Autor Tema: Nous Socis Sabadell  (Llegit 2674 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Nous Socis Sabadell
« Respondre #20 el: 06 de Abril de 2006, 23:41:21 pm »
Vamos a ver, como la liais e xDD Este chico k es mi vecino se vino conmigo el ultimo partido k jugo aki el sabadell, como me sobraba una entrada de esas de 1 euro a ultima hora se vino él. Y bueno, ya ha visto alguna k otra vez al sabadell por la tele, pero el hecho de ir al estadio yo creo k ha sido lo k le ha enganchado. Eso si, es un cule acabado :laugh:  Pero bueno no le veo nada malo a eso y no creo k a nadie le moleste... ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #21 el: 07 de Abril de 2006, 00:29:10 am »
a ver, yo entiendo que se pueda ser, de dos equipos...eso si, siempre uno mas dentro que el otro..
yo soy del sabadell hasta la muerte, hasta el fin de los dias... i luego tambien soy un poco ( solo un poco ) del barça...
el sentimiento noes comparable, el sabadell lo siento como MI CLUB, como una parte de mi corazon... del barça tambien me alegro cuando gana, i me gusta mucho como juega.
pero esta claro que en un sabadell vs barça, la victria SIEMPRE deseare que sea del sabadell
eso si, yo no me imagino querer tanto a otro equipo como quiero al sabadell... tampoco me explico como puede pasar eso... i tambien lo veo como pone los " cuernacos xD "

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #22 el: 07 de Abril de 2006, 00:50:01 am »
A veure, jo crec que cuanta mes gent hi hagi a l'estadi animant al Sabadell doncs millor per tothom no? pel club, pels jugadors, per la propia aficio....

Jo moriria pel Barça, i es obvi que aquest sentiment, arrelat al fons del meu cor, no el podra treure ni el major dels mals, però això no treu que mica en mica senti curiositat per l'ekip de la ciutat, senti ganes de saber quines seran les sensacions cada cap de setmana...

No crec que sigui gens dolent que la familia del Sabadell es vagi fent gran.... si més no mica en mica, pq la passió no es fruit d'un partit... sinó d'un sentiment que ve donat pel seguiment o la trajectoria de l'equip.

Aixi que res... Salut a tothom i ens veiem per l'estadi!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #23 el: 07 de Abril de 2006, 05:42:05 am »
Ens queixem que el Barça ens treu molts socis, i per un cop que un culé es vol fer soci del Sabadell entrem en debats acalorats. No penso q estigui malament, ni molt menys, jo tb m'identifico bastant amb l'Atlético de Madrid;  això sí, pel Sabadell sóc capaç de caminar més de 10 km i encara no he estat al Calderón... És més, segur q d'aquí un anyet ( o menys ) el Sangculé es convertirà en sangarlequinada.  :tongue3:

Salut i a desganyitar-se diumenge contra  l'Alacant!!  :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 07 de Abril de 2006, 18:18:45 pm »
tornan al tema del post:"nous socis del sabadell" m'agradari comunicaros que a partir de avui comptem amb dos socis nous, molt especials, encara no fa un mes que han nascut i encara estan al hospital i apartir de avui el seu cosi els a fet socis del c.e.sabadell, podria dirse que son els socis mes jovenets...esperem que o siguin per sempre i que com a mi, el c.e.sabadell els ompli...
e preguntat quants socis erem (socis reals) i man dit que erem 2105 socis... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #25 el: 07 de Abril de 2006, 19:01:09 pm »
L'eric i jo estem fent a l'institut una mica de captació social. Ja hem aconseguit algun nou soci! :bandera
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #26 el: 08 de Abril de 2006, 17:22:22 pm »
  Des del meu punt de vista, si ets molt d´un equip, amb un segon equip s´hi pot simpatitzar com a molt....    Esser de dos equips de igual a igual,  doncs ho trobo una mica incompatible (en la línia que exposa Fum, Fum, Fum).

Personalment, i respecto totes les opinions, no m´ha entusiasmat mai la "bipolarització Barça-Real Madrid", perquè porta incorporada un excés de prepotència.   Res tan desagradable com la frasse:   Ah, no ets del Barça, llavors deus ésser del Real Madrid, no ?  Tenen la convicció de que són el "centre de l´univers".  I això vulguis o no ens treu socis, afició i interès sobre l´equip.

Sí existeixen en canvi, equips que habitualment o ocasionalment els hi tinc una mica més de simpatia, com pot ésser el cas del Villarreal d´aquests últims anys.   En els partits de Glasgow i San Siro fins i tot he patit una mica els últims minuts.

La pregunta pels que són del Barça i el Sabadell per igual és;  Anem a triar:   Champions pel Barça o salvació pel C.E. Sabadell.   a veure qui es mulla....

Al marge d´això, Benvinguts Sangculé i amics....

« Darrera modificació: 09 de Abril de 2006, 11:06:49 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.