Autor Tema: la realidad  (Llegit 1361 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 207
la realidad
« el: 01 de Maig de 2006, 14:01:22 pm »
os doy mi punto de vista el sabado hay que ganar en vilatenin del figueres ira como mucho 400personas y nosotros espero que seamos al menos los mismos o sea vilatenin ha de ser la NCA entre los que vengais y los infiltrados de tribuna (yo por ej.) sera un clam arlequinado despues el partido clave de la temporada sera en casa con el huesca que creo que es el rival mas directo que tenemos pues si le ganamos el average de p, m..  contra la grama lo tendremos crudo pork se jugara el playoff pero no descarto un empate y el ultimo contra el levante creo tambien que con un puntito nos salvaremos ah que bien autocares gratis haber si llenais 5 o 6 o sea el tren de la renfe ha descarrilado saludos ha todos desde L,emporda:anims

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: la realidad
« Respondre #1 el: 01 de Maig de 2006, 18:09:47 pm »
Aquest dissabte, jo crec que empatarem. No hem guanyat dos partits seguits aquesta temporada i crec que no ho farem en el que queda de lliga.

El que si us dic, és que de perdre, espero que no en perdem cap més.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #2 el: 01 de Maig de 2006, 18:33:13 pm »
Aquest dissabte, jo crec que empatarem. No hem guanyat dos partits seguits aquesta temporada i crec que no ho farem en el que queda de lliga.

El que si us dic, és que de perdre, espero que no en perdem cap més.

Home, les estadístiques estan per trencarles, i m'agradaria aconseguir la victòria a Vilatenim, de fet,una victòria ens deixaria ben situats per a afrontar els últims partits amb més tranquilitat.

Jo aposto per 0 a 1, gol de Gallo,  (encara que això algú li costi un pollastre del Guissona)  ;)

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #3 el: 01 de Maig de 2006, 18:41:58 pm »
Nunka mjor dicho k las estadistikas estan para romperse ya k en Vilatenim se debe ganar si o si para tener opciones de cara a los últimos tres partidos. Un punto supongo k tmpoko estaria mal dependiendo de los otros resultados.

Todos a Figueresss!!Vamos Sabadell!! :scut

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 01 de Maig de 2006, 19:24:04 pm »
Las malas rachas éste año las hemos rotos, 1º no se ganaba fuera y se ganó, desde hacia unos 3 meses no se ganaba en la NCA., y se ganó, todo lo malo lo hemos superado, ahora toca ganar 2 partidos seguidos, birrero, más ánimos que lo conseguimos, el juego del equipo está creciendo.  :ok

:anims  :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 02 de Maig de 2006, 22:26:46 pm »
Sí, labtec i chemanez, las estadísticas estan para romperlas, pero cuando no és un mal partido, és por el árbitro i sino, es por mala suerte.

A ver si rompemos la racha i batimos al Figueres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 03 de Maig de 2006, 15:54:50 pm »

A repetir el 0-3 de l´any del "play-off"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #7 el: 03 de Maig de 2006, 16:19:04 pm »

A repetir el 0-3 de l´any del "play-off"....

Y el 0-3 del siguiente año creo k fue, ya k yo las 2 unicas veces k he ido hemos ganado 0-3, en una me lleve la porra del autocar y en la otra tenia el presentimiento de k iba a ser 0-3 y al final puse 1-3, lastima xD Ojala pueda ver de nuevo un 0-3 :) y no dudeis de mi pronostico en la porra del autocar si esk hay xDDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #8 el: 03 de Maig de 2006, 20:01:58 pm »
Jos, t'has apuntat ja al autocar? jo al final no tink partit i podria venir... diguem algu!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #9 el: 03 de Maig de 2006, 20:10:56 pm »
Jo crec k podriem guanyar comodament si continuem jugant com en els ultims partits! :yes:
Grada Jove - La Força Arlekinada