Autor Tema: Protesta contra els arbitres  (Llegit 10854 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Protesta contra els arbitres
« Respondre #40 el: 24 de Abril de 2006, 23:51:32 pm »
Veis? Uno que no tenemos que tirarlo a la basura, porque ya ha visto el doble significado  ;D

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #41 el: 24 de Abril de 2006, 23:59:00 pm »
a mi em sembla bé. Tot el q sigui mostrar el nostre desacord ja sta bé.

Diumenge bosses de les escombreries en contra del arbitres !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
Re: arbrite
« Respondre #42 el: 25 de Abril de 2006, 01:35:00 am »
Aquest periodista  A.M. Franquet ( A la Mer** Franquet), o és parent proper del lladre GARCIA CABRERA    :**** ( no oblidem aquests cognoms, si us plau !!!) o bé deu ser corresponsal de la ONCE a Tarragona.
Amb aquestes cròniques tan falses i tendencioses , el periodisme perilla, doncs la credibilitat que podem tenir en élls es va perdent.
  La veritat ( i no només meva, sino de gairebé tothom que hi era a la NCA ahir és: 
-  Penal a Ivan Diaz CLAMORÖS  i  EXPULSIÓ del defensa ( ocasió manifesta de gol)
-  Penal a Orife en un corner per empenta dins de l'àrea petita del Reus.
- Cap de les targetes a Xavi Muñoz no eren ni tan sols falta (va determinar de forma decisiva le partit , A VEURE SI ENS ENTEREM TOTS D'AIXÒ i ens deixem de si tàctiques i canvis, !!!! )

Amic reusenc, gracies per intervenir al nostre foro, però per expressar falsetats i incerteses, millor que et quedis a casa teva . O potser ets tu el que ha fet la "brillant i encertada" crònica al panfleto tarraconí que llegeixes ??   :ko

Proposo enviar el video del partit al Federació per tal de anular les dues targetes a Xavi Muñoz i per que la Federació entengui que no volem arbitres canaris que debuten a 2ª B quan no han sortit mai de Canaries , a on han pitat probablement tan sols partits de la SUPERLLIGA Canaria ( tota una garantia). No volem arbitres que posin en risc la nostra permanència a la categoria i ves a saber, la nostra continuitat com a club !!
Que trist tot plegat  !!
« Darrera modificació: 25 de Abril de 2006, 01:38:56 am per Boss.sbd »

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #43 el: 25 de Abril de 2006, 01:46:31 am »
La jugada del penal a Ivan Diaz és PENAL I EXPULSIÓ del defensa del Reus ( ocasio manifesta de gol)
Això no és alterar el transcurs d'un partit.
  Ara bé , si voleu parlem deles tàctiques i més tonteries que es diuen avuí després d'haver empatat el partit. Estic segur que d'haver guanyat, ningú no diria res.  A més , tal com estem s'ha de fer el que sigui per guanyar, i si cal fotre els 10 a dits de l'area, que es fotin  !!

No oblidem el nom del insigne home de negre que va venir ahir, si us plau:   GARCIA CABRERA.
 El posarem en el HAll of Fame dels arbitres juntament amb Fernández Macho, Jimenez Muñoz de Morales, Congregado, ...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #44 el: 25 de Abril de 2006, 01:55:34 am »
Em fa gracia perque l'entrenador del reus es keixava del arbitre kuan akest els ha afavorit clarament.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #45 el: 25 de Abril de 2006, 05:38:03 am »
He estat mirant la crònica del superperiodista reusenc així per sobre i m'ha fet parar la següent frasse q podria donar per moltes classes:

" Hasta Pallarès, un hombre de ataque, vería ayer como le mostraban una amarilla. "

Bé, company Xemon, et recomano q no compris més aquest diari pq pot crear un conflicte molt greu a les teves neurones.

:beer2

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #46 el: 25 de Abril de 2006, 05:42:09 am »
Jo pensava q era GARCIA-CABRÓN.   >:(

Desconnectat xemon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #47 el: 25 de Abril de 2006, 08:17:34 am »
Molt be senyors, com que he rebut la invitaciò de que no entri mes en aquest forum i jo no vull entrar en una situacio de polemica us farè cas.

Però avans de marxar cap a casa meva també vull dir que malgrat tot desitjo que us salveu perque sou un equip que m'agradat sempre. Encara que hi hagui com a tot arreu el tipic llestet que sap mes que ningú.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #48 el: 25 de Abril de 2006, 10:09:02 am »
Logroñes B?
el reus se llevo 3 puntos??
pero que periodico es este??

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #50 el: 25 de Abril de 2006, 10:33:38 am »
al arlekinat es veu clarisim que no és ni falta. treu la pilota clarament.
El Bilbao va fer una proceso en que un noi arrastrava una creu i un arbit el pegava.
Lo del diter zafra també ho vaig llegir i ahir precisament estava pensant en una protesta semblant. L`únic que fa por és que com ens toqui un arbit xulo encara va més en contra per demostrar que no es deixa influir

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #51 el: 25 de Abril de 2006, 11:22:18 am »
A mes de lladre es *****... com no avisa a telefonica que li amagin el telefon? deu ser l'unic arbitre  que li surt el telefon a les guies telefoniques... TONNNNNNNTO!!!

922.249.264

Aixo si... no siguem iguals de tontos que ell:

-NO TRUCAR-LO DES DEL VOSTRE FIXE NI MOBIL, a no ser que tingueu AMAGAT el vostre numero, ja que es pot localitzar des d'on has trucat.

-SABADELL ESTA PLENA DE CABINES TELEFONIQUES ;)

Us animo a tots a atosigar el FP del JUAN FRANCISCO GARCIA CABRERA

:****
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #52 el: 25 de Abril de 2006, 11:27:30 am »
A veure si serà algú que és diu igual. I vigileu no sigui faci una denuncia o alguna cosa per posar el seu telèfon: Jo crec que tampoc guanyarem res en molestar-lo. La seva família tampoc té la culpa. El que si que estaria bé és perjudicar-lo com a arbrit i que quedés constància que és un ****** i que arribés als que decideixen els arbritatges i que el baixesin a tercera. Fer propaganda en contra de ell i que arribés mala reputació als oidos del comité. No sé ens forums. misatges a la federació, als comites...Enviar-los el video...  No sé si es pot demanar quer un arbrit no et xiuli mai més. Penso que abans es feia i el barça va censurar al Guruceta pq no el xiulés mai. Coses aixi pq quedés constància de lo dolent que és i que el fotin fora perque no serveix però trucant i coses d´aquestes per molestar-lo tampoc aconseguireu res. Vaja, dic jo
« Darrera modificació: 25 de Abril de 2006, 11:35:17 am per hicks »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #53 el: 25 de Abril de 2006, 11:30:59 am »
A veure si serà algú que és diu igual. I vigileu no sigui faci una denuncia o alguna cosa per posar el seu telèfon

El telefon esta tret d'un lloc public com son les guies de telefonica  :o i no hi d'haver cap problema en publicar-lo... aixo si, vigileu des d'on el truqueu ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #54 el: 25 de Abril de 2006, 17:43:32 pm »
Es malo como el solo. Despues de ver l'arlequinat se fa visto muy claro que las dos faltas de xavi muñoz no lo,eran, sibre todo la segunda que esta el arbitro al lado de la jugada y xavi muñoz llega antes a la pelota que el jugador del reus y este se tira y o esta ciego o es un gili...., chulo de mier... A habido otra jugada en el corner nuestro en la segunda parte pegado a la tribuna que ha pitado algo que parecia que era falta en contra nuestro y resulta que era a favor, y asi mas de una que esperabas a ver que es lo que iba a pitar. Cada salto a por la pelota era falta nuestra. Pero que b***o que es este hombrecillo de los h****s.  :****
Saludos y esperemos que el proximo no se tan cabronaz....

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
Re: som ******* !!
« Respondre #56 el: 25 de Abril de 2006, 19:13:44 pm »
Jo sempre soc partidari que, si l'arbit ens ha perjudicat descaradament, s'emporti un "record" de la NCA.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 25 de Abril de 2006, 19:26:19 pm »
Jo sempre soc partidari que, si l'arbit ens ha perjudicat descaradament, s'emporti un "record" de la NCA.

Per exemple, saber quin és el seu cotxe i que el trobi rodes enlaire! Aquest diumenge mateix era aparcat just davant de tribuna.

Això, fa molts anys, ja va passar a la NCA.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #58 el: 25 de Abril de 2006, 20:31:10 pm »
al arlekinat es veu clarisim que no és ni falta. treu la pilota clarament.
El Bilbao va fer una proceso en que un noi arrastrava una creu i un arbit el pegava.
Lo del diter zafra també ho vaig llegir i ahir precisament estava pensant en una protesta semblant. L`únic que fa por és que com ens toqui un arbit xulo encara va més en contra per demostrar que no es deixa influir

Q no era penal ???per favor!!!! a vere cert q no el vaig veure tan tan clar com a l'estadi ahir a la repetició, pero continuo pensant q si q era penal, hi ha pesar d treure la pilota li fa una bona empenta, penals aixi li han pitat moltíssims a la temporada al Barça ara clar és el Barça, a nosaltres per a q ens pitin un penal han de deixar els tacs marcats a la cama del nostre jugador.

ferni20

• Visitant
« Respondre #59 el: 25 de Abril de 2006, 20:37:17 pm »
Jo no considero q els arbitres ens hagin robat aquest any al nostre estadi, cert q han passat arbitres horribles per a la NCA pero crec q és el nivell dels arbitratges d'aquesta categoria, a més q són tan dolents perjudicant-nos a nosaltres com perjudicant als nostres rivals, nose és la meva opinió.
De moment lúnic robatori q e vist a la NCA va ser el partit de Copa Federació contra l'Osca, q allà si q ens va perjudicar moltíssim l'arbitre amb una expulsió sense cap lógica a l'inici del partit.

Ara també és cert q aqui som tots massa pacífics i realment quan veiem arbitres tan dolents no sabem protestar ni fer-lis agafar gens d por ( vease diumenge passat, q a dures penes s'el va increpar al final del partit).