La veritat és que jo tampoc acabo d'entendre massa aquesta política en el preu de les entrades. Em sembla del tot ilògic que es vulgui continuar obligant al soci a haver de passar per nassos i entre setmana per les oficines del camp. En lloc de facilitar-li les coses, encara li compliquen més la vida. Amb els horaris laborals que tenim i tot el dia de cul, només cal que també haguem de buscar un forat per arribar-nos fins a l'estadi...
En tot cas, i coincidint amb molts de vosaltres, el més lògic és que com a mínim el mateix dia de partit es puguessin també obtenir aquestes entrades per part del soci. La veritat és que no ho entenc. Quin mal podria podria provocar una decisió com aquesta??? Per més que m'ho intento explicar, no li trobo una resposta lògica.
De totes maneres, i sento dir-ho, que per aquest fet es pugui arribar a afirmar que aquesta directiva "viu del Sabadell", o que directament "ens volen a tercera"... Crec que se´ns ha anat a tots plegats una mica la xaveta. Un pot o no pot estar d'acord amb alguna decisió concreta, però això crec que no ens dóna dret a insultar o dir falsedats. Que una directiva que porta gastats els calers PROPIS que porta, se l´acusi de "viure del Sabadell", em sembla de jutjat de guàrdia. I perdoneu-me, però si volguessin enviar-nos a tercera, Bonet avui encara seria el nostre entrenador, no haguessin anat a buscar a Macanás, ni a Juanma Cruz, per exemple.
De totes maneres, espero i desitjo que quan arribin partits com els del Reus o el Saragossa B, llavor si, aquesta política de preus populars que la gran majoria estem demanant no es fagi esperar més. La decisió ja està presa, i ara només em de pensar en com portar al nostre equip cap a una victòria esperadíssima i vital.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!