Autor Tema: Estat anímic de la gent.  (Llegit 4217 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
Re: Guanyarem !!
« Respondre #20 el: 24 de Maig de 2005, 20:23:07 pm »
Veient els pressupostos dels equips de tercera -uns 60 kilos els que mes en tenen- seriem un equip punter i suposo que pujaríem ràpid. ampoc cal specular amb això però un bon pressupost a tercera dona més garanties. A més. ja ens tocaria un any d'estar a les posicions de dalt i collons!!... un any amb alegries.

Prefereixo no saber si pujaríem ràpid o no. Pel meu cap no passa veure com el Sabadell perd la categoria. El diumenge em de ser el jugador nº 12. Em de recolzar l'equip com cada diumenge i una miqueta més.

Estic d'acord amb tu que ja ens toca un any d'estar adalt, però millor a 2º B que a 3ª  :yes:

:scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Re: Estat anímic de la gent.
« Respondre #21 el: 24 de Maig de 2005, 22:04:17 pm »
Venga ya!!!!! si ombre a mi los gritos de a tercera a tercera me jodieron muxo, muxisimo!!! Y estoi pikadisimo x eso pienso ir a la NCA a dejarme los pulmones, el alma y lo k aga falta xillando a favor de nuestro ekipo y kuando venga el badalona aki les recordaremos ese a tercera con una olla a presion!!! xq sta claro el año k viene nosotros staremos luxando x subir, kuando ellos con ese campo(futbolin de regional) k tienen k no esta indikado x ningun lado de la ciudad pos no pueden aspirar a nada mas k no sea lixar x no bajar!!!!!

EL domingo me dejaré todo gritando en favor de mi ekipo, en contra del arbitro y del peralta y a x ellos!!!!

oscarjx

• Visitant
Re: Estat anímic de la gent.
« Respondre #22 el: 24 de Maig de 2005, 22:10:05 pm »
Tot i que costi.. hem de mirar d'estar ben animats! Ens ho juguem tot a un partit, i s'ha de guanyar.. pero podem fer-ho!

Tenim jugadors, entrenador i AFICIÓ per treure això endavant! A guanyar, salvar-nos i que aixo sigui un punt d'inflecció i que aqui començi una nova etapa amb moltes més alegries!!!!

Intentem ser optimistes, encara que costi, hem d'estar a tope! Cridar, quedar-nos afonics! a per totes!! Ens menjarem al Peralta!!!!

Visca el Sabadell!