ep!
no corraguem tant, primer s'han de saber els presupostos, de les dues "propostes", la 1a kitanosvky no arrivara als 10 euros per persona aixo ia tu puc dir jo perque a partir de 15(em sembla) fan el descompte del 40% en tots els bitllets, aixo per començar, despres que l'hora de sortida es impensable, m'explico ia gent que el disabte nit, treballa o surt de festa etc..o que al demati de diumenge te cosetes a fer, a més, el tren no va directe de sabadell a figueres, per collons a de fer transbord a sants, a! i com que el tren es només per nosaltres, no pararia en cap parada o sigui que aniria directe a figueres, o sigui retallem temps(bastant temps) per anar i tornar, encara que suposo que per que no xoquem aniriem canviant de velocitat etc etc etc...
crec que aixo de la llista auria de ser com a molt orientatiu, pero quedan 2 partits encara, avans del del figueres, i la cosa pot variar, i molt!...
Lo dels autocars, si es fes tambe estaria be, encara que no aniriem tots junts, i potset (no o se eh) sortiria una mica mes car, sauria de buscar ia el presupost tambe de l'autocar i comparar...jo com a opinio personal em quedo en que si em de anar a figueres anem en tren, seria mes divertit i una cosa epica en una afició de futbol...