Autor Tema: hueska i terrassa la misma m***** son  (Llegit 994 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
hueska i terrassa la misma m***** son
« el: 14 de Maig de 2006, 21:02:26 pm »
pues eso el komportamiento del hueska no me a gustado i sobre todo la del portero, yo e stao detras de la porteria i nos a estao vacilando... i a tenido su rekompensa..
ASI K VISKA EL SABADELL , ESTE AÑO NOS SALVAMOS

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
  • Gènere: Masculí
Re: hueska i terrassa la misma m***** son
« Respondre #1 el: 14 de Maig de 2006, 21:05:12 pm »
Crec que es normal que hagi stat aixi el porter..primer perque li interesava ja que nava guanyant..i despres pk la remontada del sabadell li haura fet molt mal.
la veritat esk el porter era molt immadur i ha perdut completament els nervis.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 14 de Maig de 2006, 21:58:12 pm »
Per molt inmadur i per molt que ens hagi desagradat l'actitud del huesca jo crec que hem d'intentar no fer cantics ni crits de a 3a a 3a com s'han pogut avui sentir al camp. Sento vergonya quan sento coses d'akest estil, i encara més quan ve de l'afició del meu ekip. Potser ens hauriem d'oblidar dels altres ekips i animar més el nostre. Ho sento però m'he indignat amb akests cantics.

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #3 el: 14 de Maig de 2006, 22:03:00 pm »
tu penses k si ens agues pasat axo alla no ens aguesin fet ? no se  jo pensu k agues pasat el matex alla a oska, i ells no saguesin sentir malamen, i a sobre si no aguesin fet aket jok tan brut la gent tu aseguro jo no uagues kantat, el porter numes aribar ja ens a dit kalladitos i kalmaditos, no se nu krek k axi es pot anar x un kamp de futbol

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 14 de Maig de 2006, 22:12:29 pm »
Jo penso que no s'ha de fer als demés allò que no t'agradaria que et fessin. Jo no tinc tanta mala llet com altra gent i per molt que m'ho facin a mi jo no ho faig. La diferència està en que tu t'imagines que podrien fernos el mateix (no que ho vagin a fer) i jo en canvi no em permeto el luxe de ficarme en la ment dels demés i imaginar-me què és el que faran. L'educació per davant de tot, el futbol no deixa de ser un joc i utilitzar-lo per fer mal... doncs como que no entra en la meva mentalitat.

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #5 el: 14 de Maig de 2006, 22:43:07 pm »
A les esglesies falten escolanets i capellans!!

VISCA EL C.E. SABADELL!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 14 de Maig de 2006, 22:57:22 pm »
Potser al Huesca, tot i l´actitud immadura de porter,entrenador i algún més no és mereixia el càntic de a tercera, però et ven asseguro que si Terrassa,Badalones i especialment la xusma empordanesa venen la propera temporada en situació crítica no em canseré de cantar´ls-hi des del primer minut. Com diu l´Antic Testament ull per ull, dent per dent...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #7 el: 14 de Maig de 2006, 23:42:57 pm »
Prou de ser les germanetes de la caritat.
He insultat tot el m'ha donat la gana pq s'ha vist clar que aquests del Huesca no tenen res a envejar als del Figueres en quant a gestos i joc poc esportiu dels seus jugadors.
A la m**** el Huesca i que baixi a Tercera en comptes de nosaltres.
Honor al Sabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #8 el: 15 de Maig de 2006, 09:22:10 am »
Ultimament estem tenint molts problemes am l'actitud del rivals ( o no us enrecordeu a Vilatenim un tal Iray i un tal Flavio >:( ). No hem de cantar a 3a a 3a a altres rivals pq si no us enrecordeu nosaltres no stem salvats matemàticament encara!
Grada Jove - La Força Arlekinada