Autor Tema: FINAL COPA DEL REI Español- Zaragoza  (Llegit 3836 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
FINAL COPA DEL REI Español- Zaragoza
« el: 12 de Abril de 2006, 21:31:28 pm »
Avui a les 21.30 h es juga la final de la Copa, espero que guanyi el Saragossa que em cau molt millor q l'Español, a més s'ho mereix molt més dsp de superar al Barça i Madrid.

ZARAGOZA ALEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! ZARAGOZA ALEEEEEEEEEE!!!

ESA COPITA PA LA PILARICA!!!!!!!!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: FINAL COPA DEL REI Español- Zaragoza
« Respondre #1 el: 12 de Abril de 2006, 21:36:06 pm »
Home... jo possats a triar, triare l'espanyol ja que darrerament ha fet esforços per catalanitzar-se, te mes jugadors d'aqui que d'altres que pregonen molt la cantera  :ejem i vaja, el considero un equip catala i per aixo li donc la meva simpatia...

El saragossa tampoc em cau malament eh? el q passa es que es d'una mica mes lluny i possats a triar...  :wacky:

Pero vaja, que guanyi el millor i q es vegi bon futbol  :yes:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #2 el: 12 de Abril de 2006, 23:22:38 pm »
el millor del partit ivan de la peña !!! vaya jugador , kina visio de jok al pase k li a donat a korominas, i al lluis garcia k a estavellat la pilota al pal , una altre lliço k ens a mostrat el mestre del futbol ivan de la peña

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 12 de Abril de 2006, 23:29:35 pm »
ESPANYOL 4 - 1 SARAGOSSA  :****  :**** q injust es el futbol...... ara ve el saragossa és vergonýós la final que a fet, llastima perque havia guanyat als grans de la lliga....

quina rabia veure l'Espanyol guanyar una copa jeje ( i aixo q no soc culé...) pero q veure un equip tan dolent guanyar una Copa fa una mica de mal d ventre...

PD- per cert l'Espanyol de català en té poquet eh, ja s'ha  vist que hi havia més banderetes espanyoles al Bernabeu que no pas catalanes.. ja vec com representen al futbol català.....

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 12 de Abril de 2006, 23:41:37 pm »
Me n'alegro de q hagi guanyat l'espanyol, ha plantejat el partit molt millor que el saragossa i han fet callar les bokes d'alguns del zrgz, sobretot del victor muñoz que abans de fer declaracions s'ho hauria de pensar 2 i fins i tot 3 vegades. I jo crec que un ekip s'ha de considerar de la terra d'on és, i que siguin catalans no exclou que siguin espanyols i viceversa.

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 12 de Abril de 2006, 23:47:06 pm »
Cita de: BIRRI link=topic=4691.msg51083#msg51083  I jo crec que un ekip s'ha de considerar de la terra d'on és, i que siguin catalans no exclou que siguin espanyols i viceversa.
[quote

No dic que no siguin espanyols ni res d'aixo, jo soc el primer q no soc pas radical en aquests aspectes, ara ve si ets seguidor d'un equip català i et desplaces lluny del teu camp, sempre és bonic portar banderes del teu "pais" per a diferenciar-te de la afició de l'altre equip nose.... potser no m'explico, aixi com si vas fora d'España doncs potser faria ilusió dur una d'españa doncs si vas fora de Cataluña fa ilusió dur una de Catalunya i que se n'adonguin que ets català..

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #6 el: 12 de Abril de 2006, 23:49:49 pm »
No si ja t'entenc... pero bueno, com jo sempre q vaig fora de catalunya prefereixo que la gent sapiga q soc del sabadell abans que català...  :laugh:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 13 de Abril de 2006, 00:30:54 am »
Aunque no sea de mi agrado, como persona que le gusta el deporte, felicito al equipo campeón. Y al Zaragoza solamente decirle que el fútbol es así y que otra vez será.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 13 de Abril de 2006, 00:33:33 am »
jo dema men vaig a castelló a una "ciutat" de vacances que esta de moda, i m'emporto la camiseta del centenari i 2 camisetes de som el sabadell...no porto cap camiset catala ni cap bandereta, jo aixo o trobo una tonteria! al mateix pais? jo sempre e dit que per diferenciarse de l'altre ekip el que s'ha de fer es dur els colors el teu equip(aquest cop demblants)...
per cert e vist algu de l'español que ondejava una bandera arlekinada(els 4 quadres arlekinats, blancs-i-blaus) quan l'español es a ralles... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #9 el: 13 de Abril de 2006, 00:33:59 am »
Bravo per el españolllllll
Es mereixia guanyar la final i callar-li la boca al Victor Muñoz. jaja

ESPAÑOL 4-Saragossa 1 :cheer :beer2 :ok

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 13 de Abril de 2006, 01:34:48 am »
algu de l'español que ondejava una bandera arlekinada(els 4 quadres arlekinats, blancs-i-blaus) quan l'español es a ralles...  Pues si, si nos fijamos bien se puede observar que en casi todos los campos del mapa futbolístico, ondean partido tras partido banderas arlekinat, cuando en realidad o son a rayas o lisos, los arlekinat somos nosotros y algunos más que se asemejan a nuestra  :bandera

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 13 de Abril de 2006, 10:11:33 am »

Moltes  Felicitats a l´Espanyol.    Personalment me n´alegro, perquè és un equip i afició amb certs punts de coincidència amb nosaltres. I es mereix algun èxit de tant en tant,

I no perquè em caigui malament el Saragossa, en absolut....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #12 el: 13 de Abril de 2006, 10:54:41 am »
Tamudo, Lopo, Jarque, Coro ... Me n'alegro dels exits d'un club que cuida la seva base. Com diria un que jo se "Que n'aprenguin". El seu planter ja fa temps que despunta i acumula exits (tornetjos Nike, Canal +,  la majoria de competicions regulars on participen etc...) i ara ademes el femeni. Tenen instal.lacions (ciutat esportiva) i un estadi nou en contruccio (Cornella-Prat) en definitiva es treballa mirant al futur sense perdre de vista el present. Cal que aquests models triomfin i no els del malgastament de diners i recursos sense perspectiva mes enlla del resultat d'aquest diumenge.
Felicitats als pericos.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #13 el: 13 de Abril de 2006, 22:04:19 pm »
Potser si que "ejpanyolejen" una mica amb tants draps ejpanyols pero crec que el club te nomes una relativa culpa de la gent que se li ajunta... pq aqui a la NCa aparegui tot sovint un drap preconstitucional  -el del aguilutxu- no ens poden dir pas que son un club franquista... ja se que la desproporcio es molt abismal pero es un exemple...

A mes, com diu el company Ceba, es un club que cuida la base i a la primera plantilla sempre hi te bastants jugadors del pais.

Per acabar, crec que la relacio que des de sempre -parlo potser de 20/25 anys enrera- ha tingut l'espanyol amb el CES ha estat molt millor -al meu entendre- que no pas les que ha pogut tenir el CES amb far$a... Sempre hi ha hagut un trasvas (fitxats o cedits) important de jugadors cap a un o altre club... aixi a bote pronto recordo el Mauri, Orejuelas, Golobart, Angel, Marañon, Maestre, N'kono, Ivan Diaz, Camacho...

Vaja, semblara que soc mes espanyolista que el Sanchez-Llibre amb aquesta defensa dels pericus pero no eh? jo soc unicament del SABADELL :D
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #14 el: 13 de Abril de 2006, 23:32:48 pm »
FELICITATS a tots els pericos per akesta copa del borbó ! :cheer :beer2
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 13 de Abril de 2006, 23:49:24 pm »
Home... jo possats a triar, triare l'espanyol ja que darrerament ha fet esforços per catalanitzar-se, te mes jugadors d'aqui que d'altres que pregonen molt la cantera  :ejem i vaja, el considero un equip catala i per aixo li donc la meva simpatia...

Bé, Espanyol 7 catalans -dels quals alguns encara MAI els he sentit parlar català- i 6 el Barça, dels quals TOTS el parlen sovint.

No és pas cap crítica cap a l'espanyol ni tans sols cap a la gent que utilitza més aquesta llengua. Simplement és una dada que em fa gràcia.
Tothom diu que si la cantera de l'espanyol que si tal que si qual. Els dos equips grans de Catalunya tenen gairebé els mateixos jugadors canterans / catalans a les respectives primeres plantilles.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 14 de Abril de 2006, 00:19:35 am »
Hauríem de diferenciar entre ser català i fer pais eh? I què passa q si no es fa pais no es representa a catalunya i ja es passa a representar a espanya? No sé, no sé... això és molt discutible eh...

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #17 el: 14 de Abril de 2006, 02:52:46 am »
el que te pebrots es que el gorka que es basc parli el catala, i que el tamudo, lopo i companyia que son daki en prou feines saben dir bon dia

Si l'espanyol esta en terres catalnes ja m'explicaras que fan insultant la seva terra

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 14 de Abril de 2006, 12:44:11 pm »
Sabadell Power, te respeto tu opinión pero te digo que estas equivocado, si ha habido Club que haya ayudado al CE SABADELL FC, ese no es otro que el FC Barcelona, haces una recopilación de jugadores que han venido de ese equipo al nuestro y alguno de los nuestros a este. Pues bien estos son parte de los que han venido desde el Barça en los últimos 20 o 25 años y que me vienen ahora a la memoria:Capo, Castell, Mayo, Estella, Perico Alonso, Genis, Mercader, Serrat, etc., ahora mismo Urko, Peque, por lo que ves también el Barça ha aportado algún jugador. Felicitar al campeón de la copa por mi parte y nada más.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 14 de Abril de 2006, 13:14:41 pm »
Gio, Mutio, estoy con ustedes, pienso que la historia se escribe a través de los hechos, una gente que como se vió en el campo solamente porta banderas de España, cuando el otro equipo es también  español lo hacen por incordiar, molestar y j****. Espero que pronto ese equipo se traslade a su nuevo recinto, pues pienso que el estadio que utiliza no lo merecen y lo están usurpando con la autorización de los políticos de la Generalitat, ese estadio lleva el nombre de Lluis Compayns que todos sabemos: Quién fue, a quién ayudo en la época de la guerra civil, evitando ejecuciones, el bando que lo fusiló, de que parte era. Ustedes mismos me podrían explicar como es que este equipo cada vez que pide ayuda a la Generalitat y Ayuntamiento  estos los acogen con los abrazos abiertos, tipo recalificación, prestación etc.,  y nunca hay un no por repuestas,  dan la sensación que siguen maltratando la cultura catalana, hay que oírles cuando están en un campo de fútbol los improperios que echan contra Catalunya. :ko es simplemente eso español.