Autor Tema: En resumen  (Llegit 1184 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
En resumen
« el: 23 de Maig de 2005, 00:27:42 am »
En resumen, alguien con datos puede decir como tenemos el tema en caso de triples empates o cuadruple empates? Sin expeculaciones. Nos jugamos mucho. Haber si alguien puede colgar aqui todas las combinaciones posibles para saber 100% nuestras posibilidades de salvacion. A ver si no nos va a valer ganar al Peralta....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
Re: En resumen
« Respondre #1 el: 23 de Maig de 2005, 09:33:54 am »
Resumint el que ha de passar:

Evidentment sense guanyar anem a 3a de pet.
Guanyant, ens salvem de tot si Espanyol B  o Gramanet perden i Osasuna B no guanya.
Si no es dona cap dels tres casos, farem la Promoció.

Penso que tenim moltes opcions de sortir sense promocionar. Encara farem millor resultat que l'any passat.
Compte en promocionar perquè aquest any els equips són més forts que l'any passat amb Penya Sport o Alcalà.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 23 de Maig de 2005, 09:56:09 am »
Jo ja he fet totes les combinacions possibles i clar tot passa per guanyar nosaltres aquesta tarda ja penjare les combinacions possibles per qeu haig de mirar el triples empats i ara estic a la feina i clar aixo no es plan

Desconnectat PSP

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #3 el: 23 de Maig de 2005, 11:02:06 am »
Si guanyem al Peralta ens lliurem segur del descens directe.

Un triple empat entre Sabadell, Peralta i Espanyol B o Gramanet, sempre surt perdent el Peralta.
Un quadduple empat: Sabadell, Peralta, Esapanyol i Gramanet, també sortiria perdent el Peralta:

Triple empat amb l'Espanyol B, la lligueta dels tres quedaria:
Espanyol B  9 punts
Sabadell      7
Peralta 1

Triple empat amb la Gramanet:
Gramanet    7
Sabadell      5
Peralta        4

Quadruple empat:
Espanyol B    12
Gramanet      10
Sabadell          8
Peralta            4

O sigui que em qualsevol triple o quadruple empat baixaria el Peralta i nosaltres promocionariem, sempre i quan els demés implicats (Osasuna B i Espanyol o Gramanet) guanyessim. Si hi hagués un triple o quadruple empat i un d'aquest equips perdes i tingues menys punts també ens lliurariem de la promo.

:bandera :scut

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #4 el: 23 de Maig de 2005, 14:28:10 pm »
Jo crec que es molt dificil que tots els altres guanyin així que com nosaltres guanyarem no haurem de fer promo :P