D'idees n'hi han, i de ganes d'anar a una reunió a dialogar també. Dic que saben on trobar-me per que em coneixen, i si els cal un cop de ma només ho han de demanar. A més, que controlo la lliga de porres que algun de vossaltres participeu. El que passa es que jo tinc una feina que haig de complir, i si m'entero dimecres de que la reunió es divendres a les 7, tinc molt poc marge per muntar-m'ho. Simplement.
El que trobo inadmissible per part dels socis es que vagin a una reunió i que -com es diu aqui- l'únic que es digui es... "no ens deixen entrar els paperets al estadi". Mandahuevos, que els donin *** *** als paperets. Com si fos un gran problema aquest ara mateix. Em sembla que a més d'un que aqui en aquest forum te molts nassos d'escriure lliurement quan veu els peixos grossos en directe la cosa li ve gran.
Tenia clar que havia de dir allà, i tenia clar a qui li havia de dir. De fet, tenia clar que l'Ajuntament se'ls ha de recriminar la poca implicació amb el club: les instalacions de la base son una autèntica m****, qualsevol poble d'espanya te camps de gespa encara que siguin artificials. Tinc clar que l'Ajuntament ha de fotre pasta al club però sense fotre cullerada.
Tinc clar que els actuals directius ténen uncs collons per estar on son, que aquest any han pecat d'inexperts. Tinc clar que fins que aqui no vingui un Julià Garcia o un entrenador com el de la Grama aqui no tindrem il·lusió. Tinc clar que em de creure més en els jugadors de Sabadell i els vallesans. Tinc clar que cal fer el que calgui per que la Nova Creu Alta no sigui un munt de ciment... amb totes aquestes idees, hagués anat a buscar constructivament alguna fòrmula innovadora que entre tots tirés aquest vaixell endavant.
Però la feina i el poc temps de marge que he tingut no m'ho han permés. Llàstima, per que en tenia ganes de parlar.
I si un dia em fan anar a Radio Sabadell, s'hi va i punt.
força sabadell !!