Totalment d'acord amb el Bend. Que ara ens vinguin aquests senyors amb primes de dotze mil euros em sembla molt fort. Em pregunto si l'equip no hagués reaccionat com ho està fent ara, haguessin aparegut aquests senyors? O s'haguessin amagat com han fet fins ara sense donar una sola explicació del desgavell esportiu i econòmic que amb les seves decisions estaven ocasionant?
Aquests diners que ara apareixen de cop eren molt més necessaris, però molt més, en el passat mercat d'hivern que no pas ara. I si recordem el cas Nandi??? Doncs ja seria fragrant, al.lucinant. Nandi, si, aquell jugador honrat, treballador, professional al que aquests mateixos senyors li van firmar un contracte que al final ningú ha volgut cumplir. Com tenen els nassos d´anar donant ara dotze mil euros cada diumenge, com si no costés, i han estat capaços de consentir que un home com el Nandi hagi passat les mil i una per no voler pagar-li sis mil euros que tenia per contracte?? Contracte, insisteixo, que ells mateixos li van firmar?? O si no podem recordar el tristíssim espectacle i episodi en el que Nandi va deixar de poder aparcar el seu cotxe al pàrking del seu habitatge, doncs mentre va ser directiu el sr.Vilchez li pagava el lloguer cada mes. Ara bé, quan aquest senyor va deixar de ser directiu, aquest pagament es va deixar d´efectuar.
L'actual consell d'administració, al que se li podran criticar moltes coses, però que jo sempre he recolzat i recolzaré, s´ha hagut de menjar el marron d´afrontar el desgavell econòmic i esportiu que aquests senyors, si ells, van provocar amb les seva gestió al club, han hagut de sentir-se insults i a més a més, callar, mentre d´altres que el passat hivern es van treure les puces de sobre han anat sortint diumenge si i diumenge també del camp, havent guanyat o perdut, dient que no amb el cap i en ocasions inclús rient. Sincerament, aquests dotze mil euros se´ls podrien posar allà on els càpiguen, i espero de tot cor, que mai més a la vida aquests senyors tornin a ocupar un lloc al consell d'administració del club.
Em fa una mandra terrible haver de parlar un cop més d´aquests temes, i més ara, quan sembla que aquest equip desperta i podem tornar a somiar amb la permanència un any més a segona B. Jo proposaria parlar només de futbol, ara que podem, i després d´haver parlat tant i tant de temes extraesportius que han abocat al club a una crisi profunda, ara toca parlar del Reus, del que farem per donar ambient a l´estadi i en definitiva, del futur del nostre club.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!!!!!!!!!!!!!