En part tens molta raó:
Afició: Pocs hem animat. Jo ara estic sense veu, no puc parlar. Era dels pocs que animava a la banda, a part dels 2 bombos i 5 o 6 més, a partir del 2-1 la gent estava amb la boca tancada. Només han cridat amb el 3-2. Que trist!
Afició del Badalona: Sempre hi han quatre subdotats que diuen tonteries. Total, algun soci del Badalona té ara una multa i una denúncia per llençar petards. Regal patrocinat per els Mossos d'Esquadra.
Hooligans: A part del s******** que tu comentes, avui no heu tingut el dia, amb el tercer, heu perdut corda, i no us heu animat altre cop fins a mitja segona part. Però almenys, heu animat.
L'ekip: A partir de l'1-0, si de l'1-0, hem desaparescut. A part de que a la primera part no hem estat gairebé al seu camp, amb el 1-0, ens hem enfonsat (curiòs, eh!). La segona part, almenys hem posat les boles sobre la taula.
Ah! I no estic gens d'acord amb el que dius que no han saludat, i que ho trobes malament. Jo perdent no tinc ganes de dir res a ningú. Tu has vist en Dot? Crec que estava a punt de plorar. Així no crec que tinguin ganes de saludar.