Sento molt si em faig pesat, però crec que aquest és un debat molt interessant. Anem a veure, es diu que la Fundació s´està mirant els toros des de la barrera. Molt bé, és possible que no et falti raó. Ara, torno a preguntar, segons vosaltres que hauria d´haver fet??? Segons vosaltres quines decisions hauria d´haver pres??? Sincerament, crec que en aquests moments l´únic problema greu que té el club és l´esportiu. És evident que la nostra situació és lamentable i desquiciant. Però qui té el 90% de culpa de que això sigui així??? Per mi, la resposta està clara, els jugadors. No ens enganyem, ni la Fundació ni la directiva pot marcar gols. Aquest és el nostre gran problema, que la piloteta no entra.
Jo crec que la Fundació si hauria d´haver entrat de ple en cas de que el club no hagués complert els seus compromisos econòmics. En cas de que els jugadors, proveïdors o qui fos hagués plantejat alguna denúncia per impagament, llavors si que s´hauria d´haver demanat explicacions i responsabilitats abans de que acabés la temporada. Però això no ha estat així. Aquí tothom ha cobrat i segueix cobrant al dia, el futbol base, continua mancat d´instal.lacions i de més recursos, però no em podreu negar que amb un any i mig no es pot aixecar el desastre de temporades anteriors. És més, crec que no s´està fent gens malament. L´any que ve és gairebé segur que tindrem un filial, que estarà més amunt o més avall, però un filial, a fi de comptes.
Per tant, continuo preguntant, segons vosaltres que hauria d´haver fet la Fundació??? Fitxar ella??? Fer fora el president a mitja temporada??? No ens enganyem més, el projecte esportiu que tant ens va il.lusionar ha ensorrat el club esportiva i econòmicament, i no hi ha més. Ens ha sortit rana, i quan hem volgut posar remei ja no hem estat a temps. Ens hem equivocat, no hi ha més. Que hem de fer ara, matar algú??? Precisament ara???
Estic totalment d´acord en que caldrà demanar moltes explicacions, que és segur que caldrà un relleu directiu al club. Ara bé, tot en el seu moment. A final de temporada parlem del que vulgueu, demanem el que vulgueu, però fer-ho a mitjans o finals de temporada només ens hagués ajudat a ensorrar més el club. La piloteta no ha entrat, senzillament això, i d´aquí venen el 100% de tots els nostres mals.
D´altra banda, des de que la Fundació ha entrat al club, l´estabilitat econòmica ha estat innegable. A nivell esportiu la realitat és molt diferent, però torno a insistir, aquest estiu es va montar el projecte més ambiciós, important i il.lusionant que recordem en molts anys. Què ha passat??? Doncs, insisteixo, la piloteta no ha entrat, els "professionals" que vesteixen els nostres colors s´ho han passat tot pels pebrots, i el marrón, com sempre, pels de sempre, aficionats i directiva.
Quan les accions han estat en mans de qui estaven, quina ha estat la nostra realitat?
Follons accionarials dia si, dia també, impagament de nòmines i proveïdors, guerres familiars, un estadi que semblava un zulo, una afició desasistida pel club, un president que cada mes ens deia que igual no arribaria a final de mes, que estava cansat, sol, sense ajuda i que plegaria. Això voleu?
D´acord que és el seu "patrimoni", que ja em direu quin patrimoni, un munt d´accions devaluades fins a zero, però amb companyies de llum, gas, autobusos, jugadors i empleats que cobraven quan podien.
Jo no vull més això pel Sabadell. Que baixarem a tercera?? Potser si, però no ho dubteu ni per un segon, amb un club amb dèficit zero, amb tothom amb els seus calers sota el braç i amb un club, per tant, que qui hi entri no haurà de fer un inventari de deutes. És evident que el descens a tercera fa que aquest fet sembli ridícul, però per mi no ho és. Recordeu quan teníem a un germà a Cuba i a l´altre desaparegut en combat?
Prefereixo 100.000 vegades més estar com ara, amb un club que cumpleix amb els seus compromisos i que malgrat tot tindrà futur i amb gent disposada a fer-se càrrec, que no una entitat en la que ningú sabrà el que passarà.
Avui pensem ja en quin projecte farem la temporada vinent, proposem entrenadors, responsables tècnics, nous directius, etc. En altres èpoques i en una mateixa situació, estaríem pensant, continuarem existint l´any que ve?
? Arribarem a final de temporada??? Qui ens denunciarà a l´AFE aquest cop?
. Vosaltres mateixos.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!