yo nomes desitjo q surti el millor pel sabadell... ahir vaig escoltar al xavi andreu despres del partit i deia unes solucions molt acertades, algunes de les coses q jo trec de la seva intervencio es que akesta directiva dimitira a final de temporada...en la meva opinio personal han pecat de inocents pero nomes s'ekioken els q u intenten i esperu q akests continuin apoyant al ce sabadell, despres una altra cosa q va dir va ser q la directiva q es formi no pot tenir el luxe de q alguns membres rebin un sou important cada mes, sino q an de ser gent q estima el club i u fa per tal d'ayudar i dedicar-li un cert temps cada dia al nostre club!!
una cosa... jo apostaria per xavi andreu q estigui en la junta directiva per tal d'aportar la seva experiencia i la seva importancia q te en el mon del futbol, i no cal parlar dels seus milers de contactes q hi te i podria treure profit el sabadell, ja no nomes a atraves de sponsors sino a nivell esportiu, mitjançant acords entre clubs com espanyol, barsa i tb en categories inferiors per tal de fer reviure el futbo base arlekinat.
jo nomes dic q si tan estima el sabadell el xavi andreu perq no entra a una temporada a la junta directiva i aporta tot allo q sap, experiencia, coneixements en molts camps q ha d dominar una junta directiva, seria una gran ajuda!!