Autor Tema: LA DIFERENCIA DELS 2 EQUIPS AVUI...  (Llegit 3093 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
LA DIFERENCIA DELS 2 EQUIPS AVUI...
« el: 26 de de 2006, 21:21:45 pm »
Jo avui ja he vist la diferencia entre nosaltres i un altre qualsevol equip, l'hospi, que no te res, nomes un davanter que corra molt i te olfacte golajador i 10 tios mes que posen pebrots i no donen per perduda una pilota, i van a totes...UN EQUIP QUE NO VOL BAIXAR A 3a...
Nosaltres reeeeeees de reeeeeeeeeees nomes el cañadas, que demostra que no vol baixar els demes(potser salvaria al xavi muñoz) tambe txiqui(ami ma donat la sensació avui que li donava igual el resultat) els i don igual que el sabadell l'any que be estigui a 3a...

AVUI S'HA VIST CLAR LA DIFERENCIA DE UN EQUIP QUE NO VOL BAIXAR A 3a(no un sol jugador...) I UN EQUIP QUE JA DONA PER FET LA 3a...

a tots ells! :beer2 :clap :clap :clap :clap :clap

POCAVERGONYES! :**** :veryangry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: LA DIFERENCIA DELS 2 EQUIPS AVUI...
« Respondre #1 el: 26 de de 2006, 21:43:26 pm »
Unos jugadores los del Hospi., que defienden lo suyo, al que les paga, y trabajan y luchan en el campo para no defraudar y salvar la categoría.
      Otros jugadores exceptuando a dos o tres, que les da igual que ocurra lo que ocurra, el año que viene no van a estar por aquí, por lo que tienen poca honradez profesional, honestidad   con los que les pagan, poco cumplidores con su deber, ahí ésta la diferencia, no la de este Hospi., sino de cualquier equipo de nuestro grupo con los nuestros. :**** :**** :ko :veryangry:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #2 el: 26 de de 2006, 21:58:35 pm »
Cañadas a sido uno de los unicos k le ha puesto h****s... asta a salido llorando del campo... xk siente los colores

Aunk x lo k me han dixo cañadas es casi seguro k se balla al Recre

Desconnectat MiKi_cesaba

• Infantil
  • Missatges: 205
« Respondre #3 el: 26 de de 2006, 22:21:43 pm »
Y Juanma Cruz el tiempo q a estado jugando tb lo a echo bien y a puesto ganas kreo yo,no?
visca el sabadell !!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #4 el: 27 de de 2006, 15:06:31 pm »
Me daba mucha pena ver como hemos perdido 1-3 contra un equipo de barrio de barcelona. Su "vehiculo de club" era un citroën ax (que por lo menos tenía 20 años el coche y estaba suciiiiisimo) y alli llevaban los equipajes y la pizarra del entrenador, todo metido a presión... Y luego miraba nuestro maravilloso estadio y me entraban ganas de llorar y todo.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #5 el: 27 de de 2006, 15:27:41 pm »
Pero ellos no tienen a un frances como el nuestro que a los dos minutos de partido regala un gol al adversario y cuando soñamos con la remontada se busca una expulsion que nos acaba de hundir. Como añoro a Genis.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
« Respondre #6 el: 27 de de 2006, 15:48:52 pm »
Tienes toda la razón. Fueron los dos momentos claves del partido. Lo del primer control es para hacerselo mirar, se la tiró a cinco metros con un jugador justo delante que se la robó. Para mí el partido estaba bien planteado y se notaba un cambio en el equipo, pero para utilizar este sistema es BASICO no cometer este tipo de errores y muchisimo menos en el minuto 1. Desde antes del partido no entendía porque no jugaba criville.

Desconnectat LLUIS

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #7 el: 27 de de 2006, 19:21:45 pm »
perdona por lo de equipo de barrio, creo no no tienes mucha cultura, l'hospitalet, tiene 260.000 habitantes con su ayuntamiento propio, es la segunda ciudad de catalunya,  y la 9 de espanya, y lo del citroen, es igual que te metan 3 con autocar de julia que con un cacharro, y el hospi le puso mes pebrots, y los jugadores del sabadell quitando 3 o cuatro no marcan ni al poble de mafumet. 

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 27 de de 2006, 19:50:44 pm »
perdona por lo de equipo de barrio, creo no no tienes mucha cultura, l'hospitalet, tiene 260.000 habitantes con su ayuntamiento propio, es la segunda ciudad de catalunya,  y la 9 de espanya, y lo del citroen, es igual que te metan 3 con autocar de julia que con un cacharro, y el hospi le puso mes pebrots, y los jugadores del sabadell quitando 3 o cuatro no marcan ni al poble de mafumet. 

Escolta'm noi, l'hospi no em cau malament, però si el company liraju diu que és un equip de barri, imagino que ho diu perque al seu camp gairebé ni els de la ràdio van a veure el partit. Amb una ciutat tant gegant com Hospitalet -fa uns anyets era la 2a ciutat del món en densitat de població- fa molta pena veure com sou 4 gats els que aneu al camp.
I això del Citroen no ho diu per enrriurese'n. Ho diu en to d'enveja, veient que no fa falta gastar-se "el oro i el moro" per almenys mantenir-se a 2a B.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 27 de de 2006, 19:54:43 pm »
Gracias Mutio, me has quitado las palabras de la boca. Soy consciente de que l'hospitalet se merece mas que nosotros mantener la categoría, pero me da mucha pena ver lo que vi. No digo "equipo de barrio" para molestar a nadie, simplemente es un intento de comparar los dos clubs y darnos cuenta del ridículo que estamos haciendo en la categoría.

Desconnectat kikeHOSPI

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #10 el: 28 de de 2006, 10:10:50 am »
Bueno simplemente comentar, que hay que aprender un poco de geografía, y saber q L'Hospitalet no es un barrio sino una gran ciudad. A principio de temporada os las prometiais muy felices con fichajes de grandisima calidad, que a mi me recordaban al girona del descenso, y no me equivocaba. Los alardes de prepotencia que había en este foro a principio de temporada (incluso, llegue a leer los equipos con los que keriais jugar en play-offs), y ahora  cuando nos os keda otra que agachar la cabeza, me sorprende que seguís con vuestra prepotencia, que si estadio bonito, que si la mejor aficion, que si la historia.....Mirar el madrid, sige viviendo de la historia y asi les va.
Pues nada comentaros que deseaba de corazon que el Sabadell se salvara, pero visto lo visto, mi mayor deseo para el año que viene es ver un Sabadell 0 Blanes 2 (javi garcia, javi garcia). Y que EL EQUIPO DE BARRIO, os saludará desde la 2ºB. Hemos estado en tercera y se lo duro que es jugar contra paraladas, palafrugells, cornella.....QUE OS VALLA BONITO EN EL INFIERNO.

Desconnectat kikeHOSPI

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #11 el: 28 de de 2006, 10:13:16 am »
Por cierto me sorprende tambien que no reconozcais la clara superioridad del Hospitalet ante vuestro equipo, que por lo que vi deja mucho que desear. Llevais toda la temporada (soi asiduo lector de vuestro comico foro) achacando las derrotas del sdll a los arbitros. Señores llevamos 29 jornadas de liga y vais ultimos, creerme que no es culpa de los arbitros.

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #12 el: 28 de de 2006, 12:16:41 pm »
Potser en lloc de fer una passejada pel foro el que hauries d'haver vist és realment els arbitratges que ens han fet, i si, els vostre equipet li va possar més ganes, però igualment que et follin pringat!!! quedat a la teva "ciutat" dormitori i que ho passis be.

SOM PREPOTENTS A 1ª a 2ª i a 3ª!!!! perquè a diferència de vosaltres som més els que estem amb el nostre equip

VISCA EL C.E. SABADELL!!!

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #13 el: 28 de de 2006, 12:45:32 pm »
Jo no entenc com poden dir que l'hospitales va ser superior, si no va fer res, si practicament ens vem marcar els gols nosaltres, els dos primers van ser un regal nostre, i no un per merits de l'hospitalet, per cert de geografia si que sabem, i els que van de prepotens aki ets tu amb akests comentaris.
Per cert l'any que veu baixar a 3ª quants ereu a l'estadi?? l'entrednador, els jugadors, la directiva i??? si resultara ara que L'Hospitalet te una afició de 1ª, va home aixo son coses que les dius pero ni tu mateix tu creus, si ahir ereu 30 com a molt, amb l'importatn que era el partit d'ahir, i nosaltres alla erem molts mes. Y ja que parles de l'estadi, jo no jugaria en el vostre, ja que a part de ser d'herba artificial, de la dolenta com no, no esta pensat per jugar a futbol, com a molt podeu aspirar a 2ªB, que a 2ªA no us deixaran jugar, si no es que us deixem el nostre estadi per jugar...

Ho sento per alguns seguidors de L'hospitalet, pero jo no vaig a altres forums a riurem dels ekips.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #14 el: 28 de de 2006, 12:47:41 pm »
L'única 'veritat' és que L'Hospitalet es va endur els tres punts i va ser simplement pel què comentava el company Resistència en el primer missatge: només hi havia un equip sobre la gespa de la Nova Creu Alta que volia, i creia, en la permanència. :snore:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #15 el: 28 de de 2006, 12:57:20 pm »
Kike Hospi, que lástima que a tu padre, el pedazo de presidente que tenéis, no le regalara un dia, a la entrada de vuestro futbolin, un condón...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #16 el: 28 de de 2006, 13:11:56 pm »
L'única 'veritat' és que L'Hospitalet es va endur els tres punts i va ser simplement pel què comentava el company Resistència en el primer missatge: només hi havia un equip sobre la gespa de la Nova Creu Alta que volia, i creia, en la permanència. :snore:

Si tota la rao, ja que els nostres jugadors i directiva ja es veuen a 3ª, bueno ven dit, seria que baixaran l'ekip a 3ª pk marxaran d'aki, uns xuparan diners a un altre club, i els altres a caseta, pero aixo no contradiu el qeu vaig veure, L'Hospitalet no va ser superior a nosaltres, i k la tripleta arbrital no ajuda mai, encara que no te la culpa dels dos primers gols, k com ja he dit, els vem regalar nosaltres, fins i tot els hagues marcat jo, i aixo k vaig coix, en fi a 3ª :****

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #17 el: 28 de de 2006, 13:28:53 pm »
si si pero xavalin... la historia del sabadell no la tiene el hospi eh!!

y no nos des x muertos asta k no sea matematicamente imposible.

Desconnectat kikeHOSPI

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #18 el: 28 de de 2006, 16:02:11 pm »
No entiendo xq estais orgullosos de ser 2000 personas en el campo. Estoi de acuerdo de que al campo del Hospi va muy poko gente ¿y? ¿depende de mi? Si dependiera de mi entonces estaría orgulloso o desesperado, pero no es mi competencia que el campo se llene o no, luego, este lleno o vacio me puede causar pena o alegria pero nunca orgullo. También pensar que tener el campo del barça más cerca que nuestro propio campo tiene mucho q ver....De lo que si estoi orgulloso, es de ir por todos los campos de españa por donde juega el hospi (no dudo q tambien lo hagais), por que eso si que es competencia mia, ir a animar a mi equipo, valla donde valla.

Pues siento si os e ofendido en algun comentario, os deseo suerte. Un salud.

jose_sabadell tampoko es de mi competencia que el hospi se fundara en el 1959 mucho despues que el tuyo, con lo cual....

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 28 de de 2006, 17:47:55 pm »
no entiendo algunas discusiones...vamos aver el hospi se llevo los 3 puntos i ia esta, nosotros como siempre juguemos mejor que el rival...i como siempre no ganamos...jo prefiero que se salve el hospi que el peralta o el logroñes aunque las cosas como son si uviesemos ganado, uviera sido mejor para nosotros ia que estariamos a 4 de la permanencia i el hospi tmb estaria ai peligrando...
nose si nos salvaremos me da que no, pero cuanti menos equipos catalanes bajen mejor....

A POR EL ALCOYANO!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona