Autor Tema: Nous Socis Sabadell  (Llegit 2675 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
Nous Socis Sabadell
« el: 05 de Abril de 2006, 23:43:13 pm »
Bé, en aquests moments de temporada tan dificils... només dir que aqui estem gent nova amb ganes d'ajudar... i si be la temporada esta acabant... l'any ke be... estigui l'ekip on estigui.... tenim intencio de fer-nos soci!

Amunt Sabadell!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Nous Socis Sabadell
« Respondre #1 el: 06 de Abril de 2006, 00:27:24 am »
Això està bé ;)
Per cert, sou de la Sang Culé del Bar$a?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 06 de Abril de 2006, 00:38:00 am »
Ese vecino jajajaja Al final tas enganxat :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #3 el: 06 de Abril de 2006, 15:30:42 pm »
I que, jo tambe soc del barça i soc del sabadell fins la mort, dona = de quin equip siguis mentre estiguis amb el Sabadell  :alien 3:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 06 de Abril de 2006, 15:34:09 pm »
Jo encara no entenc com es pot ser de mes dun equip a la vegada!! Es pot simpatitzar per varis equips i et poden caure be molts altres... però allò que se'n diu ser d'un equip, es a dir, patir per ell, portar-lo al cor i seguir-lo sempre... no entenc com es pot ser de més d'un... es com una infidelitat

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #5 el: 06 de Abril de 2006, 16:00:49 pm »
Doncs jo t'asseguro que no  ;)

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #6 el: 06 de Abril de 2006, 16:05:25 pm »
Jo encara no entenc com es pot ser de mes dun equip a la vegada!! Es pot simpatitzar per varis equips i et poden caure be molts altres... però allò que se'n diu ser d'un equip, es a dir, patir per ell, portar-lo al cor i seguir-lo sempre... no entenc com es pot ser de més d'un... es com una infidelitat

totalment compatible.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 06 de Abril de 2006, 19:07:25 pm »
Sí, sí.. si ja ho veig que hi ha gent que te dos clubs als que estima, pels qui pateix com res mes etc etc... nomes dic que a mi no m'entra al cap poder patir i sofrir i estimar tant a un altre club que no sigui el meu... els demes que em cauen en gracia voldre que guanyin, em sentire decebut si perden... pero cap tant com el meu, l'únic!!

És que no se si m'explico... jo soc el primer que també te estima per altres equips... jo soc molt del Zaragoza... però no m'entra al cap poder ser-ho al nivell que ho soc del Sabadell... i veig que hi ha gent que si... no dic que sigui impossible o que no estigui be... dic que a mi no m'entra al cap... tambe hi ha gent que te varies nòvies jeje

Salut  :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 06 de Abril de 2006, 20:33:27 pm »
Jo soc del  :scut, però també tinc simpaties per l'equip del meu poble, el CE Llorençà (www.savall.tk).

Això si, em cauen bé tots els equips catalans (inclòs el Terrassa) quan juguen contra equips de fora.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 06 de Abril de 2006, 20:34:20 pm »
Sí, sí.. si ja ho veig que hi ha gent que te dos clubs als que estima, pels qui pateix com res mes etc etc... nomes dic que a mi no m'entra al cap poder patir i sofrir i estimar tant a un altre club que no sigui el meu... els demes que em cauen en gracia voldre que guanyin, em sentire decebut si perden... pero cap tant com el meu, l'únic!!

És que no se si m'explico... jo soc el primer que també te estima per altres equips... jo soc molt del Zaragoza... però no m'entra al cap poder ser-ho al nivell que ho soc del Sabadell... i veig que hi ha gent que si... no dic que sigui impossible o que no estigui be... dic que a mi no m'entra al cap... tambe hi ha gent que te varies nòvies jeje

Salut  :beer2

Ah, doncs jo apart del Sabadell també soc del Depor i del Milan, i t'asseguro que dimarts contra el Lyon vaig patir com el que més davant de la TV, el Milan el porto a dins desde molt petitó, m'atreviria a dir que fa més anys q soc del Milan que del Sabadell jeje, està clar q pateixo més per a la salvació del Sabadell, doncs és l'equip d la meva ciutat i va per sobre d tot, pero si que t'afirmo q es pot ser de més d'un equip de futbol.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 06 de Abril de 2006, 20:37:03 pm »
jo nomes soc del :scut , a mi el  :scut ja m'omple... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #11 el: 06 de Abril de 2006, 22:17:26 pm »
aixo esta molt be  :beer2 benvinguts :clap
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #12 el: 06 de Abril de 2006, 22:36:35 pm »
Molt be company!!!

Si alguna cosa necessita el Sabadell es que la gent com vosaltres es vagi fent soci.

Benvingut a nostra, ta casa.  :beer2  :bandera

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #13 el: 06 de Abril de 2006, 22:39:09 pm »
Bienvenidos a vuestra casa , esperamos veros pronto por el campo animando :beer2 :scut

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 06 de Abril de 2006, 22:50:40 pm »
Si es así y con buenas intenciones, bienvenidos SaNGCuLe, no entiendo como algunos foreros seguidores del SABADELL, no acogen la iniciativa de buen agrado, nuestro equipo necesita ayuda y de la  buena, ahora tiene la mejor afición que puede haber y si aumenta la familia mejor, sobre todo si coinciden en los partidos en la NCA y dan ánimos y apoyo. SALUDOS :ok
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 06 de Abril de 2006, 22:57:45 pm »
Si es así y con buenas intenciones, bienvenidos SaNGCuLe, no entiendo como algunos foreros seguidores del SABADELL, no acogen la iniciativa de buen agrado, nuestro equipo necesita ayuda y de la  buena, ahora tiene la mejor afición que puede haber y si aumenta la familia mejor, sobre todo si coinciden en los partidos en la NCA y dan ánimos y apoyo. SALUDOS :ok

Ei ei, que yo en ningun momento he dicho que no lo vea con buenos ojos eh? Yo lo unico que he dicho es que no entiendo a los foreros o a alguien que diga querer tanto a un equipo como a otro!!! Yo veo perfecto que vengan a animar al Sabadell. Yo cuando puedo tambien voy a La Romareda a animar a "mi" Zaragoza. Lo que digo no entender es lo de querer a un equipo y a otro por igual. Ay, no sé como explicarlo ya... no me explico bien jajaj

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 06 de Abril de 2006, 23:06:56 pm »

Que iniciativa nueva de que? q coincidir en la NCA? q os pensais qq tenemos el apoyo de seguidores del barça ahora o q? esto es un simple chico de Sabadell q tmb le debe gustar el barça y ya sta, no veo ningun tipo d iniciativa ni proyecto d apoyo para el club... quiza sea un socio mas para el año q viene pero q ya sta no os inventeis cosas raras, q no se trata d ninguna peña azulgrana q ahora quiera venir a animar en la NCA JEJE

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #17 el: 06 de Abril de 2006, 23:23:38 pm »
yo tmpk he dicho nada, simplemente preguntaba si era de sang cule. Si es del bar$a? Pues adelante, mientras anime al Sabadell también, será muy bien recibido, uno más de la familia. Me da igual de que equipo sean los arlequinados. Si me preguntas personalmente, no te dire del bar$a, pero del que sea el resto... mientras sean  :bandera :scut, es lo que cuenta :icon_mrgreen:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 06 de Abril de 2006, 23:31:21 pm »
Pues estamos todos de acuerdo y cuantos más seamos mejor. SALUDOS :ok

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 06 de Abril de 2006, 23:41:04 pm »
Fum, fum, fum, espero que tú otro equipo se proclame campeón de copa dentro de unos días. :clap