Molt em temo que si la propera temporada continua el mateix president, fart de posar calers de la seva pròpia butxaca, però molts, tirarà i molt del futbol local i d'alguna perla que hi pugui haver al nostre futbol base. Crec que aquesta temporada ja hem quedat prou escarmentats de portar viejas glorias de l'altra punta d'Espanya, cobrant pastons i amb un rendiment paupèrrim.
D'altra banda, jo no vaig poder assistir a la reunió informativa dels socis, però d´haver-hi pogut anar hagués estat bo que a l'Ajuntament se li hagués preguntat quant, i d´una punyetera vegada, apostarà per un gran projecte a nivell esportiu que té pendent aquesta ciutat des de fa massa anys i que és la remodelació de les instal.lacions d'Olimpia. No ens enganyem, no farem res des de la base amb un camp de terra del segle passat. En lloc d'anar tirant-nos els trastos pel cap, seria bo que parlèssim de futur de veritat, i aquest projecte de remodelació d´un Olimpia on poden sortir ben bé dos camps de gespa artificial, és per mi clau pel futur del Sabadell i sobretot del seu futbol base. Compte! No es tractaria d´una obra destinada només al Sabadell, crec que aquest és un projecte del que encara és hora que algú en parli de veritat i que seria molt beneficiós per tota la ciutat. Respecte al Sabadell, no cal ni dir-ho. Poder disfrutar de la Nova Creu Alta i d´una Olimpia reformada al costat, essent gairebé una mini ciutat-esportiva, seria crec un somni per qualsevol arlequinat. Pabellons, si, ara, Olimpia també!!! Una ciutat com Sabadell no pot estar un dia més sense posar un projecte com aquest sobre la taula.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!