Això és la hòstia!!!! Ara es demana que no pleguin, se´ls acusa de fugir!!!!! Jo flipo!!!!!!!!!!! Dignitat senyors, jo això li dic dignitat!!!! Reconéixer els seus errors i posar-se a disposició de la Fundació pel que sigui necessari. En aquest pais fer això és quelcom tan estrany que mai ens acabem de creure que això pugui passar.
Després de posar-los a parir, ara resulta que si pleguen és perquè estan fugint... Doncs bé, ja està, ja s´ha aconseguit el que es volia, ara m´asseuré impacient, però que molt impacient, a veure la llarga cua de lumbreras arlequinats que amb les seves maravelloses idees, projectes i sapiència futbolística ens vindran a salvar de la quema. Ara senyors, ara és moment de donar la cara, que surtin les rates de sota les pedres, dels seus forats, que deixin de posar a parir tot el que es mou i que aportin SOLUCIONS. A veure quants prohoms d´aquest club diuen aquesta boca és meva. Bé és clar, ara ens diran que ells ja s´ho han trobat tot fet i que ara no és moment...
En tot cas, és de calaix que cal un relleu a la directiva, però ara, precisament ara, crec que és un error garrafal. Tot plegat, només provocarà més inestabilitat, més titulars als diaris, i més mala maror. Esperem a que acabi la temporada, i llavors, fem el que haguem de fer. Per que plegui ara aquesta directiva, no millorarem la faceta esportiva, i és més, qui assumirà les últimes nòmines dels jugadors??? Lo dit, incertesa, més si cap, i això ja és lo últim que ens calia.
De totes maneres, no crec que això sigui una dimissió irrevocable. En tot cas, crec que es tracta de comprovar quin grau de recolzament encara hi ha des de l´Ajuntament envers aquesta directiva. Si la Fundació fa el que ha de fer, els demanarà que acabin la temporada i quan això passi Deu dirà...
En tot cas, espero de tot cor que tot plegat sigui a fi de bé, que el nostre estimat club surti viu de tot plegat i que aquesta punyetera mala maror, i mini guerra civil que estem vivint s´acabi d´una vegada per totes.
VISCA EL CE SABADELL FC ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!