a la plaçeta del barri a fotre merder... pero be, que haig de dir si ho teniu tant clar... En aquesta epoca de caçes de bruixes (en aquests forum ja ens els hem carregats tots), encara em tocara el rebre a mi i sere jo el culpable de baixar... per portar-vos la contraria...  :o
Apa,  :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 21 de de 2006, 23:12:55 pm »

Aquest comentari va per mi?

Aqui el que pasa es que us heu acostumat a que tothom us digui "si bwana" i "quina bona idea" i pel que sembla, si algu opina diferent de la majoria ja no s'es arlequinat "autentic" o diguem-ne "dels bons"...

Doncs segueixo pensant el mateix nois... i si vosaltres ho veieu tant clar, jo tambe ho veig molt clar... i si ho comento es pq ho he viscut: He vist, amb epoques d'urnes, com els socis solen posar entre 2, 3 o 5 euros i al costat, entrar una familia sencera, amb iaies -que feia solet i s'havia d'aprofitar- i cuñaos i deixant calderilla, 40 o 45 centims...  :clap

He viscut jornades d'autentica "verguenza ajena", aixo si, amb el camp molt ple, del catxondeo que s'han portat els "pseudoaficionats" i de les barbaritats que deien als "seus" jugadors -els nostres jugadors- en fi... si aixo es animar que baixi qui sigui d'on sigui i que m'ho expliqui. Prefereixo els 1500/2000 de cada setmana, doncs si.

Recordar tambe al personal la porqueria que entra al camp en aquests partits "de rebaixes" o de portes obertes. Grupuscles fascistes que els hi surt mes barato venir a la NCA que quedar-se a la plaçeta del barri a fotre merder... pero be, que haig de dir si ho teniu tant clar... En aquesta epoca de caçes de bruixes (en aquests forum ja ens els hem carregats tots), encara em tocara el rebre a mi i sere jo el culpable de baixar... per portar-vos la contraria...  :o
Apa,  :beer2

No, el comentari no anava per tu, parlo en general i era broma pel que esta passant. Noi, ja se sap que a Segona B no serem mai mes de 2500 persones en aquestes condicions. La gent critica a un equip que porta 15 anys arrossegant-se, i que ara mes que mai te un peu a Tercera... la forma de salvarlo es aquesta... es la unica que ha funcionat anys anteriors... Sabem de sobres que si els resultats acompanyen el camp s'omple. Afició n'hi ha. El que hi ha tambe es molta aficio farta... Potser ens hauriem de replantejar les campanyes de socis (va sorgir una idea molt bona de kitanovsky que s'hauria d'estudiar com a mínim). A mí francament, preus a 10 euros o a 1 m'és indiferent perque no aniré al camp.. pero tots sabem com ens podem salvar i com no. Son opinions...

ferni20

• Visitant
« Respondre #24 el: 21 de de 2006, 23:14:50 pm »
Está clar q no ets el culpable tu de la situacion del CE i respecto la teva opinió encara q no la entengui, el q passa q penso q per sobre de tot aixo q dius d si les iaies q si els grups feixistes q si van a passar la tarda està el tema de q amb el camp ple ( si si ple, d iaies d nens, d faxes, d heavys o hipies o xinos del q sigui) si el camp té una bona imatge d'espectadors l'equip passa a estar hipermotivat i a sumar punts..... q tot pot ser q aquest any amb la falta de qualitat de l'equip ni q tinguessim 20.,000 persones com al camp del Cadiz potser no aixecarem cap eh, pero q s'ha de provar... ja q ja no podem fitxar jugadors i tenim poc marge s'ha d provar d fer una cosa q l'any passat va funcionar és a dir... ELS PREUS POPULARS!!!!!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #25 el: 22 de de 2006, 00:15:33 am »
el important és que vingui gent. Serà que els socis de tota la vida no critiquen. No sóc clasista amb qui vingui. Jo és que veig que és la única posiblitat de salvarnos. O creus que guanyarem tots els partits amb 1000 persones? Has de reconèixer que amb 6000 pèrsones la posibilitat de guanyar puja molt. I ningú t´està donant la culpa de res però no som nosaltres que discriminem als aficionats per no ser arlekinats autèntics com dius tú. Per mi com més gent vingui millor i potser un de cada deu s´enganxa. Si tú prefereixes ser mil cada setmana fins que siguem 500 i després 200 allà tú però a mi em sembla que t´equivoques. Per mi com si venen 10 autocars de japonesos. Tenim la sort de tenir un camp gran. Una ciutat gran. No tothom ho pot dir això. Encara que Gramanet, Hospitalet... fesin les entrades a un euro mai omplirien el camp. Ja no dic les ciutats petites com Peralta, Alfaro... Hem d´aprofitar aquesta ventatge.
Pensa en tot això si fan pagar i està el camp buit i tornem a perdre. Llavors ja serà massa tard
« Darrera modificació: 22 de de 2006, 00:20:20 am per hicks »

Desconnectat Atenció Al Soci

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #26 el: 22 de de 2006, 11:24:45 am »
El Consell d’Administració del club ha decidit que cada soci podrà retirar les entrades que vulgui al preu de 1 euro, les entrades de general, i 3 euros las entrades de tribuna. Els socis que ho desitgin podran passar per les oficines del club des d’avui dimecres, matí i tarda i fins dissabte el matí.
També s’ha previst repartir 1.000 entrades entre els clubs de futbol de la ciutat per a tots els nens que vulguin anar al camp.
Atenció al Soci i Simpatitzant.

CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #27 el: 22 de de 2006, 11:36:25 am »
La heu cagat DIRECTIVA *******. m****!!!!!!! QUE NO US DONEU CONTA QUE ENS PORTEU A TERCERA? ME **** EN LA p***
Això de pasar per oficines és una tonteria com una casa. No porta més de 200-300 persones. Perque no és pot treure la entrada, almenys, a les taquilles fins l´hora del parti?.
Per fer aquesta tonteria no feu res. I els nens que no entran gratis igualment? Repeteixo, ho sento, però la esteu cagant. Si perdem Diumenge pensaré que teniu molta culpa. Ho sento, ser tan dur però és que és la realitat
« Darrera modificació: 22 de de 2006, 12:17:32 pm per hicks »

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #28 el: 22 de de 2006, 11:46:46 am »
Home, d'acord que potser s'hauria d'aver posat les entrades a 1€ a taquilla... però d'aqui a dir que si no ho fan és que volen baixar i si el diumenge perdem és per no haver possat les entrades a 1€...

I sobre això de repartir entrades als nens, doncs moltes vegades s'ha demanat precisament aquesta mesura en quest forum, i ara que ho fan, ens queixem? Més que regalar l'entada, es com donar un pamflet de publicitat.

Bé, igual que tu opines que s'hauria de posar entrades a 1€ a les taquilles, també hi ha gent que opina que mai de la vida s'ha de baixar el preu... tot son opinions.

Jo personalment crec en les entrades a 1€, i també crec que en aquestes circumstancies s'haurien de posar ja fins a l'hora d'inici del partit (potser no per a tothom, pero si per al socis).

Valoro la iniciaitva com a bona, encara que obbiament, cada un la valorara com cregui, gent  estara en contra per que exigia portes obertes i d'altres que  també estaran en contra per que demanaven que no es posessin les entrades a 1€

A guanyar i punt!

:cheer :scut :cheer :bandera :cheer :scut :cheer

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #29 el: 22 de de 2006, 11:53:39 am »
Perdona és que veig la realitat com és. L única posibilitat de salvació pasa per tindre 5000 persones al camp i això ja ho hem vist moltes vegades. Si no és fa és que no és fa tot el posible per salvar la categoria. Jo ho veig clarísim i si m´emprenyo és pq és tan evident que no ho entenc que no és faci ara que encara estem a temps. Després encara és perderà diners quan encara faltin partits a casa i ja estiguem matematicament a tercera i no anirà ni Déu. Pq moltes ganes d´anar a veure l´Osca o el Saragossa B amb el equip sense res a fer no hi hauran. Si perdem diumenge tots els partits que queden seran una tortura i millor anar al cine o a la platja si fa bon dia. Anirem als últims partits sabem que ja hem baixat? LLavors ni un duro és guanyarà. És recaudaria més amb un euro ara que aixi. NO HO ENTENC. VAJA LUMBRERES. No m´extranya que estiguem aixi. Fins ara no ho entés.
 Aconseguireu finalment la pitjor temporada de l´història del club.  :clap :clap :clap
« Darrera modificació: 22 de de 2006, 12:14:35 pm per hicks »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #30 el: 22 de de 2006, 13:48:09 pm »
Company... amb tots els respectes pero t'expresses d'una manera de com si tinguessis la veritat absoluta... i aixo, com deus saber, no existeix enlloc.

Son opinions contra opinions. Totes legitimes. Per tu sera la millor la teva i per mi no ho es... i? On es el problema?

Acusar de voler baixar i/o *****-te amb qui sigui pq no han fet el que tu creies millor, no crec que sigui el plan.

De bon rotllo pq tinc clar que l'unic que voleu es salvar el Sabadell... i jo tambe, pero ho faria d'una altre manera.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #31 el: 22 de de 2006, 16:06:07 pm »
Pero com a minim rectifiqueu i accediu a que els socis puguin comprar les entrades el mateix dia del partit, res mes!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #32 el: 22 de de 2006, 16:59:45 pm »
Pero com a minim rectifiqueu i accediu a que els socis puguin comprar les entrades el mateix dia del partit, res mes!

Es rectifica quan es considera que s'ha fet algo malament, i jo crec que això no fer res malament, és una desició, depen per a qui més acertada, i depen per a qui, menys.

Si ara venen 100 persones de l'Hospitalet, amb aquest sistema pagaran els 10€ normals, si fesim 1€ a tot arreu, pagarien només 1€, i llavors, a rajar per que sel's ha deixat entrar per 1€...

Tot té pros i contres, per tant, tan bona és la que han pres com la que proposeu, només depen de el que es prioritzi.

Amés, penseu que molts socis estan en contra d'aquestes entrades anticipades a 1€, i obbiament, també en contra de posar-les a 1€ a les taquilles.

Llavors, tot el que dieu de que la "directiva és" per decidir això, també ho deveu pensar dels socis que no volen entrades a 1€ no?

Ja he dit que jo soc pro entrades a 1€, però respecto a qui estigui en contra, i si la directiva a pres aquesta desició (podria dirse que es un mig mig) doncs la trobo correcte.

:bandera :bandera :scut :scut :cheer :cheer :anims :anims :bandera :bandera :scut :bandera

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #33 el: 22 de de 2006, 17:05:48 pm »

Es rectifica quan es considera que s'ha fet algo malament, i jo crec que això no fer res malament, és una desició, depen per a qui més acertada, i depen per a qui, menys.

Si ara venen 100 persones de l'Hospitalet, amb aquest sistema pagaran els 10€ normals, si fesim 1€ a tot arreu, pagarien només 1€, i llavors, a rajar per que sel's ha deixat entrar per 1€...

Tot té pros i contres, per tant, tan bona és la que han pres com la que proposeu, només depen de el que es prioritzi.

Amés, penseu que molts socis estan en contra d'aquestes entrades anticipades a 1€, i obbiament, també en contra de posar-les a 1€ a les taquilles.

Llavors, tot el que dieu de que la "directiva és" per decidir això, també ho deveu pensar dels socis que no volen entrades a 1€ no?

Ja he dit que jo soc pro entrades a 1€, però respecto a qui estigui en contra, i si la directiva a pres aquesta desició (podria dirse que es un mig mig) doncs la trobo correcte.

:bandera :bandera :scut :scut :cheer :cheer :anims :anims :bandera :bandera :scut :bandera

He dit que els socis puguin comprar-les el mateix dia, no que tothom les compri a un euru :ok
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #34 el: 22 de de 2006, 17:08:29 pm »

Asi nos va Bend, k nos conformamos con todo  :**** Y si eso leete bien lo k dice freak pk él dice de ponerlas el mismo dia del partido las entradas a 1 euro para los socios, en fin, ellos sabran lo k hacen....
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #35 el: 22 de de 2006, 17:23:32 pm »
Ah!

Vale vale, doncs no ho havia entes així com dieu  :Hecho_polvo:

Llavors, si és així, ok!

Estic amb vosaltres!  :beer2 :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #36 el: 22 de de 2006, 21:31:25 pm »
Perdona és que veig la realitat com és. L única posibilitat de salvació pasa per tindre 5000 persones al camp i això ja ho hem vist moltes vegades. Si no és fa és que no és fa tot el posible per salvar la categoria. Jo ho veig clarísim i si m´emprenyo és pq és tan evident que no ho entenc que no és faci ara que encara estem a temps. Després encara és perderà diners quan encara faltin partits a casa i ja estiguem matematicament a tercera i no anirà ni Déu. Pq moltes ganes d´anar a veure l´Osca o el Saragossa B amb el equip sense res a fer no hi hauran. Si perdem diumenge tots els partits que queden seran una tortura i millor anar al cine o a la platja si fa bon dia. Anirem als últims partits sabem que ja hem baixat? LLavors ni un duro és guanyarà. És recaudaria més amb un euro ara que aixi. NO HO ENTENC. VAJA LUMBRERES. No m´extranya que estiguem aixi. Fins ara no ho entés.
 Aconseguireu finalment la pitjor temporada de l´història del club.  :clap :clap :clap

Bé anava a donar la meva opinió però crec q seria dir més del mateix.... crec q té tota la raó el HICKS, q malament q fem les coses..... ja se q queden 6 jornades a casa pero ara és el moment d començar a posar preus populars, q esperen q estiguem matematicament a Tercera per a fer-ho?¿?¿No entenc res la veritat, és q ni aixo sabem fer?¿?¿ ens estem condemnant nosaltres mateixos a baixar...
suposo q deu ser l'avaricia del diner el q provoca q no posem preus populars... prefereixen q paguin 10 euros els 600 no socis q es desplacin a ultima hora. i si és pel fet del diner crec q si pensèssim una mica també veuríem q si portem 600 persones no socis i paguen 10 euros es cobren 6000 € mentre q si fèssim preus populars a uns 3 euros l'entrada per a tothom potser vindrien unes 2000 persones no socies i tmb faríem els 6000 € en total.
en fi tot mal organitzat i mal calculat com sempre, aixi ens van les coses, baixarem pero no perque tinguem q baixar, baixarem per a no sapiguer fer les coses.

Aixi aquest diumenge podriem ser 4000 persones al camp i ens quedarem siguen els 1500 de sempre molt bé molt bé  :clap com menys serem més ràpid baixarem!!!!!!!!!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #37 el: 23 de de 2006, 13:31:37 pm »
mai no plou a gust de tothom!  :ko :ok
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!