Autor Tema: A PELS 10.000 A LA NOVA CREU ALTA!!!  (Llegit 3654 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re: A PELS 10.000 A LA NOVA CREU ALTA!!!
« Respondre #20 el: 17 de Abril de 2006, 12:27:45 pm »
si ens deixen molt poc temps. Dóno per segur que faran preus populars però ho podrien dir abans ja que la afició és la que s´ho ha de currar.
Ojalà no plogui. Que el home del temps ja ha dit que s´esperen plujes per Sant Jordi

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #21 el: 17 de Abril de 2006, 12:29:54 pm »
ja això es veritat!! Pero weno si es poden enganxar els 20 o 30 cartells el dijous ja està bé.

També regalar unes 100 entrades a cada peña!!

Als comerçoss!!

A les escoless!!

I fer publicitat amb el cotxe!!

I k kada persona convidi a molts amics!!

10.000 no ho crec pero 7.000 o aixi si eh...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #22 el: 17 de Abril de 2006, 15:24:48 pm »
Jo crec que el que han de fer és prendre akest tipus de decisions (les de preus d'entrades i tal) la setmana abans. Durant la setmana del partit és massa tard. Si es reunissin dilluns encara, però si ara es veu q ho fan dimarts doncs és una mica xungo pq entre q dimecres s'intenta fer un cartell i tot doncs ja no s'ha pogut repartir res fins dijous.

tens tota la rao no costa res dir,si diumenge guanyem a logronyo el dia del reus entrades a 1€ i si ells no volen fer publicitat,alguns socis entusiastes la faran(que te collons la cosa)

ara dema reunio per la nit i ja sabrem alguna cosa el dimecres,en fi desproposit rera desproposit sembla que fan tot el posible per fer les coses malament si no no s'enten res...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 17 de Abril de 2006, 16:22:40 pm »
La primera bona noticia, és que almenys no el faran pel Canal 33, que jo veient com està la classificació no m'hagués extranyat.
De fet, el proper diumenge no faran futbol de 2a B, sinó un Vilanova - Barça del partit de tornada de la Copa Cers.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Monti_sbd

• Aleví
  • Missatges: 64
  • VISCA EL SABADELL!!
« Respondre #24 el: 17 de Abril de 2006, 16:50:11 pm »
ei jo si voleu puk penjar un cartell al meu insti per animar als nens i als colegas(ja en som molts) xk vinguin, pero si k si ho poso a la recepcio o veuran molts pares futboleros k poden portar als fills amb amiguets
A 1ª O  A 3ª SOM EL SABADELL!!

• Entrenador
« Respondre #25 el: 17 de Abril de 2006, 16:51:48 pm »
Claro el jueves o asi cojes alguno de las oficinas del club k seguro ka bran imprimido muxas!!

slaudos  :bandera

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #26 el: 17 de Abril de 2006, 17:30:59 pm »
que reparteixin entres les penyes 300 entrades i que les penyes les reparteixin i la taquilla que sigui a 1 euro i a omplir el camp
aixo ja ho he demanat jo, pero em sembla que no fan cas. Es una gran idea perque els que estem a dintre de les penyes podem convidar a gent de fora amb entrada gratuita.
Vinga va, feu-nos cas, i repartiu entrades.
Avui mes que mai...VICTORIA!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: A PELS 10.000 AFICIONATS!!!
« Respondre #27 el: 17 de Abril de 2006, 17:55:22 pm »
Es podria fe kartells kom ls de la caminada i penjarlos x la ciutat xke ls ke se fan smpre no veik ke aportin mes gen al kamp!! NO kreieu??

Jo i el meu germà petit vam penjar 250 cartells la setmana passada... Si això no porta més gent, deixo de fer-los, perquè si m'estic hores i hores perdent el temps, primer fent el cartell, enviant-lo a l'estadi, anar cap a l'estadi expressament per recollir les còpies, anar cotxe per cotxe repartint-los... perquè després no vingui ni deu no perdo el temps.
La setmana passada vaig fer el cartell, vaig fer còpies DIN A-3 al meu lloc d'estudi i els vaig penjar, vaig anar a l'estadi i em van fer 200 còpies, vaig penjar-los a l'institut, al barri dels merinals, a tots els cotxes que estaven aparcats a la zona de can rull, a cifuentes, vam anar el meu germà i jo al mercadillo per repartir-lo entre la gent...
ÉS molt fàcil dir: es que així es no vindrà ningu. Clar que no, si només una persona penja cartells. Està clar que el club hauria de fer quelcom més, i ahir ja ho vaig parlar amb algun empleat perquè sortís la furgoneta avisant del partit etc, però cadascu pot possar el seu petit granet. Dimarts, quan sàpiga l'hora i el preu, faré un cartell i l'enviaré al club perquè facin còpies. Cadascu que vulgui, pot passar-se per allà i demanar unes còpies, les que vulgui: 20, 30, 50, les que siguin. I penjar-los pel seu entorn: el seu barri, els comerços de la seva zona... Serà més fàcil arribar a tothom fent-lo d'aquesta manera que demanar, darrere un nick a un forum, que es facin les coses bé i que s'arribi a tota la ciutat.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #28 el: 17 de Abril de 2006, 18:12:48 pm »
adry  :clap
Podeu comptar amb mi per penjar els cartells que calguin pel meu barri de can llong!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #29 el: 17 de Abril de 2006, 18:56:39 pm »
adry el que dius i fas es collonut,pero el penos es que un soci particularment en aquest cas tu,es el que aixi de fer publicitat perque el club pasa de tot es lamentable,per cert no existia un encarregat de marketing i publicitat? no es  perque dimiteixi......es per fotrel fora del pais

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #30 el: 17 de Abril de 2006, 19:37:32 pm »
Ja, però si el que volem es omplir l'estadi, guanyem alguna cosa dient que el club no fa res??
Doncs si el club no fa res, que ho faci l'afició. Que ja sé que no hauria de ser aixi, però si no hi ha més remei, doncs cada soci agafa 50 cartells i els va repartint pels portals dels pisos del seu barri

Desconnectat sang arlequinada

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
portes obertes
« Respondre #31 el: 17 de Abril de 2006, 21:26:10 pm »
hola a aquesta gran aficio! crec que diumenge hauria de respondre tota la ciutat i crec que el millor seria fer entrada gratuita, tot i que soc soci  desde que vaig neixer...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #32 el: 17 de Abril de 2006, 21:38:56 pm »
Diumenge és molt important omplir el camp
Idees,

- Diumenge el mati al passeig hi hauran parades de llibres com diuen per mes avall per -ada llibre que comprin un ENTRADA DE REGAL

- Al DS de dissabte posar un anunci que posi "AMB AQUEST ANUNCI PODRAS ENTRAR GRATIS A LA NCA"

Directiva espavileu que diumenge hem d'omplir el camp si us plau feu coses

Per cert aquestes dues idees tan simples el gerent les podria fer servir i altres que per alguna cosa cobra un sou

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
Re: portes obertes
« Respondre #33 el: 17 de Abril de 2006, 21:49:44 pm »
Jo també ho he pensat, i potser guanyèvem més amb les guardioles que possant l'entrada a un euro, i així, la gent veient "GRATIS", vindria més

• Entrenador
Re: portes obertes
« Respondre #34 el: 17 de Abril de 2006, 22:10:53 pm »
no crec k no, xk =ment vindria x 1€ k gratis... i amb les guardioles kuasi k no...

PEro weno es faci el k faci estaria be

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
EL DOMINGO LA NOVA CREU ALTA SE VA A QUEDAR PEQUEÑA!!!
« Respondre #35 el: 19 de Abril de 2006, 13:12:49 pm »
DOMINGO LA NOVA CREU ALTA SE QUEDARÁ PEQUEÑA!!!!