Autor Tema: La mejor directiva, k grande sois  (Llegit 4135 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
La mejor directiva, k grande sois
« el: 26 de de 2006, 19:33:10 pm »
Ole  :clap , el mayor desastre de la historia del Sabadell, lo habeis conseguido, cagadas y mas cagadas, sabeis una cosa? La habeis vuelto a *****! con las entradas a 1 euro para los socios, sabeis otra cosa? Mucha gente sa kedao sin poder ir por no poner en las takillas a 1 euro para los socios. Sabeis otra? K nos vamos a tercera, a bueno no, k esa ya la sabeis desde hacia tiempo. Una vez mas, un aplauso para vosotros, os lo mereceis  :clap

CAÑADAS ERES EL UNICO K TE SALVAS!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
Re: La mejor directiva, k grande sois
« Respondre #1 el: 26 de de 2006, 19:57:28 pm »
Lo más meritorio es que esto suceda el año que han tenido el mayor presupuesto de la historia de la Entidad, y que se partia de una situación de "consenso" instucional.
Probablemente les darán el premio a la mejor gestión deportiva del año, o quizás de la década o del siglo!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 26 de de 2006, 20:27:41 pm »
Esta claro que los culpables son los jugadores (desde aqui pido disculpas a mora i a bonet por las críticas lanzadas hacia ellos), i al igual que culpo a los jugadores, culpo a los INEPTOS que han fichado a estos CRACKS que arrastran por los campos de la categoria a nuestro historico club  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #3 el: 26 de de 2006, 21:44:08 pm »
Jo porto tota la setmana dient que s´havia de haver fet entrades a un euro fims avui o portes obertes. Amb 6000-7000 persones avui remontem quan anavem 2-1 l´afició hagués marcat l ´empat.
La ha cagat la directiva. Ho estat dient tota la setmana i espero que hagin reflexionat pq jo he vist molt clar que si ells mateixos no van a per totes en un dia com avui no em diguis qui anirà.
Ja ho vaig dir que si es perdia avui els feia responsables a la directiva i ara si que no tenen excuses pq podien haver fet més per guanyar el partit.
He preguntat repetidament a la secció de atenció el soci pq no es pot fer el preu d´in euro fins avui. No s´han dignat a contestar. Ara poden obrir les portes el pròxim partit quan ja estiguem a 15 punts.Avui la primera cagada ha sigut seva. Jo ho tenia tan clar que només ens podíem salvar amb el camp plé. Que no s´adonen o és que els importem una m****? Ja us dic els faig responsables de la situació. Ho sento però és aixi
Almenys que doni una explicació de pq no s´ha fet i pq no han fet més per guanyar aquest partit tan important. I sinó que treguin la secció de la directiva respón pq no serveix per res pq fem una sugerència per nosaltres molt important i no ens fan ni p*** cas
« Darrera modificació: 26 de de 2006, 21:58:56 pm per hicks »

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #4 el: 26 de de 2006, 21:56:25 pm »
pero si aixo es el k vol la directiva. y el Bustos també, per poder fer pisos!! Fills de p...

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 26 de de 2006, 22:00:40 pm »
Jo porto tota la setmana dient que s´havia de haver fet entrades a un euro fims avui o portes obertes. Amb 6000-7000 persones avui remontem quan anavem 2-1 l´afició hagués marcat l ´empat.
La ha cagat la directiva. Ho estat dient tota la setmana i espero que hagin reflexionat pq jo he vist molt clar que si ells mateixos no van a per totes en un dia com avui no em diguis qui anirà.
Ja ho vaig dir que si es perdia avui els feia responsables a la directiva i ara si que no tenen excuses pq podien haver fet més per guanyar el partit.
He preguntat repetidament a la secció de atenció el soci pq no es pot fer el preu d´in euro fins avui. No s´han dignat a contestar. Ara poden obrir les portes el pròxim partit quan ja estiguem a 15 punts.Avui la primera cagada ha sigut seva. Jo ho tenia tan clar que només ens podíem salvar amb el camp plé. Que no s´adonen o és que els importem una m****? Ja us dic els faig responsables de la situació. Ho sento però és aixi

Hicks estic d'acord amb que s'haurien d'haver fet preus populars pero tmb reconec q amb l'equip q tenim ni amb 20.000 persones al camp hauríem puntuat, son dolents hicks i alguns més q dolents juguen sense interés... aquest any no ens salvarien ni els preus populars noi... en fin

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #6 el: 26 de de 2006, 22:05:36 pm »
Sí senyor, entre algún petit encert, pifiades i més pifiades dels directius i del director esportiu.

Els entrenadors, sobretot Mora, han tingut la seva part de culpa, però també evidentment alguns jugadors i sobretot els qui he apuntat a dalt.

El que hem va cridar més l'atenció va ser escoltar per Ràdio Sabadell a un directiu (no en recordo el nom) dient que si el Sabadell baixa a tercera, no estar clar que hagi de tornar a pujar de seguida a segona B perque pujar de tercera a segona B és complicat.

Jo li diria a aquell senyor que si el Sabadell baixa a tercera (com és ja molt probable) i no aspira clarament a quedar primer o almenys entre els quatre primers per jugar el play-off d'ascens, estant a tercera un club com el Sabadell, seria un fracàs total i absolut, així de clar. Vejam si encara aniriem per exemple al camp del Santboià o del Rubí cagats de por... Ja seria el colmo del colmo per un club històric com el Sabadell.

Salut companys arlequinats, aprofiteu per desfogar-vos una mica però sempre civilitzadament en aquest fòrum, perque encara més paciencia de la que hem tingut l'afició arlequinada els darrers 3 anys i sobretot aquesta temporada, és pràcticament impossible.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #7 el: 26 de de 2006, 22:05:50 pm »
Tens raó ferni 20 però precisament per això era l única carta que ens quedava per jugar. Omplir el camp era la nostra força i la directiva no ho ha volgut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 26 de de 2006, 22:29:17 pm »
Per això la Fundació volia les accions?
Per enviar-nos a Tercera per la via ràpida?

Ens estan destrossant, la il-lusió, els colors, el club, l'equip, la història.
Portar un club de fútbol no és el mateix que portar una constructora, i si a sobre hi sumem un alcalde que no en té ni **** idea de potenciar l'esport i els clubs de la ciutat,  no es fan camps de gespa artificial, ni tenim només que un pavelló públic en condicions, fomentant la Fundació, que dona el poder al totxaire, anem llestos.

Ens foteran a Tercera, però ens recordem de les seves cares.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #9 el: 26 de de 2006, 22:46:53 pm »
esta directiva solo busca el billete i el billete para cenar como burgeses iros a la **** m*****, directiva os vamos a *****!!! :**** :**** :**** gracias pero kuando pregunten por la temporada 05/06 descenso del sabadell ke salga vuestro nombre reflejado como los grandes ***** ke nos llevaron a tercera!!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 26 de de 2006, 22:47:51 pm »
Ya lo dije en un mensaje de hace algún tiempo, dentro de poco llegarán las elecciones, ustedes tienen el voto, ya saben lo que tienen que hacer si no quieren lo tuyo, cuando llegue el momento tienen que pagar lo que han hecho con los sentimientos y con la mayor Institución deportiva que representa a los sabadellenses en todo el país. :ko :****
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 26 de de 2006, 23:37:58 pm »
gracies directiva per ser els pitjors gestors de la historia
gracies directiva per permetre que aquesta colla de mantes fotin el ridicul setmana rera setmana
gracies per no ajudar a omplir el camp en un partit com avui a vida o mort
MARXEU JA D'UNA VEGADA!!!!!!

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #12 el: 27 de de 2006, 00:25:37 am »
Els entrenadors, sobretot Mora, han tingut la seva part de culpa, però també evidentment alguns jugadors i sobretot els qui he apuntat a dalt.

Com que sobretot Mora? Si és el que menys temps hi ha estat...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #13 el: 27 de de 2006, 09:27:26 am »

Com que sobretot Mora? Si és el que menys temps hi ha estat...

No va ser en Mora qui va fitxar o com a mínim va donar el seu consentiment per fitxar :icon_question:

Per altra banda, no us equivoqueu, el màxim responsable de tot plegat, el director de l'orquestra, no és altre que el Bushtos.

És per això que volia les accions a la Fundació :icon_question:
La directiva ho ha fet malament, si, però qui ha posat aquesta directiva inexperta on son :icon_question:
Amb això que ha fet ha demostrat o que és un i****l o és massa espavilat... tothom es pot imaginar de què parlo.
Que tornin les accions a qui els van enganyar per donar-les o que les reparteixin entre els socis i fem eleccions entre nosaltres: pitjor no ho pot fer ningú :icon_exclaim: :****
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #14 el: 27 de de 2006, 10:12:38 am »
manel,

hauriem d maquinar una dura campanya dels socis contra l'ajuntament i l'il·luminat de l'alcalde. Quin fàstic de tiu, el molt oportunista. Es per gapejar-lo.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #15 el: 27 de de 2006, 12:13:20 pm »
On estaveu el passat estiu???? Sento dir-ho, però estic fins els pebrots de TANTA DEMAGÒGIA!!! Sé que el que diré em costarà que se´m llenci als lleons, però és que estic fart de llegir a tant expert futbolístic...a toro pasado!!!
El passat mes de juny, juliol i agost on ereu???? Celebrant com tothom els fitxatges de Gallo, Madrigal o Iván Díaz????? O ja estaveu demanant les destitucions del president, l´alcalde i del recull pilotes??? No fotem!!! Ara tot és una m****, tots són uns paquets i els directius, llegit aquí, són uns lladres, uns fills de..., uns mafiosos, uns delinquents... Ens hem tornat bojos o que???? Us pregunto, que sentirieu si vosaltres portessiu 20 milions de peles, que surten dels fons de la vostra pròpia familia, gastats i a sobre algú es cagués en la vostra pròpia mare a la sortida del camp??? És que ho veiem tot molt fàcil, ara tot és un desastre, però insisiteixo, quan el passat estiu es van fer els actes de presentació de l´Iván Díaz o la pròpia presentació de la plantilla, on eren els crits de dimissió?? Qui demanava explicacions a uns i als altres??? Llavors tot eren alegries i bones sensacions.
A toro pasado es facilíssim  cremar-ho tot, insultar a tort  i a dret. Jo també estic molt fotut, a la mitja part als jugadors els he dit de tot, però no per això arribaré a la desqualificació personal  a CAP directiu. Els he criticat, han fet coses molt malament, però jo MAI em posaré a nivell personal amb persones que porten gastades les millonades que porten, i de la seva pròpia butxaca.
Senzillament la situació els ha sobrepassat, la inexperiència i l´angoixa els han portat a cometre moltes errades. Estic fart de sentir la punyetera historieta dels pisos, que ens volen a tercera, que si ho han fet expressament... Que estem mamats o que??? Andreu Gil o Francesc Espinar volien veure el Sabadell a Tercera????
Demagògia i més demagògia, res més que demagògia!!! Al camp hem de mirar, allà estan els autèntics culpables de la nostra situació, allà estan els individus que ens han portat a tercera. No aquells que han portat l´Iván Díaz, Juanma Cruz, Gallo, Neftalí, Madrigal, TOTS jugadors contrastadíssims a la categoria i que ens van fer donar vots d´alegria el passat estiu. Es diu allò de que era l´any que més pressupost teniem a la categoria... Collons!!! Qui els ha fotut aquests calers??? La Verge de la Salut??? L´esperit sant??? Aquest estiu TOTS i amb orgull vem parlar de la plantilla que estavem fent, de l´estabilitat esportiva, econòmica i social de que gaudiem. Ara, aquells copets a l´esquena a determinats directius la temporada passada, s´han convertit en punyalades i agressions verbals.
Bé, no m´enrollo més. Estic d´acord en que la situació és desastrosa, que les coses no s´han fet bé, però no oblidem una cosa els fills de... com molts els hi dieu ara, són exactament els mateixos que ens van fer sentir orgullosos de l´equip que es va montar, són els mateixos que van omplir Sabadell amb una campanya de socis exemplar, són els mateixos que han fet possible que els dilluns tinguem un programa de televisió on es parla del nostre club, són ells, no ho oblideu, també, els que han fet aquestes gestions.

VISCA EL CE SABADELL FC  ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #16 el: 27 de de 2006, 12:26:22 pm »
vicenç noi obre els ulls d'una vegada i deixa de defensar l'indefensable,ara mateix ningu esta parlant del espinar o del andreu gil,estem parlant de la fundicio amb l'alcalde al cap devant i una directiva que no te ni idea,per cert vicenç recordes que aquesta colla esta gestionant un club regalat? que van enganyar a molta gent amb falses promeses per agafar el control total del club?

LA GENT DEL SABADELL HAURIEM DE MOVILITZARNOS A L'AJUNTAMENT HO ON SIGUI PERO QUE ENS ESCOLTIN!!!
FORA FUNDICIO
FORA DIRECTIVA

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #17 el: 27 de de 2006, 12:49:50 pm »
Regalat?? Potser si, però pregunto és que ara resulta que l´Ajuntament o els actuals directius, sobretot ells, s´estan lucrant dirigint al Sabadell???? S´estan fent millonaris???? Torno a insistir, on ereu el passat estiu??? On ereu??? Perquè aleshores no us veu negar ja a regalar les accions??? Que us penseu que som el Madrid o el Barça??? Quin benefici us penseu que està treient la directiva o l´Ajuntament amb tota aquesta situació??? S´estan forrant a cas???? Però que ens hem tornat bojos???
La Fundació volia enfonsar el club??? De veritat ho creieu??? La mateixa Fundació que va buscar calers de sota les pedres per poder pagar el forat enorme que los "hermanos de Cuba" van deixar??? La mateixa Fundació que no va tenir cap problema en reunir-se amb tot aquell qui ho va demanar per mirar de trobar una sortida a l´actual situació?? Que voleu que fagin?? Que fagin fora a l´actual directiva?? Molt bé, ja està fora. Ara pregunto, qui vindrà pel que queda de temporada a acabar de pagar aquesta panda de desalmats que tenim de jugadors??? Qui, m´ho voleu dir???? Parleu de l´Ajuntament??? A mi MAI m´ha caigut bé el sr.Bustos, ara també us diré una cosa, al dia següent de montar-se la Fundació, ja teniem a més la meitat dels nostres polítics dient que a veure que passaria amb el club i la seva relació amb l´Ajuntament, que si robariem poc menys a la ciutat alguns euros. Recordeu com teníem l´estadi ara fa dos o tres anys i com el tenim ara??? És l´enveja de mitja categoria, amb gespa nova, grades pintades i amb un manteniment que va a càrrec de l´Ajuntament. Insisteixo, MAI  he estat amic de Piedrafita o Bustos, però vist lo vist en aquell Ajuntament, encara hem tingut sort.
Pregunto, si els González Cano haguessin continuat, bé, un dels germans, perquè l´altre va desaparèixer, on nassos estaríem ara??? Quan la Fundació va aparèixer NINGÚ li va fer fàstics, NINGÚ. Aquí tots donàvem vots d´alegria, s´havien acabar les guerres accionarials, les guerres familiars al Sabadell. Tenim un pressupost de luxe i montem un equipàs. Qui es va queixar aleshores??? Qui va demanar que li retornessin les accions??? NINGÚ, repeteixo, NINGÚ. Ara, per enèssima vegada, a toro pasado, tothom sabia el que passaria, tothom és expert de la matèria...
Parlar des del cor és molt fàcil, però cal que pensem més amb el cap. Aquesta directiva ha comès molts errors, però MAI van volgut ni voldran la nostra desaparició, ni baixar a tercera. Senzillament no els ha sortit res. La inexperiència i la por a seguir equivocant-se encara els ha ensorrat més. La situació els ha sobrepassat. Cap decisió que han pres es pot afirmar que l´hagin pres de mala fe, cap ni una. Aquí es a fitxar al Juanma Cruz i ni Déu va dir aquesta boca és meva. Tots callats com *****. Ara que el vaixell s´enfonsa les rates surten dels seus forats, i no ho dic precisament per vosaltres.
Algú em vol fer creure que la Fundació volia fer desaparéixer el club???? Algú em vol fer creure que l´actual directiva volia baixar a tercera??? Qui vulgui seguir amb aquesta cançoneta que ho fagi, però qui més qui menys té cap per pensar i a mi no em combregar amb rodes de molí. Qui vulgui creure´s- ho que ho fagi, però i ho sento, crec que ningú amb un mínim de sentit comú pot pensar res igual.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #18 el: 27 de de 2006, 13:24:31 pm »
company aquesta gent esta fent bons als canos
si regalat company accions regalades
alguns desde pretemporada ja deiem que aquest equip era el girona de l'any passat,aixo segons alguns nomes ho deiem per criticar...malaurad ament hem encertat som equip de tercera en un 99,99%
aquesta gent a permes tot als jugadors tot,sortides nocturnes poca profesionalitat nula entrega al camp,ahir menys 10 minuts de la segona part la majoria pastoraven per la gespa es demencial noi
aquesta gent gestionant el major pressupost de la historia baixa l'equip a la 4ºcategoria del futbol espanyol,per primer cop en 103 anys
la reparacio de llums de 300 kilos on esta? algu sap alguna cosa? un miracle va arreglar les llums? les va arreglar l'iluminat del bushtos?
FORA FUNDICIO
FORA DIRECTIVA
FORA TOMAS
FORA MERCENARIS

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #19 el: 27 de de 2006, 13:27:43 pm »
Home Vicenç jo crec que la bona fe no eximeix de la responsabilitat contreta i tant la fundacio com el consell directiu en el moment en que accepten ferse carrec del club contreuen una responsabilitat i jo es el que els demano la responsabilitat contreta davant els accionistas que varen donar les seves accions amb la promesa de que aixo garantiria una gestio allunyada de les guerres que s'habien viscut fins a les hores i amb un control per part de la propia fundacio per garantir que la gestio del club es portaria adecuadament. Arribat aquest punt i sense eximir de responsabilitats als futbolistes i deixant de banda la bona fe crec que la gestio d'aquest consell i de la fundacio han deixat molt que desitjar. Al mes de desembre ja s'ho habien gastat gairebe tot i amb el poc marge que tenien no han sigut al meu entendre massa habils a l'hora de corretjir els problemas esportius que ja eren llavors mes que evidents i si parlem de bona o mala fe per part de l'ajuntament nomes m'agradaria que algun dia es sabes i que consti que no defenso als Gonzalez Cano si eren raons d'estimacio al club o de poca afinitat politica las que van portar a forçar la sortida dels germans amb pressions com la de no permetre utilitzar l'enllumenat electric de l'estadi per greus defectes i que de repent i d'un dia per l'altre l'enllumenat torni a funcionar com per art de magia. De debo que a aquestes alçades es pot descartar del tot que el Gonzalez Cano molestes a la casa gran donat el seu "color" politic i les seves manifestades inquietuds per qui sap si donar el salt a la politica algun dia aprofitant l'aparador que el Sabadell li pogues donar? Podem creure de debo que darrera de l'ajuntament no ja mes que servei a la ciutat sense cap mena de maniobra d'interes politic? Es pot creure amb tota la bona fe de les persones pero ja massa peças d'aquest trencaclosques que no m'encaixen quan analitzo determinades "maniobres" pero encara que no fos aixi els resultats de la gestio estan damunt la taula. Que tot-hom en tregui les seves conclusions.