Bé, de nou surto esquitxat per motius laborals en aquest forum, així que tornaré a respondre com a "defensa personal", si es que es pot dir així.
Primer de tot és que això de dir: Gol de RODOLFO i que la gent contesti "ORIFE" seria molt maco, i ja ho tenia pensat fer, però no sé com us trobarieu si haguessiu de dir-ho davant de 6000 persones amb la conviccio que 5950 no contestarien... I més tenint en compte que la gent de general sol dir-me que quan marquem hi ha tant de xivarri que mai escolten com canto els gols. Els de tribuna no tenen aquest problema, perquè si que ho escolten, i no solen dir que els canto "sosament".
I després fer un petit matís... Per suposat que estaria bé que pugués obrir el micro i cantar alguna cosa, i que la resta de l'estadi em segueixi, però això no és waterpolo, i no es pot fer. La megafonia d'un estadi serveix per donar informacions de manera seriosa i dintre d'uns certs marges, no per dir càntics. I si no, digueu-me si hi ha molts camps on es canti des de megafonia.
Sense més, dir que m'agrada que la gent critiqui la meva tasca, per intentar millorar-la, sempre i quant estigui dintre d'uns marcs, i no com temps enrere passà.
Una salutació a tots, i som-hi Sabadell, que avui s'ha fet un altre passet en el camí cap a la salvació, i com se sol dir en l'argot ciclista, apretem encara una miqueta més que estem ja en l'sprint final!
PD: Per cert, això de la música, des que vaig entrar com speaker es fà. Si us fixeu, cada cop que marquem, possem el troç més mogut del "I WILL SURVIVE", després que canti jo el gol